Snap niet dat je die game langer dan een uur volhoudt met die kutberen en wolven achter elke boomquote:Op maandag 9 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik niet, is zo lang geleden. Heb nu een Blood Dragon gevonden in Primal
Als het een beetje gezellig wordt is er natuurlijk ook niks mis mee.quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik was zelfs verbaasd dat er zoveel mensen in een Fiat Punto gepropt kon worden.
Dat was toen het avontuur in Den Haag met blowende Somaliërs en een stel gekke wijven. Ooit nog een paint van gemaakt.quote:Op maandag 9 december 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het een beetje gezellig wordt is er natuurlijk ook niks mis mee.
Je moet ook niet wegrennen steedsquote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap niet dat je die game langer dan een uur volhoudt met die kutberen en wolven achter elke boom
quote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dure sokken (happy socks). Is dat ook goed
Laat het @haags_kwartiertje maar niet horen.quote:Op maandag 9 december 2019 22:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was toen het avontuur in Den Haag met blowende Somaliërs en een stel gekke wijven. Ooit nog een paint van gemaakt.
Sindsdien heb ik een hekel aan Den Haag
Hans speelt allemaal Far Cry dus denk het wel.quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met Fallout 4
Kan je vragen of Hans er al doorheen is?
Heb je de nieuwe trailer van You al gezienquote:Op maandag 9 december 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook niet wegrennen steeds
Far Cry is zeker wel vermakelijk, maar vind de wat meer diepgang en het zelf uit moeten zoeken wel lekker in Fallout. FC in de aabieding dat jullie dat ineens allemaal spelen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans speelt allemaal Far Cry dus denk het wel.
Fallout heb ik geprobeerd maar is niks voor mij.
Ik heb dat spel echt heel lang niet aangeraakt maar zat al op 50% en ja het is vervelender dan ik dacht met al die aanvallende dieren. Maar ik heb zo'n beer met littekens kunnen temmen, dat scheelt wat.quote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap niet dat je die game langer dan een uur volhoudt met die kutberen en wolven achter elke boom
Hij is daarvan op de hoogtequote:Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat het @:haags_kwartiertje maar niet horen.
Zet jij ook die 3D icons uit en dat spotten zo gay is dat, ook niks aan als je ze door muren kan volgenquote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat spel echt heel lang niet aangeraakt maar zat al op 50% en ja het is vervelender dan ik dacht met al die aanvallende dieren. Maar ik heb zo'n beer met littekens kunnen temmen, dat scheelt wat.
Nee heb Primal, 4 en 5 al sinds release liggen maar de eerste twee npoit afgemaakt en de laatste nooit opgestart.quote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Far Cry is zeker wel vermakelijk, maar vind de wat meer diepgang en het zelf uit moeten zoeken wel lekker in Fallout. FC in de aabieding dat jullie dat ineens allemaal spelen?
Is mij allemaal net wat te gedateerd, maar dat is meer RPG ja.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
fallout nv is vet maar ben niet autistisch genoeg om dat uit te spelen
Ik speel Fallout op de PC, dat lijkt mij echt 10x niks op een consolequote:Op maandag 9 december 2019 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee heb Primal, 4 en 5 al sinds release liggen maar de eerste twee npoit afgemaakt en de laatste nooit opgestart.
Op de GayStation zijn ze in de aanbieding denk ik.
Mijn naam is gekke henkie zeker. Gewoon door al die forten heen rammen op het speelniveau van een kind van 4.quote:Op maandag 9 december 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zet jij ook die 3D icons uit en dat spotten zo gay is dat, ook niks aan als je ze door muren kan volgen
Het blijft makkelijk, dat kan zelfs jij met wapperende manen voor de ogenquote:Op maandag 9 december 2019 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn naam is gekke henkie zeker. Gewoon door al die forten heen rammen op het speelniveau van een kind van 4.
Voor F1 natuurlijk vriend. Thrustmaster nogwat. Het rubber begint los te laten zoveel gebruik ik dat ding.quote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuk stuurtje voor dat spel?
Ja tenner in de gaystorequote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Far Cry is zeker wel vermakelijk, maar vind de wat meer diepgang en het zelf uit moeten zoeken wel lekker in Fallout. FC in de aabieding dat jullie dat ineens allemaal spelen?
Hoe weet je dat ik een Hans Klok kapsel hebquote:Op maandag 9 december 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het blijft makkelijk, dat kan zelfs jij met wapperende manen voor de ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |