Hoe jong is ze geworden?quote:Op maandag 9 december 2019 13:21 schreef Karzai het volgende:
Ik haal der zo op ze zit nu nog bij de dagbesteding
Zijn vast wel te vinden op de KSC server.quote:
Zo uit het keldertjequote:Op maandag 9 december 2019 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn vast wel te vinden op de KSC server.
Ik had er laatst een in mijn oor, dat is ook verdomme lastigquote:Op maandag 9 december 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een pukkel onder mijn neus
Pijnlijk jonge
quote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er laatst een in mijn oor, dat is ook verdomme lastig
Ja die heb ik ook wel eens. fucking raarquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op maandag 9 december 2019 13:21 schreef Karzai het volgende:
Puisten op plekken met dunne huid en kraakbeen.quote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaaaaa daar ben jequote:Op maandag 9 december 2019 13:21 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2019 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaa daar ben je![]()
Je neus en zo is een beetje groot. Weet niet of dat echt zo is![]()
De hoed is omdat ik denk dat je wel een avontuurlijk typje zou kunnen zijn op reis naar vreemde plekken
Het mist een beetje een vriendelijke uitstraling die ik je wilde geven maar niet gelukt
Je kan weer een nieuw portret maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Stukken beter dan die van jou hequote:Op maandag 9 december 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan weer een nieuw portret maken.
Sprekendquote:Op maandag 9 december 2019 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stukken beter dan die van jou he
[..]
Jaaaaa daar ben je![]()
De hoed is omdat ik denk dat je wel een avontuurlijk typje zou kunnen zijn op reis naar vreemde plekken
Het mist een beetje een vriendelijke uitstraling die ik je wilde geven maar niet gelukt
On nice hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kom daar al jaren manquote:Op maandag 9 december 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds wanneer kijkt @:mo_muffin utopia
quote:Op maandag 9 december 2019 14:15 schreef Karzai het volgende:
iets kleinere oren en ik heb een beetje een onderkin
quote:Op maandag 9 december 2019 14:15 schreef Karzai het volgende:
gebruik het in je voordeelquote:Op maandag 9 december 2019 14:15 schreef Karzai het volgende:
Belangrijke vraag, waarom kom jij daar?quote:Op maandag 9 december 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds wanneer kijkt @:mo_muffin utopia
ja, en ditquote:Op maandag 9 december 2019 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belangrijke vraag, waarom kom jij daar?
Haags is echt overal.quote:Op maandag 9 december 2019 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ja, en dit
is Haags mij aan het volgen of zo?
Ik zag hem als laatste reactiequote:Op maandag 9 december 2019 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belangrijke vraag, waarom kom jij daar?
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Op maandag 9 december 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag hem als laatste reactie
Dat is niet waar.quote:Op maandag 9 december 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Zie hem hier ook welles door de straat lopen.
quote:Op maandag 9 december 2019 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Ja de oren zit niet op de juiste hoogte. Moeten omlaag en had wat groot ingezet. Dus probeerde ze te verkleinen en te verlagen maar dat werd er niet beter op ;P
Zijn naam op mijn pc is Ngonye.
Ik zag vanmorgen ook al een wat verlegen figuur hier in de buurt lopenquote:Op maandag 9 december 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Zie hem hier ook welles door de straat lopen.
ik was het nietquote:Op maandag 9 december 2019 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen ook al een wat verlegen figuur hier in de buurt lopen
Ik ben alles behalve verlegenquote:Op maandag 9 december 2019 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen ook al een wat verlegen figuur hier in de buurt lopen
Dan was het iemand anders.quote:Op maandag 9 december 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve verlegen
ik welquote:Op maandag 9 december 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve verlegen
Molo natuurlijk.quote:
[..]
Jaaaaa daar ben je![]()
Chocoladekarzai, nu te koop in de FOK!SHOP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In mei weerquote:Op maandag 9 december 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KAN HET NU EENS EVEN STOPPEN MET REGENEN????
quote:Op maandag 9 december 2019 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chocoladekarzai, nu te koop in de FOK!SHOP!
Gezellig toch? Of ben je buiten?quote:Op maandag 9 december 2019 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mag ook 5 maanden eerder of zo
Momenteel weer binnenquote:Op maandag 9 december 2019 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig toch? Of ben je buiten?
hier is het droog.....zonnige zuidenquote:Op maandag 9 december 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KAN HET NU EENS EVEN STOPPEN MET REGENEN????
Fijn.quote:Op maandag 9 december 2019 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hier is het droog.....zonnige zuiden
moet de deur nog uit dus komt goed uitquote:
Regenpak aanquote:Op maandag 9 december 2019 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
moet de deur nog uit dus komt goed uit
nee, ga te voet he, hooguit een plu meequote:
Auto.quote:
Die loopt niet verlegen door de straat heen. Zij heeft vorige week nog uitgebreid onze chocola voorraad zitten weg werken aan de eettafel met een kop koffie erbij toen ik thuis kwamquote:
Ik zie het probleem niet?quote:
Leugens, het is Molo.quote:
Ik vind liever natregenen dan een regenpak een wonderlijk iets.quote:
Niet alleen datquote:Op maandag 9 december 2019 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die loopt niet verlegen door de straat heen. Zij heeft vorige week nog uitgebreid onze chocola voorraad zitten weg werken aan de eettafel met een kop koffie erbij toen ik thuis kwam![]()
ik zorg wel dat ik niet nat word, geloof mequote:Op maandag 9 december 2019 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind liever natregenen dan een regenpak een wonderlijk iets.
Jouw naam is Kirby?quote:
We willen er ook niet omheen.quote:
Primaquote:Op maandag 9 december 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee, ga te voet he, hooguit een plu mee
Ik de treinquote:Op maandag 9 december 2019 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto.
Gelukkig, want zo naar huis en het is nat.
Vooral in het zuiden blijven dan.quote:
doe ik ookquote:Op maandag 9 december 2019 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral in het zuiden blijven dan.
Dat heb ik weg gedrukt, de aftermath die ik daarna met muis heb gehad was te traumatiserendquote:
heb je nu al ruzie?quote:Op maandag 9 december 2019 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik weg gedrukt, de aftermath die ik daarna met muis heb gehad was te traumatiserend
Een relatie hebben is toch een mooi woord voor 'eeuwigdurende ruzie'quote:
ja man eeuwigquote:Op maandag 9 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een relatie hebben is toch een mooi woord voor 'eeuwigdurende ruzie'![]()
quote:
Misschien wel goed even weer wat bestellingen bij de slijterij te plaatsen om het gemis aan te vullenquote:Op maandag 9 december 2019 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik weg gedrukt, de aftermath die ik daarna met muis heb gehad was te traumatiserend
Nog een paar uur en ik mag weer los op Joop.quote:Op maandag 9 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een relatie hebben is toch een mooi woord voor 'eeuwigdurende ruzie'![]()
zeg jijquote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een gedrocht van een mens man
Weet je nu al dat dit gaat gebeuren, of weet je nu al dat er iets gaat gebeuren waarom je los kan gaan?quote:Op maandag 9 december 2019 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog een paar uur en ik mag weer los op Joop.
Je hebt hem als boksbal op gehangen?quote:Op maandag 9 december 2019 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TMI!quote:Op maandag 9 december 2019 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zingt jouw miep ook nog sinterklaasliedjes?quote:
ja man progressiequote:Op maandag 9 december 2019 15:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stap 1, erkenning.
Je bent op de goede weg!
Ja hoor, voluitquote:Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zingt jouw miep ook nog sinterklaasliedjes?
We proberen de mijne nu kerstliedjes te leren, maar dat wil nog niet zo vlotten.
Ik heb bij twee nieuwe slijters bestellingen moeten plaatsen. We zitten al aan de max bij de 5 die we toen maar haddenquote:Op maandag 9 december 2019 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien wel goed even weer wat bestellingen bij de slijterij te plaatsen om het gemis aan te vullen
Oh shit.....quote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet/wil jullie helaas mededelen dat Giertje vanochtend is overleden.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
Ook al stond het te wachten, dit blijft toch een treurig berichtquote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
we wisten dat ie ziek was....quote:Op maandag 9 december 2019 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook al stond het te wachten, dit blijft toch een treurig bericht![]()
Gecondoleerd!
Gecondoleerd. Sterkte de komende tijd.quote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
Och, dat is spijtig om te horen. Aardige jongen die het niet bepaald makkelijk heeft gehad.quote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
Is toch goed.quote:Op maandag 9 december 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
maar voorlopig zijn jullie nog niet van mij af ik duik om de zoveel tijd weer op, altijd weer.....
Prima, maar als je dan maar wegblijft op de dagen dat je rookt of drinkt ok?quote:Op maandag 9 december 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
maar voorlopig zijn jullie nog niet van mij af ik duik om de zoveel tijd weer op, altijd weer.....
quote:Op maandag 9 december 2019 15:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Prima, maar als je dan maar wegblijft op de dagen dat je rookt of drinkt ok?
Want dan ben je een verschikkelijk onvriendelijk mens.
waar bemoei jij je in godsnaam mee, dwaasquote:Op maandag 9 december 2019 15:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Prima, maar als je dan maar wegblijft op de dagen dat je rookt of drinkt ok?
Want dan ben je een verschikkelijk onvriendelijk mens.
Rustig aan vriend.quote:Op maandag 9 december 2019 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
waar bemoei jij je in godsnaam mee, dwaas
die maak ik er wel van als het nodig is!!!quote:
Ach... Droevigquote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
voor jouquote:Op maandag 9 december 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, dan gewoon gezellig mee kletsen.
Gecondoleerd, heel veel sterkte!quote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef houdjemond het volgende:
Hier af en toe binnendruppelen iig, maar moe, veel zorgen en donkere gedachten.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier af en toe binnendruppelen iig, maar moe, veel zorgen en donkere gedachten.
Hij had blaaskanker, leek eerst beter te gaan maar toen toch niet.
Verdrietig allemaal
Nee heb je niet meegemaakt denk ikquote:Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd niet? Weet niet of ik hem hier nog heb gezien
Nee dit jaar sowieso weinigquote:Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd niet? Weet niet of ik hem hier nog heb gezien
Ohquote:Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier af en toe binnendruppelen iig, maar moe, veel zorgen en donkere gedachten.
Hij had blaaskanker, leek eerst beter te gaan maar toen toch niet.
Verdrietig allemaal
quote:Op maandag 9 december 2019 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gecondoleerd, heel veel sterkte!
Klein Orkestquote:
Ik luister dit zo vaak met Baardaapquote:Op maandag 9 december 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht, wereldse muziek!
Het is hem met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 9 december 2019 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister dit zo vaak met Baardaap
ja man en Zappa ookquote:Op maandag 9 december 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hem met de paplepel ingegoten
Gemiddelde leeftijd komt wel in de buurt.quote:Op maandag 9 december 2019 15:37 schreef scrupuleus het volgende:
Doe waar je zin in hebt Mo, het is hier verdomme 40+ niet.
Tijd voor geraniumsquote:Op maandag 9 december 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd komt wel in de buurt.
Er komt wel weer iets anders voor terugquote:Op maandag 9 december 2019 15:44 schreef Molo het volgende:
Dat lachgas verbieden is wel écht heel erg terecht
Bizar veel letsels mee gezien afgelopen twee jaar
Stoppen met belasting betalen.quote:Op maandag 9 december 2019 15:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zou je willen wat niet mag?
Jou een verbod op fok gevenquote:Op maandag 9 december 2019 15:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zou je willen wat niet mag?
quote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou een verbod op fok geven
Okquote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou een verbod op fok geven
quote:Op maandag 9 december 2019 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik heb een condoleancetopic geopend voor Giertje.
Ja ok, maar dít is wel erg makkelijk verkrijgbaar enzoquote:Op maandag 9 december 2019 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt wel weer iets anders voor terug
nog zo jong ook.quote:Op maandag 9 december 2019 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Tsja...quote:Op maandag 9 december 2019 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dít is wel erg makkelijk verkrijgbaar enzo
Wel een manier om vooral domme mensen uit te roeien trouwens, want jezus wat een kutpauperdrugs
Dank!quote:Op maandag 9 december 2019 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm dat is bij velen sowieso een gokquote:Op maandag 9 december 2019 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb zijn leeftijd uit zijn profiel. Ik hoop dat het klopt.
quote:Op maandag 9 december 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm dat is bij velen sowieso een gok
Ja klopt volgens mij welquote:Op maandag 9 december 2019 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb zijn leeftijd uit zijn profiel. Ik hoop dat het klopt.
Niet dat ik zo snel zag; hij had al een beetje afscheid genomen van Fok! Maar gevraagd dat als het zover was.. dus bij deze helaasquote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Och, dat is spijtig om te horen. Aardige jongen die het niet bepaald makkelijk heeft gehad.
Gecondoleerd!
Is er ergens een topic voor/over hem?
Jeetje, wat bizar attent van hem eigenlijkquote:Op maandag 9 december 2019 16:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet dat ik zo snel zag; hij had al een beetje afscheid genomen van Fok! Maar gevraagd dat als het zover was.. dus bij deze helaas![]()
Ik wil jullie uiteraard ook sterkte wensen
Jij was zijn mattie?quote:Op maandag 9 december 2019 16:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet dat ik zo snel zag; hij had al een beetje afscheid genomen van Fok! Maar gevraagd dat als het zover was.. dus bij deze helaas![]()
Ik wil jullie uiteraard ook sterkte wensen
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 9 december 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Zware tijd gehad en nog dan.
Sterkte.
wie?quote:Op maandag 9 december 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het mooiste nummer van K.O?
One of a kind, groot als hij was, zo'n hartje.quote:
Sterkte voor jou en hier wordt ie ook gemist, iig door mij....quote:Op maandag 9 december 2019 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
One of a kind, groot als hij was, zo'n hartje.
Vind het aparte topic en al jullie reacties ook heel liefquote:Op maandag 9 december 2019 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en hier wordt ie ook gemist, iig door mij....
daar was ik nog niet, ben nu even te druk, moet nog inkopen doen ook en zo, ik zal later kijkenquote:Op maandag 9 december 2019 16:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het aparte topic en al jullie reacties ook heel lief
Een schilderswijf, een lange piemel en een kuttttquote:Op maandag 9 december 2019 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooh ooh Haags, snelle mod, achter de duinah!
quote:Op maandag 9 december 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een schilderswijf, een lange piemel en een kutttt
Ik moest lachen.quote:Op maandag 9 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat sloeg weer helemaal nergens op natuurlijk
Oh zoveel. Soldaat op de foto, of De Kinderverslinder. Maar waarschijnlijk Over de Muurquote:Op maandag 9 december 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het mooiste nummer van K.O?
Hier kan ik mij in vindenquote:Op maandag 9 december 2019 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zoveel. Soldaat op de foto, of De Kinderverslinder. Maar waarschijnlijk Over de Muur
Ja tochquote:Op maandag 9 december 2019 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat vind ik wel weer fijn dan Haagsie
Haags.quote:
Denk het wel...quote:Op maandag 9 december 2019 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags.
Nu heb ik dus blijkbaar 2 schijven op deze pc. De ene gaat langzaam vol en staat alles op. De andere is nog ongebruikt.
Kan ik gewoon zonder problemen van de volle schijf naar lege verplaatsen?
Beetje uitkijken met systeembestanden, maar verder moet dat wel kunnenquote:Op maandag 9 december 2019 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags.
Nu heb ik dus blijkbaar 2 schijven op deze pc. De ene gaat langzaam vol en staat alles op. De andere is nog ongebruikt.
Kan ik gewoon zonder problemen van de volle schijf naar lege verplaatsen?
+1quote:Op maandag 9 december 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier kan ik mij in vinden
Dus programma's die ik zelf heb gedownload zouden na het verplaatsen gewoon moeten werken zonder dat k moet herinstalleren ofzo?quote:Op maandag 9 december 2019 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje uitkijken met systeembestanden, maar verder moet dat wel kunnen
December hequote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Heb het idee dat ik niks gedan heb gekregen![]()
Lamme dagen
Euhm. Dat denk ik wel. Alleen zullen je snelkoppelingen niet meer werken. Maar pin me er niet op vast. @Dr_Flash weet zulke dingen.quote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus programma's die ik zelf heb gedownload zouden na het verplaatsen gewoon moeten werken zonder dat k moet herinstalleren ofzo?
Oh das een goedequote:Op maandag 9 december 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euhm. Dat denk ik wel. Alleen zullen je snelkoppelingen niet meer werken. Maar pin me er niet op vast. @:Dr_Flash weet zulke dingen.
Dat ja. Koud weer, korte dagen, winterdipje, weinig buiten kunnen sportenquote:
Windows of Mac?quote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus programma's die ik zelf heb gedownload zouden na het verplaatsen gewoon moeten werken zonder dat k moet herinstalleren ofzo?
Exactquote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ja. Koud weer, korte dagen, winterdipje, weinig buiten kunnen sporten
Dan kun je het schudden. Zitten miljardmiljoen registerverwijzingen in die dan ook niet meer werken. Maar was is het probleem? Op het plaatje zie ik nog 56 GB vrij op C:quote:
Story of my lifequote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik was aan je begonnen maar je bent gecrasht.
Omdat dat programma Blender vaak crasht. Dus had gegoogled en ze zeggen dat het probleem dan te weinig geheugen kan zijn. Dus misschien ziet die dit al als te weinig geheugen?quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun je het schudden. Zitten miljardmiljoen registerverwijzingen in die dan ook niet meer werken. Maar was is het probleem? Op het plaatje zie ik nog 56 GB vrij op C:
Geheugen is iets anders. Wat we hier zien is Schijfruimte.quote:Op maandag 9 december 2019 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat dat programma Blender vaak crasht. Dus had gegoogled en ze zeggen dat het probleem dan te weinig geheugen kan zijn. Dus misschien ziet die dit al als te weinig geheugen?
Ik zou alleen bv Blender dingen naar D kunnen verhuizen toch?
Deze:quote:Op maandag 9 december 2019 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geheugen is iets anders. Wat we hier zien is Schijfruimte.
Doe eens rechtermuis op Mijn PC en dan EIgenschappen?
16 GB. Moet meer dan zat zijn tenzij je hele rare dingen doet.quote:
Dat lijkt me vrij aannemelijk in haar geval.quote:
Waar vind ik run.quote:Op maandag 9 december 2019 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
16 GB. Moet meer dan zat zijn tenzij je hele rare dingen doet.
Doe eens Start > Run > Taskmgr?
Jij weet tenminste hoe je een printscreen moet maken. Mijn pa komt met omschrijvingen waarbij alles alles kan betekenen. "Dus ik zit dan op m'n map in m'n bestand En daar zie ik dit (dialog box met maar 1 knop) Wat moet ik doen?quote:
Ga es weg jij.quote:Op maandag 9 december 2019 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij aannemelijk in haar geval.
Prima. Wat zegt het kopje Geheugen op het tabblad Processen?quote:Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar vind ik run.
Als ik het in het zoekveld invoer en enter krijg ik taakbeheer
quote:Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet tenminste hoe je een printscreen moet maken. Mijn pa komt met omschrijvingen waarbij alles alles kan betekenen. "Dus ik zit dan op m'n map in m'n bestand En daar zie ik dit (dialog box met maar 1 knop) Wat moet ik doen?"
Weet ik veel, op die knop klikken? Het is niet alsof je een keus hebt wel?![]()
dat niveauDie man heeft computerervaring sinds 1991. Maar ja zodra je kind in de IT werkt gaat je eigen brein op format C: /all /force /jaHEELzeker
![]()
Ik ook van jou hoor.quote:
41%quote:Op maandag 9 december 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima. Wat zegt het kopje Geheugen op het tabblad Processen?
ja nu ja. En als je die bloatware probeert te draaien? Schiet het dan naar 100 %? Of het kopje CPU / Processor, mag ookquote:
Nouquote:Op maandag 9 december 2019 18:26 schreef Muck het volgende:
Jezus jongens, wat is het toch nog hard gegaan met gier![]()
Bah.quote:
De processor naar 97%quote:Op maandag 9 december 2019 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu ja. En als je die bloatware probeert te draaien? Schiet het dan naar 100 %? Of het kopje CPU / Processor, mag ook
Ik ken hem niet zo goed, maar ik schrok ook toen ik het hier las. En dan blijkt het nog zo’n jonge kerel te zijnquote:
Heb dat altijd met fokkers wel. Ook al ken ik ze verder helemaal niet je voelt toch een soort van verbondenheid omdat het een fokker is.quote:Op maandag 9 december 2019 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed, maar ik schrok ook toen ik het hier las. En dan blijkt het nog zo’n jonge kerel te zijn
Zolderkamerautisten Unitedquote:Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat altijd met fokkers wel. Ook al ken ik ze verder helemaal niet je voelt toch een soort van verbondenheid omdat het een fokker is.
Ik ken die app verder niet, maar is het iets van videobewerking of zo?quote:Op maandag 9 december 2019 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De processor naar 97%
Bij energie verbruik staat achter blender zeer hoog
Ja voor 3d animatie.quote:Op maandag 9 december 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken die app verder niet, maar is het iets van videobewerking of zo?
Ja. de CPU, de Central Processing Unit. De vrouw die het werk doet zeg maarquote:Op maandag 9 december 2019 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Processor doet het rekenwerk toch in de pc?
Vind dat ze wel wat harder mag werken hoorquote:Op maandag 9 december 2019 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. de CPU, de Central Processing Unit. De vrouw die het werk doet zeg maarDe rest is allemaal ondersteunend
Nja, daar heb je het al, dat vraag gewoon enorm veel rekenkracht. Stond er niet iets van system requirements bij die je hebt gelezen voordat je het kocht?quote:
Gelukkig is het programma gratisquote:Op maandag 9 december 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, daar heb je het al, dat vraag gewoon enorm veel rekenkracht. Stond er niet iets van system requirements bij die je hebt gelezen voordat je het kocht?
haha kocht![]()
![]()
haha gelezen![]()
![]()
![]()
![]()
CONCLUSIE
Dit soort dingen moet je op zware hardware draaien. Een Core i5-7400 is aan de lichte kant. Bottleneck is veel eerder de processor dan het geheugen, en al helemaal niet de schijfruimte.
Advies: Nieuwe pjoetert kopen en tegen je adviseur zeggen dat je hem voor 3D animatie wilt gaan gebruikenSucces
Hoe noem je zon cpu waar k op moet zoeken?quote:Op maandag 9 december 2019 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal wel wat doekoes meer kosten dan een huis-tuin-en-keukendoosje ja
Doe dat maar niet idd, dat kost alleen maar veel tijd, veel moeite en veel frustratie want het gaat helemaal niks oplossen.quote:Op maandag 9 december 2019 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Maar dan bespaar ik mij de moeite om alles te verplaatsen
Dawikniequote:Op maandag 9 december 2019 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe noem je zon cpu waar k op moet zoeken?Of welk type?
Okequote:Op maandag 9 december 2019 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dawikniehebben onze Coolblue vrinden niet zo'n super handige chatfunctie? Die weten dat soort shit allemaal. Ik beheer geeb gebruikershardware. Eigenlijk
Grafische kaart is natuurlijk ook wel belangrijk als je je resultaat goed wilt kunnen zien. Maar voor gamen is een grafische kaart nog meer belangrijkerder dan voor videobewerking. Zou ik denken.quote:Op maandag 9 december 2019 18:49 schreef bitterbal het volgende:
maar games en video bewerken waar ze bv op de site op selecteren gebruiken beide andere dingen van de pc toch? Dus grafische kaart in mijn geval heeft niet de prioriteit toch?
Ik geloof als ik de nieuwste processor aanklik dat ik op al 4 duizend euro zitquote:Op maandag 9 december 2019 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grafische kaart is natuurlijk ook wel belangrijk als je je resultaat goed wilt kunnen zien. Maar voor gamen is een grafische kaart nog meer belangrijkerder dan voor videobewerking. Zou ik denken.
daarom moet je je gewoon even laten adviseren door iemand die er verstand van heeft. Vraag anders ff in DIG of zo.quote:Op maandag 9 december 2019 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik geloof als ik de nieuwste processor aanklik dat ik op al 4 duizend euro zit
Ja Zal ik een keer doenquote:Op maandag 9 december 2019 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daarom moet je je gewoon even laten adviseren door iemand die er verstand van heeft. Vraag anders ff in DIG of zo.
Vroeger was de grafische kaart een vitaal onderdeel om 3D/video/animatie te kunnen renderen, tegenwoordig helpen de processor en ram daar ook een handje in mee en is gewoon een normale videokaart wel voldoende.quote:Op maandag 9 december 2019 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grafische kaart is natuurlijk ook wel belangrijk als je je resultaat goed wilt kunnen zien. Maar voor gamen is een grafische kaart nog meer belangrijkerder dan voor videobewerking. Zou ik denken.
Ha die laatste ken ik nietquote:Op maandag 9 december 2019 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
daarom moet je het vragen aan iemand die je vertrouwteen broer / vader / vriend of zo. Of een vrouw die wel handig met computers is, die bestaan ook
Er bestaan ook winkels.quote:Op maandag 9 december 2019 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Zal ik een keer doen![]()
Vind het vaak alleen beetje lastig omdat men daar vaak ook andere meningen heeft en weet niet wie er dan gelijk heeft![]()
Heb mijn huidige pc geloof ik aan de hand van een topic daar gekocht
Maar dan moet je met mensen praten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |