Ik heb het liefst dat hij zo min mogelijk weetquote:Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha hij moest eens weten
Ze is ook nog eens Frans Canadees, soepkip!quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekken
Oh vertelquote:Op maandag 9 december 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat hij zo min mogelijk weet
Jij bent echt een hele bijzondere jongen hequote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroegerquote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele bijzondere jongen he
Moeders zei ooit dat ik speciaal was.quote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele bijzondere jongen he
Zelfherkenning!quote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroeger
Tja, dat laatste snap ik wel als je hem hier ziet posten. Vaak heb je echt zoiets van; wat is dit nou weer johquote:Op maandag 9 december 2019 23:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig en wsl veel genegeerd vroeger
Ook dat wordt meestal genegeerdquote:Op maandag 9 december 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dat laatste snap ik wel als je hem hier ziet posten. Vaak heb je echt zoiets van; wat is dit nou weer joh
Hahahahahaquote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekken
Maatjequote:Op dinsdag 10 december 2019 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
En het was nog lang onrustig in KLB SC.
Hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |