Die heeft echt z'n dag niet vandaagquote:Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Faalkat deel drie.... sprong op de bank.
Waar zijn moeder lag. Die op de beste dagen de fysieke nabijheid van haar zoon al slecht tolereert. Dat hij nu onverwacht bovenop haar landde werd, op zijn zachtst gezegd, niet vriendelijk ontvangen.
BLAAS. PLOF.
Als hij een dekbed had kroop hij eronder jaquote:Op maandag 9 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heeft echt z'n dag niet vandaag
Is dit ook de kat van het luikje? Die kan zo zielig kijkenquote:Op maandag 9 december 2019 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als hij een dekbed had kroop hij eronder ja
Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat ze het doorheeft ;-)quote:Op maandag 9 december 2019 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Bezig met nieuw commando voor Muppet. 'MAND'
Ja, mijn lieve lompe autistjequote:Op maandag 9 december 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dit ook de kat van het luikje? Die kan zo zielig kijken
Met beloning:quote:Op maandag 9 december 2019 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat ze het doorheeft ;-)
Yeahhhhhhquote:Op maandag 9 december 2019 14:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb er een uurtje oefenen met het verschil tussen de past simple en de present perfect op zitten. Op het eind 100 % score, dus dat gaat de goede kant opS. vond dat hij wel erg langzaam vooruitging maar joh, je hebt 4 jaar Engelsonderwijs in te halen
![]()
Nu ga ik NIKS meer doen voor vandaag.
Jammer dat die foto niet zo scherp is, maar ze heeft zo'n leuk koppiequote:Op maandag 9 december 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh oh oh, die eerste foto. Helemaal verliefd op dat beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |