Hahahahahaquote:Op maandag 9 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Prof, jij bent echt zo'n figuur die plots naast je komt zitten in de kroeg, en dat ook meteen het biertje waar je aan nipt meteen dood doet slaan.
quote:Op maandag 9 december 2019 23:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat zit je nou met dat frans de hele tijd, kan ze ook nederlands of is het een beetje handen en voetenwerk tot je je portemonnee weer mag trekken
Maatjequote:Op dinsdag 10 december 2019 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
En het was nog lang onrustig in KLB SC.
Hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
Ja man.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Wat geweldig om te vernemen. Ik ook vriendquote:
Ik niet echt. Na het werken mag ik de ronde van Monaco gaan rijden. Dat is iets van 30 rondes pure martelingquote:
Traction control uit. Genieten. Kijk uit voor de vangrail hè HAHAHAquote:Op dinsdag 10 december 2019 07:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet echt. Na het werken mag ik de ronde van Monaco gaan rijden. Dat is iets van 30 rondes pure marteling
Vind je al die lichtjes niet gezellig?quote:
Durf niet eens op het gaspedaal te drukken. Kan Monaco beter rijden in mijn peugeot dan de Torro Rosso die ik nu hebquote:Op dinsdag 10 december 2019 07:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Traction control uit. Genieten. Kijk uit voor de vangrail hè HAHAHA
Ik moet nog ff lichtjes doen bij het balkon iddquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je al die lichtjes niet gezellig?
Faka G?quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet nog ff lichtjes doen bij het balkon idd
Ja mijn hele huis staat in de lichtjesquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je al die lichtjes niet gezellig?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nts, alleen een beetje zenuwachtig voor de race van vanavond
POESPOESPOESPOESquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Durf niet eens op het gaspedaal te drukken. Kan Monaco beter rijden in mijn peugeot dan de Torro Rosso die ik nu heb
quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja mijn hele huis staat in de lichtjes
Dat is leuk
Maar wakker worden om half 8 en het lijkt 3 uur snachts vind ik niks.
Hahaaaatjes
Ja baas.quote:
Dit is wel weer lelijk tho. Te tackyquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creëert toch sfeer man heerlijk.
En anders pak je toch gewoon Wajong
UNDOOO THIS HURT THAT YOU CAUSED WHEN YOU WALKED OUT THE DOORquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:23 schreef Rozevla het volgende:
UNBREAK MY HEAAAAAAAAAART SAAAAAY YOU LOVE ME AGAAAAAAAAAAAAIN
Toni Braxton, niks mis mee. Om naar te kijken.quote:
Toni BRaxton heeft een vieze outiequote:Op dinsdag 10 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toni Braxton, niks mis mee. Om naar te kijken.
Toen dan, nu zal ze wel oud zijn.
Ziet er nog wel oké uitquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toni Braxton, niks mis mee. Om naar te kijken.
Toen dan, nu zal ze wel oud zijn.
heb jij een fappening collectie van haar?quote:
Nee keek wel eens muziek clipjes en constateerde dat toenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij een fappening collectie van haar?
Niet gekliktquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
https://happybday.to/Toni-Braxton/photo?media=4547385
En nu?quote:
dat is wel wat weinigquote:
Oef, jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ziet er ook nog steeds goed uit
daar ben ik nooit echt fan van geweestquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ziet er ook nog steeds goed uit
Zowel muziek als uiterlijk niet?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ben ik nooit echt fan van geweest
correctquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zowel muziek als uiterlijk niet?
Wel van mijn posts?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een dagelijkse reminder dat de GGZ in Nederland een verloren zaak is..quote:
Ik alleen van haar dikke kutquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die randomly Engelse woorden in Nederlandse zinnen plaatsen zijn zo annoyingquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een dagelijkse reminder dat de GGZ in Nederland een verloren zaak is..
Huh maar je doet het nu zelluf ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die randomly Engelse woorden in Nederlandse zinnen plaatsen zijn zo annoying
Jij bent echt slimquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Huh maar je doet het nu zelluf ook
Daarom ben ik ook mod hequote:
Ik vind een term als reminder dan wel weer withfallen qua irritantness.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die randomly Engelse woorden in Nederlandse zinnen plaatsen zijn zo annoying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |