quote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee,dat was een permaban, maar het gaat om het gebaar
Daar was 2 keer een domme plofkraak op dat pleinquote:Op zondag 8 december 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vlakbij het Lambertus Zijlplein.
quote:
O, Oh, OOohohhhhoooooo, ik vind dit heel erg, ik zou de zaterdag en de zondag er maar aan vast plakken als ik jou wasquote:Op zondag 8 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yvonne moet niet zo zeiken. Ze is bij haar kinderen en kleinkind.Dat zouden velen, die dat niet kunnen heeeeeeeeeel graag willen.
![]()
Ik ben er vrijdag ff niet.
quote:Op zondag 8 december 2019 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gadver, daar hebben al heel veel lijken in gedreven en drollen van honden, ze hebben er nu een strandje gemaakt, echt beredruk in de zomer je ken er geen stap verzetten, en fijn in het water spetteren met je kids
quote:Op zondag 8 december 2019 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar was 2 keer een domme plofkraak op dat plein
Dan werk ik ook.quote:Op zondag 8 december 2019 23:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
O, Oh, OOohohhhhoooooo, ik vind dit heel erg, ik zou de zaterdag en de zondag er maar aan vast plakken als ik jou was
quote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar was vroeger ook een soort strandje. Mijn broer begin een keer over ratten en toen durfde ik niet verder dan mijn knieeën.
Ik maak nog altijd effe een wandeling er naar toe als ik er ben....Verdomme ik mis Amsterdam...Zit ik hier in tukkerland nu.quote:Op zondag 8 december 2019 23:37 schreef Toverheks het volgende:
Over de molen he, vroeger toen ik jong was, ja ja ik ben ook jong geweest schaatsten we onder de bruggetjes door naar de molen, echt als ik nu er langs loop en die bruggetjes zie denk ik hoe heb ik dat gedurft.
Welterusten.quote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Maar ik gaat nog ff docu kijken ik wens jullie slaap lekker, en was weer ff ouderwets gezellig...……..
Veel plezier heksje en slaap lekker straks en pas op dat je je bezem niet verliest....quote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Maar ik gaat nog ff docu kijken ik wens jullie slaap lekker, en was weer ff ouderwets gezellig...……..
Slaap lekker Heksepeksquote:Op zondag 8 december 2019 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Nou hoorquote:Op zondag 8 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yvonne moet niet zo zeiken. Ze is bij haar kinderen en kleinkind.Dat zouden velen, die dat niet kunnen heeeeeeeeeel graag willen.
![]()
Ik ben er vrijdag ff niet.
Lamijookeenslekkergriepenquote:
Nee, is dat wat? Ik ben in Gieten geweest.quote:Op maandag 9 december 2019 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit. Drenthe valt ook niet mee.Ben je al in Emmen geweest?
quote:Op maandag 9 december 2019 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, is dat wat? Ik ben in Gieten geweest.
Ff in SHO bijlezen nu
doe eens normaal manquote:Op maandag 9 december 2019 02:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
User die altijd kwaad en boos is: Mo_Muffin.
Nee, ik doe mee met de kudde schapen.quote:
ik stem niet en dat had ik ook niet van jou verwacht ..quote:Op maandag 9 december 2019 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik doe mee met de kudde schapen.
Dat is veel gemakkelijker je bek laf dichthouden en lekker met de rest mee lullen.
Ik heb alleen alleen op mezelf gestemd, ben altijd kwaad en boos dus.quote:Op maandag 9 december 2019 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
ik stem niet en dat had ik ook niet van jou verwacht ..
maar mag niet dus ... of ze zien het door de vingersquote:Op maandag 9 december 2019 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen alleen op mezelf gestemd, ben altijd kwaad en boos dus.![]()
boeien?quote:Op maandag 9 december 2019 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
maar mag niet dus ... of ze zien het door de vingers
ik bek geen mensen af, nooit...quote:Op maandag 9 december 2019 02:42 schreef chufi het volgende:
ga dan nu ff naatje in het praattopic afbekken... woont hier om de hoek geloof ik
ik was iets te snel ookquote:Op maandag 9 december 2019 02:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik bek geen mensen af, nooit...
ik reageer wel
Haha... geeft niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |