SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Saai?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nogal saai ja. Hopelijk een leuke tweede helft.
Wat is jouw definitie van saai? Juist een heerlijk duel; twee ploegen op de hoogste intensiteit die vooruit willen, maar defensief ook hun mannetje 'net' goed staan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nogal saai ja. Hopelijk een leuke tweede helft.
17 jaar, wordt even kapot gemaaktquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Staat bij genk niet een kind op doel? Arm jong.
Er gebeurde genoeg. Salzburg moet 'gewoon' winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Had wel op meer goals en sensatie gehoopt. Hoeveel moet Salzburg er maken?
Dat eerste sowieso, dat tweede weet ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:54 schreef Twiitch het volgende:
Zeg, ben ik gek of hebben ze bij die reclame van ziggo sport nou gewoon een muziekje van The Witcher 3 eronder gemonteerd
Als ze in de winter al leeggekocht worden nietquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit Salzburg komt wel ver in EL
Daar dacht ik dus ook aan (maar het leek me vrij onwaarschijnlijk).quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:54 schreef Twiitch het volgende:
Zeg, ben ik gek of hebben ze bij die reclame van ziggo sport nou gewoon een muziekje van The Witcher 3 eronder gemonteerd
Kan dit niet ontkennen. Heel knap hoe Liverpool de eerste helft Salzburg net ver genoeg van het doel hield. Na de 0-1 was het ook meteen over.twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 20:45:40Alle superlatieven kun je op dit Liverpool plakken. Als een trainer droomt over een team, ziet hij dit elftal voetballen. Zo compleet. reageer retweet
Je bent positief over een take van Suleyman.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Kan dit niet ontkennen. Heel knap hoe Liverpool de eerste helft Salzburg net ver genoeg van het doel hield. Na de 0-1 was het ook meteen over.twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 20:45:40Alle superlatieven kun je op dit Liverpool plakken. Als een trainer droomt over een team, ziet hij dit elftal voetballen. Zo compleet. reageer retweet
Dat vind ik echt een lapzwans.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent positief over een take van Suleyman.
Ik word zo moe van zijn voorspelbaarheid. Als hij zou willen, schrijft hij iedere week een over-the-top-stukje over Messi of Frenkie.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een lapzwans.
Mja Salzburg speelde het in het eerste halfuur wel erg slecht uit, goaltje had wel gemogen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Hij loopt altijd zo gigantisch achter de feiten aan. Het is eigenlijk een beetje zielig. Zijn rubriek VI Scout zorgt regelmatig voor een bulderlach.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo moe van zijn voorspelbaarheid. Als hij zou willen, schrijft hij iedere week een over-the-top-stukje over Messi of Frenkie.
Ik heb ook niet de indruk dat hij binnen de journalistiek serieus wordt genomen met de alles is geweldig en fantastisch retoriek.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij loopt altijd zo gigantisch achter de feiten aan. Het is eigenlijk een beetje zielig. Zijn rubriek VI Scout zorgt regelmatig voor een bulderlach.
Dit kwam ik ook zeggenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Conte en Europa blijft een apart iets. Wat een afgang.
Napoli is door, maar het rommelt daar al tijden: Carlo is ontslagen. Gattuso opvolger, loool. Gezellige boel daar, iedereen gaat lekker weg binnenkort.twitter:sscnapoli twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 23:38:25La Societa Sportiva Calcio Napoli ha deciso di revocare l’incarico di responsabile tecnico della prima squadra al signor Carlo Ancelotti.Rimangono intatti i rapporti di amicizia, stima e rispetto reciproco tra la società, il suo presidente Aurelio De Laurentiis e Carlo Ancelotti reageer retweet
Gattuso watquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:41 schreef Bolasie het volgende:
Napoli is door, maar het rommelt daar al tijden: Carlo is ontslagen. Gattuso opvolger, loool. Gezellige boel daar, iedereen gaat lekker weg binnenkort.twitter:sscnapoli twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 23:38:25La Societa Sportiva Calcio Napoli ha deciso di revocare l’incarico di responsabile tecnico della prima squadra al signor Carlo Ancelotti.Rimangono intatti i rapporti di amicizia, stima e rispetto reciproco tra la società, il suo presidente Aurelio De Laurentiis e Carlo Ancelotti reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:41 schreef Bolasie het volgende:
dan heb je meer vertrouwen dan ikquote:Op woensdag 11 december 2019 00:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schande dat dit Ajax met hun kwaliteiten in eigen stadion met 0-1 van Valencia heeft verloren. Ajax was het aan zijn stand verplicht om deze poule door te komen en dat is jammer genoeg niet gelukt. Dit Ajax heeft de kwaliteiten om dit seizoen de EL te winnen en ik heb er vertrouwen in dat Ajax volgend jaar de EL gaat winnen
Zodra een bericht op Fok begint met ‘een schande dat’ of ‘erg jammer dat’, dan zou ik de inhoud sowieso niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 11 december 2019 00:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb je meer vertrouwen dan ik
Vorm van de dag is er niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Klaar voor een Muriel disasterclass? @:showtimer
twitter:RichJolly twitterde op woensdag 11-12-2019 om 20:14:01Gabriel Jesus is the only player to have scored a hat-trick in both this season's and last season's Champions League. reageer retweet
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
Alles is mooi bij Atalanta, zelfs de monster scores die ze elke CL wedstrijd te verduren krijgen.
Zou niet weten waarom Ajax de EL niet kan winnen. Inter, Arsenal, United en Sevilla zijn niet veel beter als Ajax wanneer Promes en eventuele aankopen erbij zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 01:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra een bericht op Fok begint met ‘een schande dat’ of ‘erg jammer dat’, dan zou ik de inhoud sowieso niet al te serieus nemen.
Deze is niet van Twitter, overigens.
Met dat halve kutteam onder Bosz haal je ook gewoon de finale dusja lol.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom Ajax de EL niet kan winnen. Inter, Arsenal, United en Sevilla zijn niet veel beter als Ajax wanneer Promes en eventuele aankopen erbij zijn.
Wernergodquote:Op woensdag 11 december 2019 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Atalanta tegen Leipzig, make it happen.
Dappere dodo. Shaktar heeft een off day in deze gehandicapten poule. Tijdens de knock-out weer ouderwets een monster score pakken.quote:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 11-12-2019 om 20:43:05Atalanta Bergamo wordt de tweede club na Newcastle United in 2002/03 die een CL-groep overleeft ondanks louter nederlagen in de eerste drie speelrondes. reageer retweet
Dat was bij Feyenoordquote:Op woensdag 11 december 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 11-12-2019 om 20:43:05Atalanta Bergamo wordt de tweede club na Newcastle United in 2002/03 die een CL-groep overleeft ondanks louter nederlagen in de eerste drie speelrondes. reageer retweet
Gosens is een Mof Hansquote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Hateboer, De Roon en Gosens in Oranje.
Natuurlijk niet. Dat blijf je ruiken die Duitsers. Lekker wegblijvenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gosens kan gewoon voor Nederland spelen slimmen.
Het was allemaal zoveel beter gelopen voor Feyenoord de afgelopen zestien jaar als ze toen thuis van Newcastle hadden gewonnen.quote:
Altijd goede argumenten heb jij!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat blijf je ruiken die Duitsers. Lekker wegblijven
twitter:JamesHorncastle twitterde op woensdag 11-12-2019 om 20:50:08Atalanta have already made ¤27m from the Champions League this season. Those Castagne and Pasalic goals are worth another ¤12.5m. That’s ¤39.5m. Their wage bill is ¤36m reageer retweet
Alleen babbels achter de schermen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet meer bij VI? Schelvecciogod
Ajax 50,5 miljoen las ik, koekoek.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:JamesHorncastle twitterde op woensdag 11-12-2019 om 20:50:08Atalanta have already made ¤27m from the Champions League this season. Those Castagne and Pasalic goals are worth another ¤12.5m. That’s ¤39.5m. Their wage bill is ¤36m reageer retweet
Ajax heeft een hogere club coefficient en meer punten dus nogal logisch.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax 50,5 miljoen las ik, koekoek.
I know maar wel prima geld.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax heeft een hogere club coefficient en meer punten dus nogal logisch.
Ziggo exclusive.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet meer bij VI? Schelvecciogod
En indirect je geld naar Ajax brengen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziggoaids. Lekker teveel betalen om naar tv te kijken genot.
Niks mis mee allen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En indirect je geld naar Ajax brengen.
Maar geen Danny Blind en Sjek op je beeldscherm?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NLE goden. 35 eurotjes p maand incl glasvezelinternet
Nee en dat houden wij zo allen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maar geen Danny Blind en Sjek op je beeldscherm?
Dit is uitlokking.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Met Duvan en Ilicic wint Atalanta de Champions League.
Staat genoteerd*quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Met Duvan en Ilicic wint Atalanta de Champions League.
Afgevroren, je zou voor minder.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was weer slecht vandaag, mijn hemel.
Ga je kijken?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Atlético weer eens scoren na drie duels droogte? Spann0nd.
Schakelkanaal, beste.quote:
Morata? Die miste alleen tegen Getafe.quote:
Nee, João.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morata? Die miste alleen tegen Getafe.
Gefeliciteerd met dit doelpunt na drie wedstrijden droogte. Hoe voelt het?quote:
João moet vocaal dwingender worden. Meer afdwingen, meer opeisen. Van iedere baltoets druipt de klasse.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom stond die kermisklant hoger in de pikorde?
Inconsequente VARquote:
Ik kijk Club - Realquote:Op woensdag 11 december 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een tyfus reclame van Heineken.
@:kingroland
Een wedstrijd die letterlijk nergens meer om gaat. Dat moet fantastisch zijn.quote:
Het is het enige wat ze uitzenden, amicequote:Op woensdag 11 december 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een wedstrijd die letterlijk nergens meer om gaat. Dat moet fantastisch zijn.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
Man City v Real en Liverpool v Atlético (lol)
Beide clubs uit Madrid eruit.quote:Op maandag 16 december 2019 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
Man City v Real en Liverpool v Atlético (lol)
Real geef ik nog wel een kansquote:Op maandag 16 december 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide clubs uit Madrid eruit.
Hoe lang ligt Laporte eruit?quote:
mooie loting welquote:Op maandag 16 december 2019 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Borussia Dortmund v Paris Saint-Germain
Real Madrid v Manchester City
Atalanta v Valencia
Atlético Madrid v Liverpool
Chelsea v Bayern München
Olympique Lyon v Juventus
Tottenham Hotspur v RB Leipzig
Napoli v FC Barcelona
Nee.quote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat Atalanta het Ajax van dit seizoen worden?
We quoten deze even voor het nageslacht.quote:Op maandag 16 december 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSG
City
Atalanta
Liverpool
Bayern
Juventus
Leipzig
Barcelona
Gaan door
PSG zie ik het ook wel reddenquote:Op maandag 16 december 2019 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
Vind het nu nog lastig te zeggen wie er allemaal gaan winnen. Buiten Liverpool draait geen van de ploegen echt geweldig. In twee maanden kan er een hele hoop veranderen.
En Juventus ook wel zonder Depay.quote:
inderdaadquote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Juventus ook wel zonder Depay.
Duvan en Ilicic zijn een must, maar over het algemeen denk ik dat Atalanta veel te naïef is om in knock-out hommeles te maken tegen dit soort ploegen.quote:
Ajax had in ieder geval een veel betere poulefase, die verloren geen enkele keer, Atalanta verloor al 3xquote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar nu zijn ze gewend aan het niveauquote:Op maandag 16 december 2019 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ajax had in ieder geval een veel betere poulefase, die verloren geen enkele keer, Atalanta verloor al 3x
Eerder het Tottenham dan? In de zin dat ze alles ternauwernood overleven.quote:Op maandag 16 december 2019 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
denk het nietquote:Op maandag 16 december 2019 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het een uitstekende loting. Atleti gaat door.
Gaat Atalanta uiteindelijk niet lukken, denk ik.quote:
denk het ook niet en hoe goed is Leipzig? Die zie ik ook nog wel geMou'd wordenquote:Op maandag 16 december 2019 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat Atalanta uiteindelijk niet lukken, denk ik.
Wie is de Lucas Moura van Atalanta?quote:Op maandag 16 december 2019 12:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerder het Tottenham dan? In de zin dat ze alles ternauwernood overleven.
Valencia gaat toch wel redelijk?quote:Op maandag 16 december 2019 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn ze gewend aan het niveau
En Valencia is wel te pakken.
Helpt wel dat Liverpool vaak enorme kutwedstrijden speelt tegen ploegen die hun de bal geven en geen zin hebben in een hoog tempo.quote:Op maandag 16 december 2019 12:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb er een heel goed gevoel bij.
Muriel @showtimerquote:Op maandag 16 december 2019 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is de Lucas Moura van Atalanta?
OK, Liverpool lijkt mij de beste van allemaal momenteelquote:Op maandag 16 december 2019 12:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb er een heel goed gevoel bij.
Maar relatief gezien vergeleken met de andere groepswinnaars natuurlijk, dan is dit een van de betere lotingen voor Atalanta.quote:Op maandag 16 december 2019 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Valencia gaat toch wel redelijk?
Die hadden vooral een kutstart
Misschien maar beter ook, Liverpool moet dit seizoen echt kampioen worden.quote:Op maandag 16 december 2019 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het een uitstekende loting. Atleti gaat door.
Hebben gewoon een prima aanval uiteindelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Valencia gaat toch wel redelijk?
Die hadden vooral een kutstart
dat is wel belangrijker inderdaadquote:Op maandag 16 december 2019 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, Liverpool moet dit seizoen echt kampioen worden.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Muriel kan er helemaal niks van.
Barrow > Muriel.quote:
quote:Borussia Dortmund vs PSG
Real Madrid vs Man City
Atalanta vs Valencia
Atlético Madrid vs Liverpool
Chelsea vs Bayern Munich
Lyon vs Juventus
Tottenham vs Leipzig
Napoli vs Barcelona
Dortmund - PSG wordt één groot spektakel en dan gaat Veronica voor Liverpoolquote:Op maandag 17 februari 2020 13:51 schreef Casual-T het volgende:
Deze week![]()
Dinsdag 18 februari
21:00 uur | Atletico Madrid – Liverpool | Veronica, Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Borussia Dortmund – PSG | Ziggo Sport Select
Woensdag 19 februari
21:00 uur | Tottenham Hotspur – RB Leipzig | Veronica, Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Atalanta Bergamo – Valencia | Ziggo Sport Select
Van Dijk én Wijnaldumquote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dortmund - PSG wordt één groot spektakel en dan gaat Veronica voor Liverpool
Ja, ik had het kunnen wetenquote:
Ziggo zendt op het open kanaal de andere wedstrijd uit. Vanaf de halve finale zenden ze pas hetzelfde uit als Veronica.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, ik had het kunnen weten
Heeft Ziggo Sport 14 nog een schakelkanaal tussen de twee wedstrijden ofzo?
Ik was er ook net achter, dan is mijn klaagzang onnodigquote:Op maandag 17 februari 2020 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziggo zendt op het open kanaal de andere wedstrijd uit. Vanaf de halve finale zenden ze pas hetzelfde uit als Veronica.
Atletico speelt wel altijd met 12 man achter de bal in dit soort potjes, geen GENOT voor de kijker itt Dortmund en PSG die niet bepaald een verdediging hebben om op te bouwen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Logisch dat ze voor Liverpool gaan, Gini en Van Dijk.. de CL winnaar .
En het is gewoon een mooi affiche tegen Atleti.
QatarSG moeten ze boycotten
twitter:MarkOHaire twitterde op maandag 17-02-2020 om 17:16:06RB Leipzig without any available recognised centre-backs for Wednesday's trip to Tottenham.Defensive leader Willy Orban and Ibrahima Konate are injured and standout centre-half Dayot Upamecano is banned. reageer retweet
Zal wel Mukiele - Halstenberg worden? Weet niet of Angeliño mag en kan spelen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef Bolasie het volgende:
twitter:MarkOHaire twitterde op maandag 17-02-2020 om 17:16:06RB Leipzig without any available recognised centre-backs for Wednesday's trip to Tottenham.Defensive leader Willy Orban and Ibrahima Konate are injured and standout centre-half Dayot Upamecano is banned. reageer retweet
Helemaal niet logisch. Klote wedstrijd. Die anders is genot. Lekker op de mof kijken.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Logisch dat ze voor Liverpool gaan, Gini en Van Dijk.. de CL winnaar .
En het is gewoon een mooi affiche tegen Atleti.
QatarSG moeten ze boycotten
Real gaat door, verder eensquote:
Twee maanden later denk ik 50/50. Real is wat stabieler geworden en dikke Eden is weer fit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Real gaat door, verder eens
Dat is afgeschaft sinds het seizoen 2018/2019. Coutinho viel nog buiten die regeling met Barça in 2017/18.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht dat Haaland niet speelgerechtigd zou zijn,omdat ie eerder dit seizoen al voor Leipzig CL heeft gespeeld?
uiteindelijk ook besloten dat ik voor bvb gaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Helemaal niet logisch. Klote wedstrijd. Die anders is genot. Lekker op de mof kijken.
Dacht al zoiets. Thanksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is afgeschaft sinds het seizoen 2018/2019. Coutinho viel nog buiten die regeling met Barça in 2017/18.
Toch treurig, aan het begin van het jaar dacht men nog dat ze mee konden doen om de winst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
ZiggoGo voor Atlético v Liverpool, TV voor BVB v PSG. Simpel als wat.
Opstelling Atlético is al binnen. Vrij opmerkelijk dat Lemar speelt. Gimenez, Costa net fit genoeg op de bank te zitten. Trippier en Félix zijn geblesseerd. Zou het een megawonder vinden als het slechtste Atlético in jaren, zonder een echt goede spits, het beste ploegje op de aardbol eruit knikkert.
Oblak; Vrsaljko, Savic, Felipe, Lodi; Koke, Thomas, Saúl, Lemar; Correa y Morata
Wat een middelmaat behalve Saul en Oblak.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
ZiggoGo voor Atlético v Liverpool, TV voor BVB v PSG. Simpel als wat.
Opstelling Atlético is al binnen. Vrij opmerkelijk dat Lemar speelt. Gimenez, Costa net fit genoeg op de bank te zitten. Trippier en Félix zijn geblesseerd. Zou het een megawonder vinden als het slechtste Atlético in jaren, zonder een echt goede spits, het beste ploegje op de aardbol eruit knikkert.
Oblak; Vrsaljko, Savic, Felipe, Lodi; Koke, Thomas, Saúl, Lemar; Correa y Morata
Ik zou Koke geen middelmaat willen noemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een middelmaat behalve Saul en Oblak.
Pornoquote:
Als je een wedstrijd met veel goals of in ieder geval veel boeiende momenten wil zien, moet je BVB v PSG kijken.quote:
Ik ga voor optie 1.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je een wedstrijd met veel goals of in ieder geval veel boeiende momenten wil zien, moet je BVB v PSG kijken.
Als je graag Neerlands trots over het veld wil zien rennen, no matter the context, dan kijk je naar Atlético v Liverpool.
Boelderoes is toch een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Helene :'' Lijnders is de hoofdtrainer .
Daar is heel weinig voor nodig vergeleken met Wietze en Stompjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Boelderoes is toch een stuk aangenamer
Niveau NAC TV genotquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Helene :'' Lijnders is de hoofdtrainer .
Neymar en Mbappé hebben slapeloze nachten gehad van het Westfalen.quote:
Hummels gaat na vanavond denken aan zijn pensioen .quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neymar en Mbappé hebben slapeloze nachten gehad van het Westfalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |