Die keffers zijn wel irritant zeg. Hoe reageert mup daar eigenlijk op?quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Wakker geblaft door keffers van de buurvrouw.Tijd voor koffie.
Amper. Soms gaat d;r kop even omhoog en kijkt ze naar de muur. Godzijdank.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die keffers zijn wel irritant zeg. Hoe reageert mup daar eigenlijk op?
Wel meteen duidelijk bij de buren dat het nogal doorklinkt...quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Amper. Soms gaat d;r kop even omhoog en kijkt ze naar de muur. Godzijdank.![]()
Ik was, voordat ze kwam, heel bang dat ze er op zou reageren en terug zou blaffen. Dat doet ze gelukkig niet. Hopelijk blijft dat zo.
Maar dat weten we allemaal wel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel meteen duidelijk bij de buren dat het nogal doorklinkt...
Ohja.. gek op hoe dat eruit ziet... iets minder op de gehorigheidquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar dat weten we allemaal wel.Jaren 30 woningen ditdat.
Het zal niet het laatste zijn dat naar boven komtquote:Op maandag 9 december 2019 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat lekker bij de Belastingdienst de laatste tijd![]()
https://www.nu.nl/economi(...)edirect=1&redirect=1
Awwquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe. Mup was op Abby aan het knabbelen maar trok iets te hard. Dikke mauw en paar tikken op de kop. Mup vond het maar gek.![]()
Ken je de pagina "taalvoutjes". Daar staan ook schoonheden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:28 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Die verkoop groepen op Facebook zitten soms wel pareltjes tussen.
Kom nu een "Lemetid edition" parfum tegen
Strictly Dumplingquote:Op maandag 9 december 2019 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Lot, kan mij er alles bij voorstellen.
Kus voor jou Lonaa
Hoe gaat het met je nachtrust FFT?
Beterschap Blues!
Wie had er over Mike van strictly dumpling?
Verslaafd
Vanochtend het juweeltje in de tijdlijn: ‘kan me bekini nie vinde’quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:28 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Die verkoop groepen op Facebook zitten soms wel pareltjes tussen.
Kom nu een "Lemetid edition" parfum tegen
Wat heb ik gemist? Jij ook al in de lappenmand?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin me weer een beetje levend te voelen. Mijn luchtpijp staat minder in de fik ook. Ik ga maar eens proberen te werken.
Hagenezen kunnen het verschil tussen kennen en kannen gewoon niet, daar is geen sprake van kwade opzet hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Zelfde niveau als mensen die in dialect gaan typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |