Dat is fijn. Hou dat vast.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dan maak je vast snel weer iets leuks waar je tevreden over zult zijn
Met Wippie gaat het wel lekker hoor.
Beetje aan het integreren met werk enzo.
Ik ben een blij mens aan het worden.
Daar zou ik graag bij willen zijnquote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
De spanning is te snijden tussen jullie twee.
Dat zou best eens wilde seks kunnen opleveren.
Het mag niet goed gaan?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt ja, al heb k wel altijd error als het op rolletjes loopt.
Stabiliteit de horror.
Dat heb ik ook als ik niet ziedend ben hoor.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:46 schreef Rozevla het volgende:
IK HEB ZIN OM MET MIJN AUTO OVER MENSEN HEEN TE RIJDEN!!!!!
IK BEN ZIEDEND !!!!!!!
Mag wel, maar als er niet minstens 1 ding is waar ik me druk om maak dan voelt dat raar en onnatuurlijk. En saai.quote:
Tuurlijk, met die vage altcoins zeker.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 09:16 schreef 00wildchild het volgende:
Kinder zojuist voor het eerst op zijn schooltje achter gelaten.lekker janken. Ik dan. Hij niet.
Denk eigenlijk vanaf nu Nine o’clock is Wine o’clockquote:Op donderdag 12 december 2019 09:34 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat de hormonen van je zwangerschap opspelen.
Nam je hem eerst altijd mee naar school of zo?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:16 schreef 00wildchild het volgende:
Kinder zojuist voor het eerst op zijn schooltje achter gelaten.lekker janken. Ik dan. Hij niet.
Niceeeeequote:Op donderdag 12 december 2019 09:43 schreef 00wildchild het volgende:
Tot 12, en dan tot 3 uur tijd om nuchter te worden.
#badmomsquad
Maar error, kwam meteen een vader naar ons toe van ja ik voeg jullie toe aan de groepsapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |