Die weet dat Mylene het gaat afleggenquote:
Brandon ook met zijn 'ik kijk wie er het meest voor Utopia heeft gedaan"quote:Op maandag 9 december 2019 17:46 schreef yaello het volgende:
Gerrit kan nu opeens wel finalewaardig denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ontspringt nu de dans.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]dit is de tweede keer stemmen al vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Ben je nou zo dom of doe je maar alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
En geeft ze altijd toequote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gelukkig maakt Merel nooit fouten.
Ohquote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is de tweede keer stemmen al vandaag
had ik niet verwachtquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is mij iets te toevallig.....Gerrit op Mylene?
Jessie staat vast bij de poortquote:Op maandag 9 december 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
He bah, Mariska en Mylene op de bank.![]()
Sukkels.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Iedereen daar haat Merel en ze zit niet op de bank.
Tuurlijk
walgelijk mensquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Hypocriete Hiske. Die zal wel trots zijn op zichzelf.
Dit is hem ingefluisterd, kan haast niet anders...quote:
Ja joh, Gerrit's doel was in ieder geval om Jessie eruit te kicken, die maakte in zijn hoofd meer kans op de winst. Meneer kan nu weer denken aan wie finalewaardig isquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is mij iets te toevallig.....Gerrit op Mylene?
Echt klopt van geen kant, of Gerrit wult meertje nog even martelen de k okmende weken maar daar is tie te zwak voor Denk ikquote:
Dat he?quote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Iedereen daar haat Merel en ze zit niet op de bank.
Tuurlijk
Hartstikke cool en sportief.quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
verdomme heb ik het gemist hoe was jessie eronder
Heel rustig, geen poepvlek of kneus gehoordquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Alle deuren ingetraptquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heel rustig, geen poepvlek of kneus gehoord
wat zei gerr : positief op maris?quote:Op maandag 9 december 2019 17:51 schreef yaello het volgende:
Myl weer lekker onrustig, moet weten waar ze aan toe is
Rustig, hij gaf nog wat raad aan Merel, en vertrokquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Yep.... als hij 1 aan Merel had gegeven had ze ook op de bank gezeten.quote:
hij wist het nog niet geloof ik, maar aan z'n stemmen te zien zal dat wel het meest logisch zijnquote:Op maandag 9 december 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zei gerr : positief op maris?
Er zijn filmpjes.quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Ja daarom vind ik het zo vreemd de volle 3 op haar. Het verhaaltje klopt nietquote:Op maandag 9 december 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep.... als hij 1 aan Merel had gegeven had ze ook op de bank gezeten.
Nee, deze had ik ook niet aan zien komen eerlijk gezegdquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had Merel graag op de bank gehad, maar ja zoveel geluk op een dag kan je niet hebben he
Neee ze had er 8 inplaats van 11quote:
Verdomme, ik wilde die dikke pleuris heks eruit.quote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef spapaars het volgende:
Merel kan lekker tactisch stemmen.
En zo is ze niet genomineerd.
Nee, dat bedacht ik me ook.quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had Merel graag op de bank gehad, maar ja zoveel geluk op een dag kan je niet hebben he
Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |