abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190348476
Zoals jullie wel weten ben ik een zogeheten 'Incel' man (lees maagd met 0 ervaring met vrouwen). Na 25 jaar vol restricties en andere beperkingen de vrije markt ingegooid. Natuurlijk kansloos als al je andere leeftijdsgenoten WEL de nodige ervaring en zelfvertrouwen hebben.

Na wat pogingen met allemaal afwijzingen is ook bij mij het besef doorgedrongen dat ik simpelweg onaantrekkelijk voor aan vrouw ben. Geen flauw idee hoe je een vrouw moet versieren. Zodoende ben ik met PUA aan het leren hoe dit precies werkt. Doel is aantrekkelijk te worden voor vrouwen, zowel op fysiek maar ook op psychologisch vlak.

Fysiek gezien zie ik er als een gemiddelde jongeman uit, natuurlijk kan er van alles verbeterd worden. Gebit kan nog wel wat beter (nee ik heb geen rotte tanden :') ) nieuwe kleding en dergelijke. Daar ben ik mee bezig.

In de afgelopen jaren heb ik wel positieve vorderingen gemaakt. Juist door de video's die inmiddels van YouTube verwijderd zijn heb ik geleerd hoe ik een vrouw aan moet spreken. Waar ik dit voorheen absoluut niet durfde gaat dit inmiddels wel een stuk beter. Echter is dit slechts het begin van een complex spel van het verleiden/versieren. Ik weet nog steeds niet hoe dit proces werkt. Ik ervaar wel dat vrouwen geen fouten accepteren, je één fout maakt in het versierproces, je onzeker overkomt... veel vrouwen voor de andere man kiezen. Concurrentie is immers enorm.
  maandag 9 december 2019 @ 17:49:21 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348747
Wat is je vraag?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190348792
Hoe moet ik het aanspreken van vrouwen voor me zien? Is dat met stappen, werk? Of ga je iemand heel geforceerd aanspreken in een boekenwinkel of de trein?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190348869
Wat is de meerwaarde van dit deel ten opzichte van de vorige 3 delen?
pi_190348878
In mij zit gewoon heel sterk het gevoel, de frustratie dat andere mannen die nog veel jonger zijn dan mij een stuk vaardiger zijn in het versieren. Het hele pakket, de smooth talker tot en met de skills de wetenschap van A tot Z hoe je een vrouw het bed in krijgt. Dat laatste mag misschien niet zo netjes klinken maar het is wel de realiteit. Ik zie genoeg vrouwen die zich -natuurlijk vrijwillig- binnen een paar dagen het bed in laten praten.

Ik wil een shortcut maar besef donders goed dat deze niet bestaat.

Daarnaast maak ik mij zorgen om mijn leeftijd, als je bijna 30+ bent wordt het met de jaren steeds moeilijker om jonge vrouwen te kunnen krijgen. Vrouwen hebben liever iemand van hun eigen leeftijd dan een man die 5 of 10 jaar ouder is. Vrouwen van mijn leeftijd verwachten een man met ervaring, willen settlen... iets wat ik hen niet kan bieden.
  maandag 9 december 2019 @ 17:55:34 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190348885
Je doet het op zich best goed. Die eerste 25 jaar is niet jouw schuld. Je bent nu 27 jaar oud en heb vordering gemaakt. Je hebt instagrams, je hebt vrouwen aangesproken.

Wat is je mist is een wingman. Niet zozeer iemand die je perfect aanvult bij versieren van vrouwen, maar iemand die je kan vertrouwen voor feedback en steun. In je eentje is alles moeilijk. Met oprechte vriendschap zijn dit soort dingen veel makkelijker.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190348896
Oh gewoon als een soort dagboek dus. Want dit heb je de vorige delen ook al gepost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 17:56:02 ]
pi_190348917
Sja kut mang..gewoon zero fucks geven, en naar de sportschool _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 december 2019 @ 17:57:07 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190348919
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef osodevo het volgende:
In mij zit gewoon heel sterk het gevoel, de frustratie dat andere mannen die nog veel jonger zijn dan mij een stuk vaardiger zijn in het versieren. Het hele pakket, de smooth talker tot en met de skills de wetenschap van A tot Z hoe je een vrouw het bed in krijgt. Dat laatste mag misschien niet zo netjes klinken maar het is wel de realiteit. Ik zie genoeg vrouwen die zich -natuurlijk vrijwillig- binnen een paar dagen het bed in laten praten.

Daarnaast maak ik mij zorgen om mijn leeftijd, als je bijna 30+ bent wordt het met de jaren steeds moeilijker om jonge vrouwen te kunnen krijgen. Vrouwen hebben liever iemand van hun eigen leeftijd dan een man die 5 of 10 jaar ouder is. Vrouwen van mijn leeftijd verwachten een man met ervaring, willen settlen... iets wat ik hen niet kan bieden.
Je bent nog jong zat. Zelfs als je dertig was kan je nog steeds makkelijk met een vrouw van 24 gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 9 december 2019 @ 17:58:47 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348952
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Je doet het op zich best goed. Die eerste 25 jaar is niet jouw schuld. Je bent nu 27 jaar oud en heb vordering gemaakt. Je hebt instagrams, je hebt vrouwen aangesproken.

Wat is je mist is een wingman. Niet zozeer iemand die je perfect aanvult bij versieren van vrouwen, maar iemand die je kan vertrouwen voor feedback en steun. In je eentje is alles moeilijk. Met oprechte vriendschap zijn dit soort dingen veel makkelijker.
En waar moet hij die wingman vandaan toveren, mocht je al gelijk hebben?

TS kan toch niks met je "advies"? Je geeft hem eerder een extra ding om zich beroerd over te voelen : "een wingman heb ik óók al niet"
  maandag 9 december 2019 @ 18:00:05 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348969
quote:

Hou ten eerste eens op met dat zelfmedelijden. Dat helpt zéker niet.
  maandag 9 december 2019 @ 18:02:32 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190349009
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En waar moet hij die wingman vandaan toveren, mocht je al gelijk hebben?

TS kan toch niks met je "advies"? Je geeft hem eerder een extra ding om zich beroerd over te voelen : "een wingman heb ik óók al niet"
Ik heb mezelf al aangeboden. ;)
  maandag 9 december 2019 @ 18:09:53 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_190349134
quote:

Reageer eens op mijn vraag
Oprecht geïnteresseerd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190349220
Gisteren ben ik nuchter de club ingedoken, puur om te observeren hoe die boys die dat nou aanpakken. Die PUA-mannen kun je over het algemeen er zo uitpikken. Wat ik zie is dat het belangrijk is om héél extravert te zijn. Uiterlijk en kleding doet er helemaal niet zoveel toe, vaak genoeg gezien dat lelijke mannen met de nodige skills alsnog succes hebben in het nachtleven.

Ik zie die één van die gasten heel druk praten, van groepje naar groepje gaan en even later staat meneer te dansen met één van die meisjes die hij uit het groepje heeft weten te lullen.

Natuurlijk proberen al die andere beta/omega mannen ook succes te hebben maar als je niet de leading skills hebt en niet weet wat je moet doen ben je gewoon niet interessant voor een vrouw. Deze mensen zijn ook de muurbloempjes op de dansvloer. Ik heb één van die mannen gesproken. Hij had daarvoor nog met hetzelfde meisje gesproken, had haar fb gekregen maar moest daarna aanzien dat die andere gozer met haar ging dansen.
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:21:51 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190349349
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:15 schreef osodevo het volgende:
Gisteren ben ik nuchter de club ingedoken, puur om te observeren hoe die boys die dat nou aanpakken. Die PUA-mannen kun je over het algemeen er zo uitpikken. Wat ik zie is dat het belangrijk is om héél extravert te zijn. Uiterlijk en kleding doet er helemaal niet zoveel toe, vaak genoeg gezien dat lelijke mannen met de nodige skills alsnog succes hebben in het nachtleven.

Ik zie die één van die gasten heel druk praten, van groepje naar groepje gaan en even later staat meneer te dansen met één van die meisjes die hij uit het groepje heeft weten te lullen.

Natuurlijk proberen al die andere beta/omega mannen ook succes te hebben maar als je niet de leading skills hebt en niet weet wat je moet doen ben je gewoon niet interessant voor een vrouw. Deze mensen zijn ook de muurbloempjes op de dansvloer. Ik heb één van die mannen gesproken. Hij had daarvoor nog met hetzelfde meisje gesproken, had haar fb gekregen maar moest daarna aanzien dat die andere gozer met haar ging dansen.
Dit is deel 4 van je topic, en ik zie je niet wezenlijk andere dingen posten dan in de voorgaande delen. Daarnaast lijk je ook erg selectief te reageren op mensen in je topic. Als je bedoeling is dat dit een soort van dagboektopic is, dan gaat het dicht, want dat gaan we dus niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 december 2019 @ 18:22:39 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_190349366
Waardeloos figuur inderdaad :')
pi_190349371
Aanspreken, overal waar het maar kan. Natuurlijk overdag op een andere manier dan snachts in de bar/club. Het grote voordeel is dat nightgame draait op alcohol, een SDL dan veel meer voor de hand ligt. Je minder hindernissen moet overwinnen voordat je met haar naar bed kunt.

Een Instagram of fb krijgen is op zich niet zo moeilijk maar het nadeel is dat je weer heel lang moet gaan texten, paar dates voordat je misschien seks met haar kunt hebben. In die tussentijd loop je grote risicos waar ze op je afknapt en je weer vanaf 0 moet beginnen.
  maandag 9 december 2019 @ 18:23:46 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_190349393
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef osodevo het volgende:
Aanspreken, overal waar het maar kan. Natuurlijk overdag op een andere manier dan snachts in de bar/club. Het grote voordeel is dat nightgame draait op alcohol, een SDL dan veel meer voor de hand ligt. Je minder hindernissen moet overwinnen voordat je met haar naar bed kunt.

Een Instagram of fb krijgen is op zich niet zo moeilijk maar het nadeel is dat je weer heel lang moet gaan texten, paar dates voordat je misschien seks met haar kunt hebben. In die tussentijd loop je grote risicos waar ze op je afknapt en je weer vanaf 0 moet beginnen.
En 'daygame' zonddr alcohol?
Schets eens een scenario hoe zo'n gesprek verloopt
pi_190349395
Je hecht teveel aan resultaat. Je neemt het te serieus. Dat brengt drempels voor de ander. Probeer luchtig te flirten zonder er iets van te verwachten.

Dat voorkomt bij jou afwijzingen, en geeft over het algemeen wel een fijn en veilig gevoel bij de ander.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 9 december 2019 @ 18:24:24 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190349416
Werkt Tinder voor jou?
  maandag 9 december 2019 @ 18:30:22 #21
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190349507
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:36 schreef osodevo het volgende:
Zoals jullie wel weten ben ik een zogeheten 'Incel' man (lees maagd met 0 ervaring met vrouwen). Na 25 jaar vol restricties en andere beperkingen de vrije markt ingegooid. Natuurlijk kansloos als al je andere leeftijdsgenoten WEL de nodige ervaring en zelfvertrouwen hebben.

Na wat pogingen met allemaal afwijzingen is ook bij mij het besef doorgedrongen dat ik simpelweg onaantrekkelijk voor aan vrouw ben. Geen flauw idee hoe je een vrouw moet versieren. Zodoende ben ik met PUA aan het leren hoe dit precies werkt. Doel is aantrekkelijk te worden voor vrouwen, zowel op fysiek maar ook op psychologisch vlak.

Fysiek gezien zie ik er als een gemiddelde jongeman uit, natuurlijk kan er van alles verbeterd worden. Gebit kan nog wel wat beter (nee ik heb geen rotte tanden :') ) nieuwe kleding en dergelijke. Daar ben ik mee bezig.

In de afgelopen jaren heb ik wel positieve vorderingen gemaakt. Juist door de video's die inmiddels van YouTube verwijderd zijn heb ik geleerd hoe ik een vrouw aan moet spreken. Waar ik dit voorheen absoluut niet durfde gaat dit inmiddels wel een stuk beter. Echter is dit slechts het begin van een complex spel van het verleiden/versieren. Ik weet nog steeds niet hoe dit proces werkt. Ik ervaar wel dat vrouwen geen fouten accepteren, je één fout maakt in het versierproces, je onzeker overkomt... veel vrouwen voor de andere man kiezen. Concurrentie is immers enorm.
Jij denkt teveel na, dit kan je niet leren. Het enige wat je kan leren is hoe je het beste helemaal jezelf kan zijn. Denk ma na over je onzekerheid over jezelf want dat straalt er hier echt vanaf. Gewoon jezelf zijn meer niet, en grijp niet te hoog. Zoek gewoon iets op je eigen niveau. ^O^
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:36:01 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190349613
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is deel 4 van je topic, en ik zie je niet wezenlijk andere dingen posten dan in de voorgaande delen. Daarnaast lijk je ook erg selectief te reageren op mensen in je topic. Als je bedoeling is dat dit een soort van dagboektopic is, dan gaat het dicht, want dat gaan we dus niet doen.
@osodevo

Ik verwacht een reactie van je op bovenstaande post wat nou precies je bedoeling is met deze topicreeks van je. Indien die reactie uitblijft of geen afdoende verklaring geeft gaat ie dicht, want nogmaals, ik zie in je reeks alleen maar herhaling van zetten, waarbij het reageren op andere users steeds minder/nihil wordt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190350866
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent nog jong zat. Zelfs als je dertig was kan je nog steeds makkelijk met een vrouw van 24 gaan.
Wat dat betreft kun je beter man zijn dan vrouw idd.
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef osodevo het volgende:

Wat wil je nou man? Een vrouw meenemen voor een one night stand? En dan? Hoe ga je haar uberhaupt neuken, want je gaat ongetwijfeld enorm zenuwachtig zijn.

Je moet gewoon voor een lief meisje gaat die jou accepteert als de kneus die je bent :)
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_190351365
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Chia het volgende:
Wat is de meerwaarde van dit deel ten opzichte van de vorige 3 delen?
Geen.

Ik hoop dat dit een mod ook zo in ziet :)

Edit, CoolGuy heeft al een waarschuwing uit gedeeld...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190351910
Vrouwen accepteren geen fouten? Dat is wel heel stellig en redelijk overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')