Deep Purple heeft een nieuw album uit en toert nog gewoon hoor!quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, een groot gedeelte uit de Top 10 heeft ook al een tijdje niks uitgebracht hoor
Dat zou prachtig zijn, al jaren trouw op gestempt.quote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Exit Music (For a Film) eindelijk in de top 2000?
Er gaan een hoop pareltjes uit dat is zeker, zonde. Blijf daarom hopen dat radio 2 ooit de regel invoert dat een plaat minimaal 1 jaar oud moet zijn. Dan komen nummers als rollercoaster er ook gewoon (terecht) in (misschien iets minder hoog dan) maar dan zorg je er wel voor dat de standaard inwisselbare catchy popnummers er niet in komen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, we kunnen dus weer 150 nieuwe nummers verwachten gok ik. Dan vrees ik weer voor een hoop mooie platen onderin
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool was flink gehyped, maar heeft geen go-to nummer als je het mij vraagt. Sober? Schism? Prison sex? Parabola? Fear inoculum? Stinkfist? Allemaal nummers waarop je zou kunnen stemmen.
Zo’n band heeft een gecoördineerde actie nodig waarbij je zegt “we kiezen dát nummer”. Of dus een liedje in de stemlijst.
Een nummer wat en masse gedragen wordt als hét nummer van de band. Kan het populairste lied zijn zoals Nothing Else Matters, maar ook een fanklassieker (al heb ik hier zo geen concreet voorbeeld van voor 'grote' lijsten, maar je ziet dat Sigur 8/Untitled #8/Popplagid het als fanklassieker altijd wel goed doet in alternatieve allertijdenlijsten als dé Sigur Rós-klassieker. Al is Sigur 1/Untitled #1/Vaka natuurlijk het 'populairst' vanwege die MTV award, lijkt me)quote:
Volgens mij kan Schism wel gezien worden als de fanklassieker, die staat volgens mij ook het hoogst in de snob 2000 en ook bij StuBru. Ik heb zelf om die reden ook op Schism gestemdquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een nummer wat en masse gedragen wordt als hét nummer van de band. Kan het populairste lied zijn zoals Nothing Else Matters, maar ook een fanklassieker (al heb ik hier zo geen concreet voorbeeld van voor 'grote' lijsten, maar je ziet dat Sigur 8/Untitled #8/Popplagid het als fanklassieker altijd wel goed doet in alternatieve allertijdenlijsten als dé Sigur Rós-klassieker. Al is Sigur 1/Untitled #1/Vaka natuurlijk het 'populairst' vanwege die MTV award, lijkt me)
Dit jaar geen Tool gestemd, omdat ik bezig was met Nightwish in lijst krijgen. Misschien volgend jaar iets opzettenquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij kan Schism wel gezien worden als de fanklassieker, die staat volgens mij ook het hoogst in de snob 2000 en ook bij StuBru. Ik heb zelf om die reden ook op Schism gestemd
quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:34 schreef houdjemond het volgende:
https://www.ad.nl/show/za(...)-overleden~a5f45754/
Gdvrdmm
Ja, ze ging ondanks alles superquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:37 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Sinds 2002 al bekend met een hersentumor. Dan is 17 jaar overleven nog wel heel mooi en dat hoor je niet vaak. Al weet ik niet in wat voor toestand ze was de laatste jaren.
Edit: Ah lees dat ze nog heeft lopen touren in 2015, toch mooi hoor. Dertien jaar na diagnose nog dat kunnen doen. Natuurlijk alsnog veels te jong
Wat mij betreft doen ze de regel dat er alleen nummers van voor het jaar 2000 in de lijst mogen. Alles erna is over het algemeen toch weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Er gaan een hoop pareltjes uit dat is zeker, zonde. Blijf daarom hopen dat radio 2 ooit de regel invoert dat een plaat minimaal 1 jaar oud moet zijn. Dan komen nummers als rollercoaster er ook gewoon (terecht) in (misschien iets minder hoog dan) maar dan zorg je er wel voor dat de standaard inwisselbare catchy popnummers er niet in komen.
Doe dan gewoon gelijk 1993, na Earth 2 is er nooit meer iets relevants vooruitstrevends uitgekomen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen ze de regel dat er alleen nummers van voor het jaar 2000 in de lijst mogen. Alles erna is over het algemeen toch weinig bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |