quote:Op zondag 8 december 2019 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DM ze maar even, ik kijk wel eventjes.
Nu ben je eerlijk....quote:Op zondag 8 december 2019 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor de rest ben je kut, alleen die TT is wel aardig.
Dat Bernhard 20 buitenechtelijke kinderen bij elkaar geneukt heeft?.....quote:
Je kwijlt, maar zoent wel lekker hek....quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 22:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach nee hè, godverdomme![]()
Hoi Sambal, leuk dat je er ook bent
Klopt en dat mag de minister-president niet zeggen.quote:Op zondag 8 december 2019 22:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat Bernhard 20 buitenechtelijke kinderen bij elkaar geneukt heeft?.....
Ik heb hier 5 zendersquote:
quote:
Gewoon TV Drenthe opzetten, leuk over de regio, de natuur en de hunnebedden hunebedden. IK bedoel, je weet nooit waar het goed voor isquote:
Dat scheelt één keer meppen!quote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]....Lav is een schat, wie aan lav komt, komt aan mij....
quote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Na 3 kinderen en wat jaartjes best wel.
Is nu ook heel leerzaam.quote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Chineese droom npo 2 was heel intresant
Dit wordt me nu écht te schunnigquote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet op elkaar ofzo. Gezellig naast elkaar.
Neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 december 2019 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
Is er in dat park ook een Holle Bolle Gijs, Yvonne? Papier hier!
Ik wist niet dat Drenthe bestond en na vrijdag wil ik er nooit meer iets over horenquote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gewoon TV Drenthe opzetten, leuk over de regio, de natuur en de hunnebedden hunebedden. IK bedoel, je weet nooit waar het goed voor is
Meer trainen, dan komt dat wel goed...quote:
Ik probeer naar boven te gaanquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Waar hangt Laysa nu weer uit, ligt ze al in bed
Hij deel die shit effe ja....quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn prachtige tietjes, niets om je voor te schamen.
Sorry, ik wou DM'en.![]()
Wat is haar usernummer?quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Waar hangt Laysa nu weer uit, ligt ze al in bed
Geniet er nu maar van anders duurt dezxe week gevoelsmatig een dikke maandquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Drenthe bestond en na vrijdag wil ik er nooit meer iets over horen
Ik had een beetje last met de belichting, maar gelukkig heb je ze goed kunnen zien.quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn prachtige tietjes, niets om je voor te schamen.
Ik vond het erg smaakvol, zo met die lavendel blaadjes eromheen enzeaux.quote:Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had een beetje last met de belichting, maar gelukkig heb je ze goed kunnen zien.
quote:Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van anders duurt dezxe week gevoelsmatig een dikke maand
Je denkt nu grappig te zijn...quote:Op zondag 8 december 2019 22:53 schreef yvonne het volgende:
Morrissey bij Graham Norton, ik heb gejokt, ze hebben comedy central.
De tranen lopen over m'n wangen...quote:Op zondag 8 december 2019 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het erg smaakvol, zo met die lavendel blaadjes eromheen enzeaux.
Never.quote:
Nog meer?quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meer trainen, dan komt dat wel goed...
Had je niet beter een weekje naar Dubai kunnen gaan of lekker slenteren over de Ramblas in Barcelona en met die kleine man naar het Aquarium of naar de Zooquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Drenthe bestond en na vrijdag wil ik er nooit meer iets over horen
Klote is dat he.quote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Laysa het volgende:
En het is zo eng hoe mn tablet telkens bijna uitvalt , dat het gewoon weer mooi wordt
quote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Is usernummer 217381 hoog genoeg om onder de "newbie=tetten" regel te vallen?
oh kutquote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Laysa het volgende:
En het is zo eng hoe mn tablet telkens bijna uitvalt , dat het gewoon weer mooi wordt
Is het misschien een idee om eerder naar huis te gaan?quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo is dat heks...quote:Op zondag 8 december 2019 22:55 schreef Toverheks het volgende:
GVD wat een slap gelul van Kees Jansma aan tafel bij studio sport, gut a kut AJAX heeft 1 keertje verloren, gun mijn jongens een beetje rust
Laat jij je memmen nu allen maar aan IAN zien...quote:
Juist wat een geleuter kwam er uit Kees, optiefen met die gast, geen kwaad woord over mijn Cluppiequote:
Neem je zo vaak medicijnen in?....quote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Is usernummer 217381 hoog genoeg om onder de "newbie=tetten" regel te vallen?
Geniaal....quote:
Her mind sais Yes, Yes, Yes, but her spirit cries NEVER !quote:Op zondag 8 december 2019 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om eerder naar huis te gaan?
Mocht je willen.quote:Op zondag 8 december 2019 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is dat mijn nummer....Gewoon een vraag he...
Kon je deze nog niet, echt zo geweldig dat jochie echt die kijkt zo sip zo goed geacteerd geloof dat het een buurjongentje was van hemquote:
De club die het Nederlands voetbal op de kaart heeft gezet....Niemand komt er aan ons aller AJAX..quote:Op zondag 8 december 2019 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist wat een geleuter kwam er uit Kees, optiefen met die gast, geen kwaad woord over mijn Cluppie
quote:Op zondag 8 december 2019 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem je zo vaak medicijnen in?....
Jaquote:Op zondag 8 december 2019 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem je zo vaak medicijnen in?....
Wijsneusjequote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat geen "nee".
Natuurlijk kende ik hem wel......Te vaak gezien, maar blijft leuk...Sinterklaas van Jiskefet blijft ook geniaal...Kom jij maar even bij sinterklaas en ga sinterklaas maar even troosten....quote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kon je deze nog niet, echt zo geweldig dat jochie echt die kijkt zo sip zo goed geacteerd geloof dat het een buurjongentje was van hem
Die dikke wijven van Fukjoe, omdat er niets anders meer naar binnen gaat zonder een volledige fles HG Duo Ontstopper.quote:Op zondag 8 december 2019 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Wat las ik nou over Spiraaltjes, wie laat dat nou in zijn doos schieten als je op leeftijd bent
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 8 december 2019 23:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Her mind sais Yes, Yes, Yes, but her spirit cries NEVER !
Nee die van Robert ten Brink en Paul vind ik ook geweldigquote:Op zondag 8 december 2019 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk kende ik hem wel......Te vaak gezien, maar blijft leuk...Sinterklaas van Jiskefet blijft ook geniaal...Kom jij maar even bij sinterklaas en ga sinterklaas maar even troosten....
Ik vond het zó zielig. Kon wel huilenquote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kon je deze nog niet, echt zo geweldig dat jochie echt die kijkt zo sip zo goed geacteerd geloof dat het een buurjongentje was van hem
whaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 8 december 2019 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die dikke wijven van Fukjoe, omdat er niets anders meer naar binnen gaat zonder een volledige fles HG Duo Ontstopper.
Die gasten zijn gewoon geniaalquote:Op zondag 8 december 2019 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee die van Robert ten Brink en Paul vind ik ook geweldig
Nee dat heet HUMOR Lav, Amsterdamse Humorquote:Op zondag 8 december 2019 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het zó zielig. Kon wel huilen
quote:Op zondag 8 december 2019 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het zó zielig. Kon wel huilen
Gemeen dat we die spekkige Fukjoe blubjes zo uit zitten te lachen. Ik zal het goed maken met een praktische tip:quote:
Poep op de stoep, haat in de straat....quote:Op zondag 8 december 2019 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat heet HUMOR Lav, Amsterdamse Humor
Zie je nou, Lav praat weer gewoon tegen je, ze is al niet meer zo heel boos, zei ik toch, jij maakt je altijd zo drukquote:Op zondag 8 december 2019 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat heet HUMOR Lav, Amsterdamse Humor
Je bent te goed voor deze wereld....quote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gemeen dat we die spekkige Fukjoe blubjes zo uit zitten te lachen. Ik zal het goed maken met een praktische tip:
[ afbeelding ]
Lav houd van mij en ik van haarquote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zie je nou, Lav praat weer gewoon tegen je, ze is al niet meer zo heel boos, zei ik toch, jij maakt je altijd zo druk
Het kan goedkoper hoor, kokend heet water met echte dreft echt helpt echt al een keertje toegepast in de wc niet in mijn doosje hoorquote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gemeen dat we die spekkige Fukjoe blubjes zo uit zitten te lachen. Ik zal het goed maken met een praktische tip:
[ afbeelding ]
Kids plus kleinkindquote:Op zondag 8 december 2019 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om eerder naar huis te gaan?
quote:Op zondag 8 december 2019 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het kan goedkoper hoor, kokend heet water met echte dreft echt helpt echt al een keertje toegepast in de wc niet in mijn doosje hoor
Je bent vals en vilein.quote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Had je niet beter een weekje naar Dubai kunnen gaan of lekker slenteren over de Ramblas in Barcelona en met die kleine man naar het Aquarium of naar de ZooIk bedoel, ik begrijp de aantrekkingskracht van Drenthe, maar toch
quote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was een bekende iddquote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooie beeldenquote:Op zondag 8 december 2019 23:13 schreef Toverheks het volgende:
Dit vind ik zo een mooi nummer van Danny echt kippenvel en ik houd van oude beelden en foto`s enzo o.a. Jacob Olie
Já prachtig zijn die.quote:Op zondag 8 december 2019 23:13 schreef Toverheks het volgende:
Dit vind ik zo een mooi nummer van Danny echt kippenvel en ik houd van oude beelden en foto`s enzo o.a. Jacob Olie
Vroeger niet, vroeger niet, zo hebben ze me hier gemaakt, slecht, verdorven en lachend om iemand anders ellende, godverquote:
Prachtig die oude beeldenquote:Op zondag 8 december 2019 23:13 schreef Toverheks het volgende:
Wat een rapalje en deugnieten hier.quote:Op zondag 8 december 2019 23:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vroeger niet, vroeger niet, zo hebben ze me hier gemaakt, slecht, verdorven en lachend om iemand anders ellende, godver
Het lijkt op Drenthe nu!quote:Op zondag 8 december 2019 23:13 schreef Toverheks het volgende:
Vroeger was jij zo niet he, vroeger was je gezellig leuk en spontaanquote:Op zondag 8 december 2019 23:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vroeger niet, vroeger niet, zo hebben ze me hier gemaakt, slecht, verdorven en lachend om iemand anders ellende, godver
quote:Op zondag 8 december 2019 23:15 schreef Toverheks het volgende:
Amsterdam
ja i9k hou van mijn stadje, het Multi culti alleen moeten we een andere Burgemeester Halsema past hier gewoon niet, en die klote toeristen moeten ze ook verbieden vooral Italianen en domme japanners en chinezen die niet kunnen fietsen
Familie van me die nog in Amsterdam wonen, kotsen dat mens ook al uit....Maakt alles kapot die linkse groene kut...quote:Op zondag 8 december 2019 23:15 schreef Toverheks het volgende:
Amsterdam
ja i9k hou van mijn stadje, het Multi culti alleen moeten we een andere Burgemeester Halsema past hier gewoon niet, en die klote toeristen moeten ze ook verbieden vooral Italianen en domme japanners en chinezen die niet kunnen fietsen
Hahahaha ja paard en wagen hoppa en naar de kerk op zondagquote:
Dat wel, waren ze dik geweest had ik mooi naar Fukjoe gegaan .....quote:Op zondag 8 december 2019 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rapalje en deugnieten hier.
Slanke deugnieten dan hè.
Nee, want zwemparadijs en speelparadijsquote:Op zondag 8 december 2019 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Misschien blijven zij daar wel tegen hun zin voor oma/moeders.
Je was altijd een gerespecteerd user kerel...Wat heeft dit forum met je gedaan...Ik keek tegen je op man, nu zie ik een menneke waar ik medelijden mee krijg...Oprecht...Kan ik je ergens mee helpen...quote:Op zondag 8 december 2019 23:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Doe eens gek gooi je haar los hahaha nee het is een schande, ze was niet gekozen en wat blijkt ellebogenwerk en vriendjes politiek, nu wil Ascher ook al Burgermeester worden, echt thee leuten en vooral de criminalieteit niet aan pakkenquote:Op zondag 8 december 2019 23:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Familie van me die nog in Amsterdam wonen, kotsen dat mens ook al uit....Maakt alles kapot die linkse groene kut...Zo dat moest er effe uit...
Onze chinees heet zo btw.quote:Op zondag 8 december 2019 23:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat wel, waren ze dik geweest had ik mooi naar Fukjoe gegaan .....
arme jij.quote:Op zondag 8 december 2019 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want zwemparadijs en speelparadijs
Ik wou net zeggen, ben 84 kilo.....quote:Op zondag 8 december 2019 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rapalje en deugnieten hier.
Slanke deugnieten dan hè.
Als ik 84 woog, was ik ook uitgenodigd.quote:Op zondag 8 december 2019 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ben 84 kilo.....Als ik 20 kilo meer woog, wat ik wel uitgenodigd door die Fukjoe people....
Ik ben jaloers had best jou plaats wel willen in nemen met mijn kippetje...….( kleindochter) maar ik noem haar kippetje omdat ze zoveel kleptquote:Op zondag 8 december 2019 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want zwemparadijs en speelparadijs
Het verloederd daar man, niet te zuinig...quote:Op zondag 8 december 2019 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe eens gek gooi je haar los hahaha nee het is een schande, ze was niet gekozen en wat blijkt ellebogenwerk en vriendjes politiek, nu wil Ascher ook al Burgermeester worden, echt thee leuten en vooral de criminalieteit niet aan pakken
Ja toch? jij weet het nog wel, aimabel en hulpvaardig, ik heb ergens nog zo'n trofee met Meest .... van het jaar...... O nee, dat was wat anders. Maar toch.quote:Op zondag 8 december 2019 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vroeger was jij zo niet he, vroeger was je gezellig leuk en spontaan
Weeg jij 64?....quote:Op zondag 8 december 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ik 84 woog, was ik ook uitgenodigd.
Ik ook, mij kleinkinderen wonen in het buitenland.quote:Op zondag 8 december 2019 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben jaloers had best jou plaats wel willen in nemen met mijn kippetje...….( kleindochter) maar ik noem haar kippetje omdat ze zoveel klept
echt, ik woon heerlijk in het groen bij het groen maar ppffftt de binnenstad is zooitje,quote:Op zondag 8 december 2019 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het verloederd daar man, niet te zuinig...
Kom maar!!quote:Op zondag 8 december 2019 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben jaloers had best jou plaats wel willen in nemen met mijn kippetje...….( kleindochter) maar ik noem haar kippetje omdat ze zoveel klept
Jij was User van de maand toch ergens in 1876, kreeg je een oorkonde, lint en een speldje van Dannyquote:Op zondag 8 december 2019 23:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja toch? jij weet het nog wel, aimabel en hulpvaardig, ik heb ergens nog zo'n trofee met Meest .... van het jaar...... O nee, dat was wat anders. Maar toch.
Als jij waarlijk medelijden met me krijgt spring ik van het Hiltonquote:Op zondag 8 december 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je was altijd een gerespecteerd user kerel...Wat heeft dit forum met je gedaan...Ik keek tegen je op man, nu zie ik een menneke waar ik medelijden mee krijg...Oprecht...Kan ik je ergens mee helpen...
Te laat, Amsterdam is al verkocht aan "de rest" een lekker appeltje voor de dorst.. iedereen mag er nu lekker geld trekken, alles kan , zolang het maar niet in het voordeel is van de Amsterdammersquote:Op zondag 8 december 2019 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe eens gek gooi je haar los hahaha nee het is een schande, ze was niet gekozen en wat blijkt ellebogenwerk en vriendjes politiek, nu wil Ascher ook al Burgermeester worden, echt thee leuten en vooral de criminalieteit niet aan pakken
oh dat is minder sambal, echt lijkt me kutquote:Op zondag 8 december 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook, mij kleinkinderen wonen in het buitenland.Was met liefde met ze naar een zwemparadijs gegaan.
![]()
Is het ook.quote:Op zondag 8 december 2019 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is minder sambal, echt lijkt me kut
Familie van mij woont in Geuzenveld....Waar hun wonen gaat nog, maar een paar straten verder schieten ze elkaar neer...quote:Op zondag 8 december 2019 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik woon heerlijk in het groen bij het groen maar ppffftt de binnenstad is zooitje,
Copy Cat dat deed Herman al, de oude shell toren aan het ij is ook mooi hoor vanaf boven, ga je eerst lekker eten op de 19 verdieping, daarna ff schommelen op het dak en hoppa zo het ij inquote:Op zondag 8 december 2019 23:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als jij waarlijk medelijden met me krijgt spring ik van het Hilton
Geuzenveld.quote:Op zondag 8 december 2019 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Familie van mij woont in Geuzenveld....Waar hun wonen gaat nog, maar een paar straten verder schieten ze elkaar neer...
Is nu steeds meer voor de Wuppiesquote:Op zondag 8 december 2019 23:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te laat, Amsterdam is al verkocht aan "de rest" een lekker appeltje voor de dorst.. iedereen mag er nu lekker geld trekken, alles kan , zolang het maar niet in het voordeel is van de Amsterdammers
quote:Op zondag 8 december 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is het ook.Echt een kutstreek van mijn dochter.
![]()
Leve beeldbellen.
Een Chinees met humor, weet jij veel wat ie in die Bami Panjang stopt. "Ha ha ha eet sjmakelijk, fukjoe, kut Hollanderquote:
We springen samen....quote:Op zondag 8 december 2019 23:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als jij waarlijk medelijden met me krijgt spring ik van het Hilton
vlak bij mij dusquote:Op zondag 8 december 2019 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Familie van mij woont in Geuzenveld....Waar hun wonen gaat nog, maar een paar straten verder schieten ze elkaar neer...
Zelfs met kerst pas ik op voor mijn kilo's...quote:
Daar wordt Yv heel verdrietig van hè, zo'n opmerking van, verwend kreng, ik had graag in jouw positie gezeten. NIet leuk Heksquote:Op zondag 8 december 2019 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fukjoe hai....Zou een gerecht kunnen zijn...Nu snap ik die kilo's ook....quote:Op zondag 8 december 2019 23:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een Chinees met humor, weet jij veel wat ie in die Bami Panjang stopt. "Ha ha ha eet sjmakelijk, fukjoe, kut Hollander
Ik eet nu al te veel: pepernoten, gevulde speculaas, stamppotten.....quote:Op zondag 8 december 2019 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs met kerst pas ik op voor mijn kilo's...
Meen je niet...Ik zweer het je heks, de volgende keer als ik die richting weer op ga, dan meld ik me bij je...Gaan we er samen effe 1 drinken...quote:Op zondag 8 december 2019 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vlak bij mij dushier schieten ze ook hoor, ben al blij dat hier geen pinautomaat ergens hangt maar verder op de laan
whaaaaaaaaaaaaaa ohhhh ik ga stuk hierquote:Op zondag 8 december 2019 23:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daar wordt Yv heel verdrietig van hè, zo'n opmerking van, verwend kreng, ik had graag in jouw positie gezeten. NIet leuk Heks
En nog één .... Trek het je niet aan hoor Yv. ik begrijp je wel, je had gewoon liever over de Ramblas geslenterd met de kleine. Laat ze maar lullen hoor die wijven hierquote:Op zondag 8 december 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook, mij kleinkinderen wonen in het buitenland.Was met liefde met ze naar een zwemparadijs gegaan.
![]()
Owwww de Sloterplas. Daar gingen we met de fiets naar toe om te zwemmen.quote:Op zondag 8 december 2019 23:29 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb elk jaar een feestje in mijn achtertuin, ik geniet dan onder mijn parasolletje op mijn balkonnetje
quote:Op zondag 8 december 2019 23:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je niet...Ik zweer het je heks, de volgende keer als ik die richting weer op ga, dan meld ik me bij je...Gaan we er samen effe 1 drinken...
Mijn zwaarste was 86.....Toen ik nog aan die hoeken sport deed woog ik net onder de 69....quote:Op zondag 8 december 2019 23:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik eet nu al te veel: pepernoten, gevulde speculaas, stamppotten.....![]()
Komt wel weer goed. Ik ben ooit 15 kilo afgevallen en heb mezelf beloofd nooit meer dik te worden.
Nee,dat was een permaban, maar het gaat om het gebaarquote:Op zondag 8 december 2019 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij was User van de maand toch ergens in 1876, kreeg je een oorkonde, lint en een speldje van Danny
Ik vis er wel eens op karper, als ik bezoek ben bij familie....quote:Op zondag 8 december 2019 23:29 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb elk jaar een feestje in mijn achtertuin, ik geniet dan onder mijn parasolletje op mijn balkonnetje
Dat is nog geen Geuzenveld he, heet nu wel zo Geuzenveld-Slotermeer, maar heten gewoon Slotermeer vroegerquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 23:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En nog één .... Trek het je niet aan hoor Yv. ik begrijp je wel, je had gewoon liever over de Ramblas geslenterd met de kleine. Laat ze maar lullen hoor die wijven hier
Daar heb ik ook gewoond.quote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Owwww de Sloterplas. Daar gingen we met de fiets naar toe om te zwemmen.
Vroeger liep ik al als enige Nederlander in de kuil...quote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef shiitake het volgende:
Was vorige week ook weer eens in Amsterdam. Blijft toch speciaal, maar die toeristen zijn wel heel irritant inderdaad. Je voelt je ook gewoon een toerist tussen al die buitenlanders. Maar heb er hele goede herinneringen aan, heb er ook gewoond.
Gadver, daar hebben al heel veel lijken in gedreven en drollen van honden, ze hebben er nu een strandje gemaakt, echt beredruk in de zomer je ken er geen stap verzetten, en fijn in het water spetteren met je kidsquote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Owwww de Sloterplas. Daar gingen we met de fiets naar toe om te zwemmen.
Yvonne moet niet zo zeiken. Ze is bij haar kinderen en kleinkind.quote:Op zondag 8 december 2019 23:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En nog één .... Trek het je niet aan hoor Yv. ik begrijp je wel, je had gewoon liever over de Ramblas geslenterd met de kleine. Laat ze maar lullen hoor die wijven hier
Hoe kon ik dat vergeten...quote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is nog geen Geuzenveld he, heet nu wel zo Geuzenveld-Slotermeer, maar heten gewoon Slotermeer vroeger
Toeristen en rolkoffertjes, echt schiet ze neerquote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef shiitake het volgende:
Was vorige week ook weer eens in Amsterdam. Blijft toch speciaal, maar die toeristen zijn wel heel irritant inderdaad. Je voelt je ook gewoon een toerist tussen al die buitenlanders. Maar heb er hele goede herinneringen aan, heb er ook gewoond.
quote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee,dat was een permaban, maar het gaat om het gebaar
Daar was 2 keer een domme plofkraak op dat pleinquote:Op zondag 8 december 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vlakbij het Lambertus Zijlplein.
quote:
O, Oh, OOohohhhhoooooo, ik vind dit heel erg, ik zou de zaterdag en de zondag er maar aan vast plakken als ik jou wasquote:Op zondag 8 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yvonne moet niet zo zeiken. Ze is bij haar kinderen en kleinkind.Dat zouden velen, die dat niet kunnen heeeeeeeeeel graag willen.
![]()
Ik ben er vrijdag ff niet.
quote:Op zondag 8 december 2019 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gadver, daar hebben al heel veel lijken in gedreven en drollen van honden, ze hebben er nu een strandje gemaakt, echt beredruk in de zomer je ken er geen stap verzetten, en fijn in het water spetteren met je kids
quote:Op zondag 8 december 2019 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar was 2 keer een domme plofkraak op dat plein
Dan werk ik ook.quote:Op zondag 8 december 2019 23:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
O, Oh, OOohohhhhoooooo, ik vind dit heel erg, ik zou de zaterdag en de zondag er maar aan vast plakken als ik jou was
quote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar was vroeger ook een soort strandje. Mijn broer begin een keer over ratten en toen durfde ik niet verder dan mijn knieeën.
Ik maak nog altijd effe een wandeling er naar toe als ik er ben....Verdomme ik mis Amsterdam...Zit ik hier in tukkerland nu.quote:Op zondag 8 december 2019 23:37 schreef Toverheks het volgende:
Over de molen he, vroeger toen ik jong was, ja ja ik ben ook jong geweest schaatsten we onder de bruggetjes door naar de molen, echt als ik nu er langs loop en die bruggetjes zie denk ik hoe heb ik dat gedurft.
Welterusten.quote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Maar ik gaat nog ff docu kijken ik wens jullie slaap lekker, en was weer ff ouderwets gezellig...……..
Veel plezier heksje en slaap lekker straks en pas op dat je je bezem niet verliest....quote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Maar ik gaat nog ff docu kijken ik wens jullie slaap lekker, en was weer ff ouderwets gezellig...……..
Slaap lekker Heksepeksquote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Nou hoorquote:Op zondag 8 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yvonne moet niet zo zeiken. Ze is bij haar kinderen en kleinkind.Dat zouden velen, die dat niet kunnen heeeeeeeeeel graag willen.
![]()
Ik ben er vrijdag ff niet.
Lamijookeenslekkergriepenquote:
Nee, is dat wat? Ik ben in Gieten geweest.quote:Op maandag 9 december 2019 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit. Drenthe valt ook niet mee.Ben je al in Emmen geweest?
quote:Op maandag 9 december 2019 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, is dat wat? Ik ben in Gieten geweest.
Ff in SHO bijlezen nu
doe eens normaal manquote:Op maandag 9 december 2019 02:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
User die altijd kwaad en boos is: Mo_Muffin.
Nee, ik doe mee met de kudde schapen.quote:
ik stem niet en dat had ik ook niet van jou verwacht ..quote:Op maandag 9 december 2019 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik doe mee met de kudde schapen.
Dat is veel gemakkelijker je bek laf dichthouden en lekker met de rest mee lullen.
Ik heb alleen alleen op mezelf gestemd, ben altijd kwaad en boos dus.quote:Op maandag 9 december 2019 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
ik stem niet en dat had ik ook niet van jou verwacht ..
maar mag niet dus ... of ze zien het door de vingersquote:Op maandag 9 december 2019 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen alleen op mezelf gestemd, ben altijd kwaad en boos dus.![]()
boeien?quote:Op maandag 9 december 2019 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
maar mag niet dus ... of ze zien het door de vingers
ik bek geen mensen af, nooit...quote:Op maandag 9 december 2019 02:42 schreef chufi het volgende:
ga dan nu ff naatje in het praattopic afbekken... woont hier om de hoek geloof ik
ik was iets te snel ookquote:Op maandag 9 december 2019 02:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik bek geen mensen af, nooit...
ik reageer wel
Haha... geeft niet.quote:
weet ikquote:
Kutscheetjesquote:Op maandag 9 december 2019 02:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja naast me
Maar die snurkt lichtjes
Hey, je weet toch dat ik altijd kwaad en boos ben he?quote:Op maandag 9 december 2019 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet op mij gestemd zie ik
Dit gaat je een note opleveren
Jouw probleemquote:Op maandag 9 december 2019 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, je weet toch dat ik altijd kwaad en boos ben he?
Thank you Mo..... Mooi nummerquote:
daar het ik een liedje/post voorquote:Op maandag 9 december 2019 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet op mij gestemd zie ik
Dit gaat je een note opleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk instrument bespeel jij als ik vragen mag?quote:
wat een generalisatiequote:Op maandag 9 december 2019 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou van echte muzikanten niet van losers die wat met een autotune dom lullen in een mic.
mijn fluitquote:Op maandag 9 december 2019 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welk instrument bespeel jij als ik vragen mag?
hahaquote:Op maandag 9 december 2019 03:00 schreef chufi het volgende:
ik ga ff een andere versie in een ONZ baggeren
pleur toch op met je Flonny Rex manquote:Op maandag 9 december 2019 03:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet echt
sommige Nederlandse hip hop is bijna poëzie man
ik poste vandaag nog in UTO dat wrappers eik zielig jongetjes zijn die niet kunnen zingen en geen gevoel dichten hebben ...quote:Op maandag 9 december 2019 03:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet echt
sommige Nederlandse hip hop is bijna poëzie man
hahahahaahaquote:Op maandag 9 december 2019 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ik poste vandaag nog in UTO dat wrappers eik zielig jongetjes zijn die niet kunnen zingen en geen gevoel dichten hebben ...
ik word verdrietig van jequote:Op maandag 9 december 2019 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ik poste vandaag nog in UTO dat wrappers eik zielig jongetjes zijn die niet kunnen zingen en geen gevoel dichten hebben ...
ja kreeg het door .. iemand met een vage naam ... boeit me echt niet meerquote:Op maandag 9 december 2019 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hahahahaaha
zijn ze ook dus
vandaag nog een dood op zijn 21e
Baardaap was zaterdagnacht hier, en speelt nog steeds, maar gaat een switch doenquote:Op maandag 9 december 2019 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ja kreeg het door .. iemand met een vage naam ... boeit me echt niet meer
Aap nog steeds bezig ?
zal verder niks zeggenquote:Op maandag 9 december 2019 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap was zaterdagnacht hier, en speelt nog steeds, maar gaat een switch doen
OK .. weet ik denk alquote:Op maandag 9 december 2019 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap was zaterdagnacht hier, en speelt nog steeds, maar gaat een switch doen
Maja jullie zijn vast fan van Guus Meeuwis ofzoquote:Ik weet je hebt je hart bij je wijf gezet
En na alles wat je gaf is ze bij je weg
Ook al heb je zo je hart op de juiste plek
Maar bitch nigga ga niet janken blijf bij de les
Je kan een vrouw niet houden als je geen eisen stelt
Bitch nigga sta de fuck op en eis respect
Een echte man moet de kracht vinden bij zichzelf
Het leven gaat je never matsen het blijft een test
Dus sta nu op en ga op stap je bent vrij man gek
Jij bepaalt nu wat je mag dat is vrij perfect
Leef je leven er is zoveel wat je eerst niet mocht
Dat terwijl ze van jouw eigen geld haar kleren kocht
Nu ben je blut en gaat ze weg wat een tering snol
Als je haar niet kende was je nou niet skeer mongool
Een echte vrouw houdt het met een echte kerel vol
Een echte kerel wilt geen golddigger keer het om
Een golddigger staat binnen de kortste keren krom
Dus ze gaat meteen ballen zodra de eerste komt
Maar niet huilen nigga wees een man en leer je rol
Want er zijn meer mooie vrouwen op de wereldbol
Jaja ik, zeker weten idioot, je kent mij voor geen ene meter.quote:Op maandag 9 december 2019 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maja jullie zijn vast fan van Guus Meeuwis ofzo
Tr gemaaktquote:Op maandag 9 december 2019 03:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaja ik, zeker weten idioot, je kent mij voor geen ene meter.
man man
7654321 one day loverquote:Op maandag 9 december 2019 03:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Ik word niet zo vaak serieus genomen
ik zoek niks, ik hebquote:Op maandag 9 december 2019 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent best aardig maar ik ben niet op zoek naar 40+ sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |