Mag ik een psychologische analyse, scheelt weer een half uur bij mijn psychiaterquote:Op maandag 9 december 2019 18:24 schreef scrupuleus het volgende: [..] Ik stalk niet meer! Maar serieus na 1 post gelezen te hebben kan ik al mensen doorgronden.
Jij hebt helemaal geen psychiater nodig.quote:Op maandag 9 december 2019 18:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mag ik een psychologische analyse, scheelt weer een half uur bij mijn psychiater
Gratis verdovende middelenquote:
Mijn doel is een huismanquote:Op maandag 9 december 2019 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen psychiater nodig.
Je doet het uitstekend.
Blijf zoeken naar een doel en geef je over.
Stamppot?quote:Op maandag 9 december 2019 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
potver heb toch weer heerlijk gekookt
Volgens mij ben jij zo'n meisje die geilt op succesvolle kerels, dus veel succes daarmee.quote:
Goed hoor dat je hem nog even een kneus noemt, dat geeft hem vast een goed gevoelquote:Op maandag 9 december 2019 19:40 schreef TTSS het volgende:
R&P / Bijna 30, geen ervaring met vrouwen gehad. Wat nu? #4
Hebben jullie deze shit gezien?
Net zo succesvol als Uitzaaiing zekerquote:Op maandag 9 december 2019 19:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n meisje die geilt op succesvolle kerels, dus veel succes daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |