Ben nog op zoek naar het cadeau voor mezelf van mn 13e maand. Iig stukje auto afbetalen hehe.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:23 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb mezelf maar een kerstcadeautje gegeven.... En ben naar de shop geweest.
Take carequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey lief dat je het vraagt. Hier gaat het eigenlijk wel goed. Stabiel, snel getriggerd waardoor ik hier minder vaak kom. Soms wat last van randpsychoses, maar na mijn laatste poging probeer ik dingen te negeren. In het kort; goed
Thnxquote:
Helemaal niet. Juist heel sterk dat je t inziet en dan voor jezelf kiest! Ik wens je een mooie stabiele kerst!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thnx
Misschien kom ik terug als ik stabieler ben, maar momenteel gewoon niet zo slim. Zit net een beetje lekker in mijn vel, maar er hoeft maar dit te gebeuren en ik lig er weer uit. Zodoende. Beetje zwakte van mijn kant
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het komt zelden voor dat iemand mijn post ondersteunt, het met me eens is en uitlegt, in een langere post
Verstandig, wel fijn om even te horen dat het wel aardig gaat. Pas goed op jezelf, is geen zwakte!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thnx
Misschien kom ik terug als ik stabieler ben, maar momenteel gewoon niet zo slim. Zit net een beetje lekker in mijn vel, maar er hoeft maar dit te gebeuren en ik lig er weer uit. Zodoende. Beetje zwakte van mijn kant
Beterschap! En veel plezier metquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Juist heel sterk dat je t inziet en dan voor jezelf kiest! Ik wens je een mooie stabiele kerst!
Voor jullie allemaal mooie kerstdagen!
Hier morgen familiebezoek en donderdag pyjamadag/filmdag met de kinderen. En s'avonds komt. Nu hopen dat de verkoudheid snel oprot
quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thnx
Beterschap!quote:Op woensdag 25 december 2019 07:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Merry X-mas! Mijn cadeau is 1 of andere helse verkoudheid met benauwdheid... maar goed vandaag overleven en morgen lamballen! Hoera voor pcm!![]()
Fijne dag allemaal
Komt goed. Gewoon veel spanning door kerst en verplicht gedoe... extra oxazepam en genieten van mn kidsquote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Beterschap!
En pas goed op jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Komt goed. Gewoon veel spanning door kerst en verplicht gedoe... extra oxazepam en genieten van mn kidsZe zien er sjiek uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Komt goed. Gewoon veel spanning door kerst en verplicht gedoe... extra oxazepam en genieten van mn kidsWat een leukies, mooi in de kerstoutfit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Negeer de vermoeidheid, doe wat je altijd leuk vind. Accepteren van je klachten is de stap naar herstel.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Fijne kerst, mensen.
Waar ik altijd mee zit is Dario niks kan. Dat ik altijd futloos en moe ben. Hoe moet ik me staande houden en voor mezelf zorgen, laat staan een ander?
Ik deel wel een beetje van waar jij mee zit, ik ben ook futloos, niet moe, maar gewoon ook echt nergens zin in.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Fijne kerst, mensen.
Waar ik altijd mee zit is Dario niks kan. Dat ik altijd futloos en moe ben. Hoe moet ik me staande houden en voor mezelf zorgen, laat staan een ander?
Aanwezig.. loopneus en enorm aan t hoesten maar voel me in elk geval niet ziek meerquote:Op donderdag 26 december 2019 10:41 schreef Nijna het volgende:
Sterkte summer2bird!
GM, film kijk ze! Hoe is het met je verkoudheid?
Fijn dat je je niet ziek meer voelt! Goed getimed, veel plezier metquote:Op donderdag 26 december 2019 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Aanwezig.. loopneus en enorm aan t hoesten maar voel me in elk geval niet ziek meer![]()
Vanavond komtdus goede timing!
Hoe is t met jou?
Hé Summer2bird, wat naar allemaal weer. Ben je een beetje tot rust gekomen vandaag?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:13 schreef summer2bird het volgende:
Hey, ik kom me melden.
Het gaat niet goed. Gisteren zo grote paniekaanval gehad. Zo moe. Ik wil graag slapen en dat het dan februari is. Dan pas wakker worden. Dan is alle stress van die feestdagen voorbij.
Stiefvader ligt op de intensive care. Het gaat wel goed inmiddels met hem maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |