Daar heb je wel een punt, die zitten achter NAT idd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt, maar iedereen die via 4G zit hebben dan een probleem aangezien meerdere toestellen (lees duizenden) dezelfde internet ip gebruiken.
[..]
Als je meerdere instances start vóór je de site bezoekt zou dat wel goed moeten gaan lijkt me.quote:Nee, want alle tabbladen gebruiken dezelfde cookies waardoor ze allemaal refereren naar dezelfde sessie. Als je meerdere browsers gebruikt heb je meerdere unieke sessies.
Ik heb 10 apparaten ingesteld en 20 mensen gemobiliseerd en ik weet niet hoeveel zij apparaten ingesteld hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:45 schreef Greys het volgende:
En iedereen maar mopperen op die urenlange wachtrij, als iedereen met tig apparaten inlogt.(ik ook hoor..)
Nou ja ik log met 2 apparaten in. Mobiel kort vrij blijven om te overleggen.
Serieus? Wauw.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb 10 apparaten ingesteld en 20 mensen gemobiliseerd en ik weet niet hoeveel zij apparaten ingesteld hebben.
Ik heb niet meer dan 3 apparaten tot mijn beschikking; hopelijk is het genoeg!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb 10 apparaten ingesteld en 20 mensen gemobiliseerd en ik weet niet hoeveel zij apparaten ingesteld hebben.
Daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk... Eigenlijk als iedereen dan op zo'n manier meer kans wil maken, dan heeft het ook geen nut meer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Wauw.
Ik heb geen tien apparaten.
Maar dan weten we dus hoe het komt dat de wachtrij niet door te komen valt.![]()
Ik weet nog hoe opgelucht we allemaal waren toen dat lied als laatste bekend werd en Rusland zo in de peilingen ging zakken, en "we" diezelfde middag nog bovenaan in de odds stondenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:57 schreef ato het volgende:
Ik zit weer naar ESF 2019 te kijken, toch was het een goed georganiseerde show.
Ps wat is het Russisch lied eigenlijk ouderwets en ik gaf het nog 2 punten.
Nee hoor grapjequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Wauw.
Ik heb geen tien apparaten.
Maar dan weten we dus hoe het komt dat de wachtrij niet door te komen valt.![]()
Dan krijg je wachtnummer 24.117 ofzo terwijl het echte aantal wachtenden een achtste daarvan is maar die zitten allemaal met acht apparaten ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk... Eigenlijk als iedereen dan op zo'n manier meer kans wil maken, dan heeft het ook geen nut meer natuurlijk
Oh ja heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe opgelucht we allemaal waren toen dat lied als laatste bekend werd en Rusland zo in de peilingen ging zakken, en "we" diezelfde middag nog bovenaan in de odds stonden![]()
Ohquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef ato het volgende:
[..]
Nee hoor grapjeik zit hier donderdag met 2 apparaten.
Oh ik ga jullie juist dan heel hard nodig hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:01 schreef ato het volgende:
Ik ga ook niet stressen, ik doe mijn I-pad en mobieltje aan. Ik ga jullie even op mute zetten.
Ja geloof ik. Maar ik hoop nu op de finale jury kaarten, of 2e en 3e race/wave.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar reken maar dat er mensen zijn die het wel zo doen hoor!
Een show in de EuroVillage kijken wil ik sowieso heel graag, ongeacht of ik kaarten krijg of nietquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:03 schreef ato het volgende:
[..]
Ja geloof ik. Maar ik hoop nu op de finale jury kaarten, of 2e en 3e race/wave.
Anders pech, je moet geluk hebben.
Maar ik ga zeker in die tijd vaak naar R'dam
Wat bijzonder attent van jequote:Op dinsdag 10 december 2019 21:03 schreef Strani het volgende:
Ik meng me sowieso niet in de kaartenoorlog dus da's alvast één concurrent minder voor jullie.
Ik ben beschikbaar voor emotionele steun voor degenen die naast het net vissen.
Om vier uur ‘s ochtends door mijn ouders afgezet worden bij de VVV in de stad om kaartjes voor Take That in Ahoy te kopen. Zes uur in de kou moeten wachten, af en toe wildplassen achter de Hema en dan kwart voor tien trillend voor de gesloten deur als sardientjes tegen elkaar gedrukt staan terwijl achter je nog extra gebeukt werd door doorverkoopturken die net aankwamen en natuurlijk een stuk sterker en brutaler waren en zo uiteindelijk als eerste nog binnen waren.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik mis de tijd dat je gewoon in de rij bij het postkantoor stond voor je tickets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |