Mooi!quote:Op donderdag 12 december 2019 14:51 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag gaat het wat beter, mijn crush kwam met het voorstel om zaterdag te gaan chillen en film kijken samen
Ja, zeker, ben ik ook wel aan toe. Hij was gisteren de reden dat ik de telefoon uitzette, we hadden iets van een aanvaring. Maar gelukkig komt hij vanzelf wel weer, als ik niks zeg..quote:
Dat is zeker goed nieuws! Gefeli!!quote:Maar er was ook goed nieuws vandaag, ik krijg een vast contract![]()
heel blij mee en had t niet verwacht na de maanden burnout...
Gefeliciteerd! En idd wat een paar pilletjes kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks! Had t echt niet verwacht maar ze zagen geen enkele reden om mijn contract niet om te zetten naar een vaste aanstelling. Komt zeer ws ook nog uitbreiding van uren bij als ik hersteld ben.
De kinderen op mijn werk zijn ook zo blij dat ik er weer ben, echt heel leuk![]()
Aan de medicatie gaan is voor mij echt een lifesaver geweest, en gelukkig reageer ik er ook goed op.
Ja, vandaag is wel een goede dag geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nice GM, gefeliciteerd!
Veel plezier morgen Burner, lekker van genieten!
Keep_walking, heb je vandaag een beetje een betere dag?
Hier gaat het wel oké. Beetje ziekjes maar rustig. Zondag date, weet nog niet wat ik er van vind, maar dat is vaak zo als het meer dan gewoon casual seks is. Ik ga het gewoon op me af laten komen.
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nice GM, gefeliciteerd!
Veel plezier morgen Burner, lekker van genieten!
Keep_walking, heb je vandaag een beetje een betere dag?
Hier gaat het wel oké. Beetje ziekjes maar rustig. Zondag date, weet nog niet wat ik er van vind, maar dat is vaak zo als het meer dan gewoon casual seks is. Ik ga het gewoon op me af laten komen.
Wij gaan samen koken en film kijken en spelletjes doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen?
Mijn date komt vandaag toch, had t niet gedacht omdat zijn opa gister is overleden maar hij wil gewoon komen, prima natuurlijk! Hij belt de laatste dagen ook vaak... gaat goed dus
Oh wat vervelend.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Vanavond gaat niet door, hij voelt zich niet goedHopen dat hij zich morgen beter voelt...
Hoe ziet jouw dagelijkse routine eruit? Wanneer ervaar je deze leegte het ergst?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Er is een leegte in mijn leven en ik weet niet hoe ik die moet opvullen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wij gaan samen koken en film kijken en spelletjes doen.
Awh fijn toch! Enjoy
Hobby? Lid worden van een of andere club?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Er is een leegte in mijn leven en ik weet niet hoe ik die moet opvullen
Wat jammerquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:29 schreef Burner82 het volgende:
Vanavond gaat niet door, hij voelt zich niet goedHopen dat hij zich morgen beter voelt...
Half 3, hahaha. Wel gezellig dusquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gisteravond was mn date er weer, ging pas weer om half 3 weg. Die jongen is funest voor mn slaap 🤣 krijg alleen totaal geen hoogte, ene moment denk ik "Ja hij vind mij net zo leuk als ik hem" en op andere momenten... geen idee...
Ik ben vandaag wat trillerig... denk door t niet nemen van de oxazepam, probeer het eruit te laten vloeien...
quote:
Thnx! Wel echt balen, had me er op verheugdquote:
Wat vervelend! Zijn het lange periodes?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:47 schreef Morrigan het volgende:
En mijn depressieve periode is weer gekomen. Al voel ik me door medicatie niet echt depressief, maar vooral heel kut.
Sorryquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
Lijkt wel het datingtopic hier alleen jullie zijn een stuk succesvoller
Meestal een paar weken tot misschien 2 maanden. Er is ook helemaal geen reden voor me om depressief te zijn. Het is gewoon iets wat of en toe komt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat vervelend! Zijn het lange periodes?
[..]
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |