Wijsneusjequote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat geen "nee".
Natuurlijk kende ik hem wel......Te vaak gezien, maar blijft leuk...Sinterklaas van Jiskefet blijft ook geniaal...Kom jij maar even bij sinterklaas en ga sinterklaas maar even troosten....quote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kon je deze nog niet, echt zo geweldig dat jochie echt die kijkt zo sip zo goed geacteerd geloof dat het een buurjongentje was van hem
Die dikke wijven van Fukjoe, omdat er niets anders meer naar binnen gaat zonder een volledige fles HG Duo Ontstopper.quote:Op zondag 8 december 2019 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Wat las ik nou over Spiraaltjes, wie laat dat nou in zijn doos schieten als je op leeftijd bent
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 8 december 2019 23:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Her mind sais Yes, Yes, Yes, but her spirit cries NEVER !
Nee die van Robert ten Brink en Paul vind ik ook geweldigquote:Op zondag 8 december 2019 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk kende ik hem wel......Te vaak gezien, maar blijft leuk...Sinterklaas van Jiskefet blijft ook geniaal...Kom jij maar even bij sinterklaas en ga sinterklaas maar even troosten....
Ik vond het zó zielig. Kon wel huilenquote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kon je deze nog niet, echt zo geweldig dat jochie echt die kijkt zo sip zo goed geacteerd geloof dat het een buurjongentje was van hem
whaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 8 december 2019 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die dikke wijven van Fukjoe, omdat er niets anders meer naar binnen gaat zonder een volledige fles HG Duo Ontstopper.
Die gasten zijn gewoon geniaalquote:Op zondag 8 december 2019 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee die van Robert ten Brink en Paul vind ik ook geweldig
Nee dat heet HUMOR Lav, Amsterdamse Humorquote:Op zondag 8 december 2019 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het zó zielig. Kon wel huilen
quote:Op zondag 8 december 2019 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het zó zielig. Kon wel huilen
Gemeen dat we die spekkige Fukjoe blubjes zo uit zitten te lachen. Ik zal het goed maken met een praktische tip:quote:
Poep op de stoep, haat in de straat....quote:Op zondag 8 december 2019 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat heet HUMOR Lav, Amsterdamse Humor
Zie je nou, Lav praat weer gewoon tegen je, ze is al niet meer zo heel boos, zei ik toch, jij maakt je altijd zo drukquote:Op zondag 8 december 2019 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat heet HUMOR Lav, Amsterdamse Humor
Je bent te goed voor deze wereld....quote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gemeen dat we die spekkige Fukjoe blubjes zo uit zitten te lachen. Ik zal het goed maken met een praktische tip:
[ afbeelding ]
Lav houd van mij en ik van haarquote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zie je nou, Lav praat weer gewoon tegen je, ze is al niet meer zo heel boos, zei ik toch, jij maakt je altijd zo druk
Het kan goedkoper hoor, kokend heet water met echte dreft echt helpt echt al een keertje toegepast in de wc niet in mijn doosje hoorquote:Op zondag 8 december 2019 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gemeen dat we die spekkige Fukjoe blubjes zo uit zitten te lachen. Ik zal het goed maken met een praktische tip:
[ afbeelding ]
Kids plus kleinkindquote:Op zondag 8 december 2019 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om eerder naar huis te gaan?
quote:Op zondag 8 december 2019 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het kan goedkoper hoor, kokend heet water met echte dreft echt helpt echt al een keertje toegepast in de wc niet in mijn doosje hoor
Je bent vals en vilein.quote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Had je niet beter een weekje naar Dubai kunnen gaan of lekker slenteren over de Ramblas in Barcelona en met die kleine man naar het Aquarium of naar de ZooIk bedoel, ik begrijp de aantrekkingskracht van Drenthe, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |