Had je liever DBS of Haagse zelfbevlekking gehad?quote:
DBS had wel mooi geweestquote:Op zondag 8 december 2019 19:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Had je liever DBS of Haagse zelfbevlekking gehad?
quote:Op zondag 8 december 2019 19:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
kan het niet beter verwoorden dan dit
Wat is het toch triest dat je bij het teruglezen alleen maar ANONIEM ziet staanquote:
Waar is hoink in hemelsnaamquote:Op zondag 8 december 2019 19:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
kan het niet beter verwoorden dan dit
Nee ik vind het goed zoals je bent hoorquote:Op zondag 8 december 2019 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik naar tegen je doe, zou raar zijn als je dan mijn ballen ging likken
Iedereen die Radio KLB een warm hart toedroeg.quote:
sorryquote:Op zondag 8 december 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Wat is het toch triest dat je bij het teruglezen alleen maar ANONIEM ziet staan
mee eens.quote:Op zondag 8 december 2019 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die anoniem gaan zouden permanent geweerd moeten worden
Heb jij het ooit overwogen of helemaal nietquote:Op zondag 8 december 2019 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Stuk of 4 dus?quote:Op zondag 8 december 2019 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen die Radio KLB een warm hart toedroeg.
Nooitquote:Op zondag 8 december 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij het ooit overwogen of helemaal niet
Eens.quote:Op zondag 8 december 2019 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Hier maar je toch een ernstige inschattingsfout hoor. Het waren er minimaal 6.quote:
Miemiemiemiequote:Op zondag 8 december 2019 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wel om te zien of het iemand boeit maar het bleek helemaal niemand te boeien dus ik bleef maar gewoonquote:
Zo, is dit even lekker de week in gaan.quote:Op zondag 8 december 2019 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hierom sta je in mijn top 14 favoriete mods
Maak maar alvast een afspraak in cafe de Vink.quote:Op zondag 8 december 2019 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo, is dit even lekker de week in gaan.
Ik ga momenteel aan kop voor beste mod bij de KLB verkiezingenquote:Op zondag 8 december 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha meneertje voelt zich aangesproken
De concurrentie is dan ook moordendquote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga momenteel aan kop voor beste mod bij de KLB verkiezingen
Ja is niet makkelijkquote:Op zondag 8 december 2019 20:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De concurrentie is dan ook moordend
quote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga momenteel aan kop voor beste mod bij de KLB verkiezingen
Eensquote:Op zondag 8 december 2019 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Hahahahquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Catkiller het volgende:
Auw, die post is minstens net zo pijnlijk als op een spijkermat stappen met renslofjes aan.
@ChevyCapricequote:
Two tone met zilveren dial is altijd wel nice man. Ben benieuwd. Pics als je hem binnen hebt.quote:
Hij doet hem met red leather braceletquote:Op zondag 8 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Two tone met zilveren dial is altijd wel nice man. Ben benieuwd. Pics als je hem binnen hebt.
Denk dat die grijpkranen op kermis rigged zijn. Nog steeds niet te pakken en al 20 euro erin gegooidquote:Op zondag 8 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Two tone met zilveren dial is altijd wel nice man. Ben benieuwd. Pics als je hem binnen hebt.
Dan is het geen bracelet maar een strap.quote:Op zondag 8 december 2019 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij doet hem met red leather bracelet
Zo’n ding kost echt wel meer dan dat hoor. Twaalfduizend doezoe kan je wel op rekenen.quote:Op zondag 8 december 2019 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat die grijpkranen op kermis rigged zijn. Nog steeds niet te pakken en al 20 euro erin gegooid
12000 lira zekerquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is het geen bracelet maar een strap.![]()
Hoop niet echt rood trouwens. Misschien als het een alligatorband (@:chia) is.
[..]
Zo’n ding kost echt wel meer dan dat hoor. Twaalfduizend doezoe kan je wel op rekenen.
Waarom tag je chiaquote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zo’n ding kost echt wel meer dan dat hoor. Twaalfduizend doezoe kan je wel op rekenen.
Hoeveel plezier haal je nou uit een duur horloge?quote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoeveel euro dat is.quote:
Omdat chai anoniem isquote:
Vijfentwintig plezier. (lol)quote:Op zondag 8 december 2019 21:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoeveel plezier haal je nou uit een duur horloge?
Er zit maar 24 uur in een dag, of mag je een uurtje extra voor noppes zwoegen voor de baas?quote:
Als je nou ff na gaat hè. Stel je slaapt 8 uur per dag. Dan zijn er nog 16 uren over. Keer 365 = 5840 uur dat je dat ding draagt. Koekoek.quote:Op zondag 8 december 2019 21:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Er zit maar 24 uur in een dag, of mag je een uurtje extra voor noppes zwoegen voor de baas?
Ben je getrouwd met dat uurwerk?quote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou ff na gaat hè. Stel je slaapt 8 uur per dag. Dan zijn er nog 16 uren over. Keer 365 = 5840 uur dat je dat ding draagt. Koekoek.
Voor iedereen is het overbodige luxe. Telefoon geeft de tijd veel beter aan.quote:Op zondag 8 december 2019 21:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben je getrouwd met dat uurwerk?
Overigens werk ik met machines, dan mag ik niet eens een horloge dragen, voor mij is het sws overbodige luxe.
Een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aanquote:Op zondag 8 december 2019 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor iedereen is het overbodige luxe. Telefoon geeft de tijd veel beter aan.
Shit, deze onderliggende sneerquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Catkiller het volgende:
Auw, die post is minstens net zo pijnlijk als op een spijkermat stappen met renslofjes aan.
Ga niet de incel kant op pls dat het allemaal oneerlijk is enzoquote:Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik was vandaag toch maar mee gegaan met familie UT eten hè
Naar de wok
Wat een mooie meisjes en milfs man...
En dan kijk naar de partner zo een typische oer-Hollandse man skinny fat oestrogeen tits en blonde stekeltjes..
Denk niet wit, denk niet zwart!quote:Op zondag 8 december 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een humor weer. Zo scherp, treffend en gevat zie je zelden iemand ergens op inhaken.
Ik ben toch incelquote:Op zondag 8 december 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga niet de incel kant op pls dat het allemaal oneerlijk is enzo
Hoezo; alleen wat verlegen en onhandig. Je haat ze toch niet en snapt best waarom treinmeisje momenteel niet aan jouw pik slobbert.quote:
Of wie de suiker over de oliebollen strooitquote:Op zondag 8 december 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo; alleen wat verlegen en onhandig. Je haat ze toch niet en snapt best waarom treinmeisje momenteel niet aan jouw pik slobbert.
Leuk gevonden. (lol)quote:Op zondag 8 december 2019 22:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan
Ieder zijn ding, maar dat kan en mag.quote:Op zondag 8 december 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk gevonden. (lol)
Kijk hoe prachtig.
[ afbeelding ]
Every man needs a Rolexquote:Op zondag 8 december 2019 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar dat kan en mag.
Ik heb er niets mee.
AP Royal Oak is mooierquote:
Waarom pierce je hem niet om als Prince Albert?quote:
Ik zal zo’n AP RO zeker gedogen in deze context.quote:Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
AP Royal Oak is mooier
Duidelijk?
Ik vraag meteen een offerte aan bij de lokale Prince Albert installateur.quote:Op maandag 9 december 2019 00:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom pierce je hem niet om als Prince Albert?
Doe ik ook niet voor de lol, maat.quote:Op maandag 9 december 2019 07:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij staat echt op ongezonde tijd op vriend
Voor anderen iets doenquote:Op maandag 9 december 2019 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet voor de lol, maat.
quote:
Zwarte koffie niet. Kinderkoffie is wel lekker.quote:
Ha Nootmansquote:Op maandag 9 december 2019 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zwarte koffie niet. Kinderkoffie is wel lekker.
Yooooooquote:
hey flipslalaquote:
Ja kwam vorige week thuis en toen had mijn vriendin de hele huiskamer versiertquote:
Ik hoop vooral op een mooi resultaatquote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az-ajax wordt nu wel heel mooi.
quote:
Haha idem. Afgelopen zaterdag kwam ik thuis en toen stond de boomquote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kwam vorige week thuis en toen had mijn vriendin de hele huiskamer versiertwel een neppe maar dat geeft niet
en bij jou?
Ja retteketet AZquote:Op maandag 9 december 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een mooi resultaat
[..]hoe is het?
quote:Op maandag 9 december 2019 11:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEEN VOETBAL MAAR BALLET
HAHAAAAAATJES
Lieve vrouwenquote:Op maandag 9 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha idem. Afgelopen zaterdag kwam ik thuis en toen stond de boom
Is je hamster overleden?quote:
Bedankt !quote:
Nee kat van mijn zwager dus zometeen condoleren en dan vanmiddag begrafenisquote:
Nee cremerenquote:Op maandag 9 december 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een kat hoef je toch helemaal niet te begrafen? Kan je gewoon opdienen voor het avondeten.
Hahaaaaatjesquote:Op maandag 9 december 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
De poes van mijn vrouw is ook dood geloof ik, laatste keer dat ik die zag was ze open gescheurd en kwam er veel bloed uit zetten, sindsdien niet meer gezien. Is nu al 3 maanden geleden.
Ik betaal er wel voor en heb nergens last van.quote:Op maandag 9 december 2019 12:04 schreef Rozevla het volgende:
Tyfus wat is dat fok kut aan het doen!!!
HIER BETAAL IK NIET VOOR !!!!!!
Het is wel een talent van FOK he..quote:Op maandag 9 december 2019 12:42 schreef Catkiller het volgende:
Nog een mod in deze SC die superdomme uitspraken doet, nice.
Ga je hier nu ook nog maanden over janken? Lijkt me mooi.quote:Op maandag 9 december 2019 12:42 schreef Catkiller het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning op ajakkes, maat.quote:Op maandag 9 december 2019 12:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Het is wel een talent van FOK he..
Ikke niet hè Ikke niet hè?quote:Op maandag 9 december 2019 12:42 schreef Catkiller het volgende:
Neequote:
Ga vooral zelf niet inzien dat je je als een debieltje gedraagt met zo'n post, kleine haagsquote:Op maandag 9 december 2019 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook nog maanden over janken? Lijkt me mooi.
Idd buitenlanders genoeg in Nederlandquote:Op maandag 9 december 2019 13:06 schreef 00wildchild het volgende:
Er zijn andere dingen die je kunt doen dan hier rondhangen en je ergeren aan mensen. Overal zijn mensen om je aan te ergeren.
Heb je op dat filmpje geklikt? Is gewoon lachen man.quote:Op maandag 9 december 2019 13:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga vooral zelf niet inzien dat je je als een debieltje gedraagt met zo'n post, kleine haags
Nee. Een of andere labiele idioot die levenslang heeft gekregen een god noemen is gewoon stom.quote:Op maandag 9 december 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je op dat filmpje geklikt? Is gewoon lachen man.
haha wow ziedendquote:Op maandag 9 december 2019 13:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga vooral zelf niet inzien dat je je als een debieltje gedraagt met zo'n post, kleine haags
Ja maar daar slaan ze mij in elkaar, hier nietquote:Op maandag 9 december 2019 13:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Idd buitenlanders genoeg in Nederland
Jantje modaal in the housequote:
Ik combineer fok daarom graag met werk. Dan heb je zoveel mensen waar je je aan kan ergeren dat het je uiteindelijk niks meer boeitquote:Op maandag 9 december 2019 13:06 schreef 00wildchild het volgende:
Er zijn andere dingen die je kunt doen dan hier rondhangen en je ergeren aan mensen. Overal zijn mensen om je aan te ergeren.
2nutz en ik kunnen nog net niet rentenieren van onze (nieuwe) salarisquote:Op maandag 9 december 2019 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jantje modaal in the house
Ga lekker naar de FP joh
Al tig jaar geleden. Heel vervelend wat er allemaal is gebeurd maar daar treur ik niet meer om. Zag het op dumpert voorbij komen en ik lachte me eerlijk gezegd gewoon een kriek.quote:Op maandag 9 december 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee. Een of andere labiele idioot die levenslang heeft gekregen een god noemen is gewoon stom.
Snap ik als je zulke zinnen formuleert.quote:Op maandag 9 december 2019 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
2nutz en ik kunnen nog net niet rentenieren van onze (nieuwe) salaris
Tijd is geld vriend. Tijd is geldquote:Op maandag 9 december 2019 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik als je zulke zinnen formuleert.
Dit is wel een safespace waar men het waardeert dat je doet alsof je het verschrikkelijk vindt. Aan die steen heb ik mij ook meerdere malen gestotenquote:Op maandag 9 december 2019 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al tig jaar geleden. Heel vervelend wat er allemaal is gebeurt maar daar treur ik niet meer om. Zag het op dumpert voorbij komen en ik lachte me eerlijk gezegd gewoon een kriek.
Dacht dat dit het afvoerputje van het forum was.quote:Op maandag 9 december 2019 13:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is wel een safespace waar men het waardeert dat je doet alsof je het verschrikkelijk vindt. Aan die steen heb ik mij ook meerdere malen gestoten
Alleen op momenten dat @Kiid live is.quote:Op maandag 9 december 2019 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat dit het afvoerputje van het forum was.
Allang niet meer. Zitten hier veel watjesquote:Op maandag 9 december 2019 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat dit het afvoerputje van het forum was.
Ik ben altijd live in je hart vriend. Mij vergeet je nietquote:Op maandag 9 december 2019 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen op momenten dat @:Kiid live is.
quote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Allang niet meer. Zitten hier veel watjes
- Het kereltje die zijn account liet verwijderen omdat hij het niet meer aan kon
Komt omdat het december isquote:
Woehooeee lekker manquote:Op maandag 9 december 2019 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ge
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning op ajakkes, maat.
Ben je veel omhoog gegaan, ja?quote:Op maandag 9 december 2019 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
2nutz en ik kunnen nog net niet rentenieren van onze (nieuwe) salaris
nieuw kantoor?quote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je veel omhoog gegaan, ja?ik ben een verdieping omhoog gegaan.
Ja, leuk om te zien...quote:
Yes. Stukken beter...quote:
Mag niet klagen. We doen ons best vriendquote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je veel omhoog gegaan, ja?ik ben een verdieping omhoog gegaan.
De hardheid van deze SC.quote:
Miss kan je die tijd omzetten naar iets nuttigs voor de toekomst ipv de onbetaalde WAjonger uit te hangenquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef 00wildchild het volgende:
Vies weertje zeg. Word hier ook wel sago van. Wil naar buiten met die kleine. Hele dagen binnen
Als je maar je best doet inderdaadquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag niet klagen. We doen ons best vriend
Sinds de opkomst van het blauw kunnen we hier eindelijk veilig slowchatten.quote:
Zoals studeren bedoel je?quote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss kan je die tijd omzetten naar iets nuttigs voor de toekomst ipv de onbetaalde WAjonger uit te hangen
Inderdaad. Zitten hier veel watjes, maar door mijn eigen schuld ook watjes die teveel van mij weten. Daardoor moet ik wel een met water aangelengde versie van me laten zien hierquote:
Is voor mij niks anders eigenlijk. Zeg toch wel wat ik wil zeggen. Blauw of niet.quote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds de opkomst van het blauw kunnen we hier eindelijk veilig slowchatten.
Dat is wel dom, ja. Verder gewoon lekker jezelf zijn ipv posen als een loser tochquote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier veel watjes, maar door mijn eigen schuld ook watjes die teveel van mij weten. Daardoor moet ik wel een met water aangelengde versie van me laten zien hier
Vooral blijven doen. We zullen blijven handhaven.quote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is voor mij niks anders eigenlijk. Zeg toch wel wat ik wil zeggen. Blauw of niet.
Wat dat ook mag betekenenquote:Op maandag 9 december 2019 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vooral blijven doen. We zullen blijven handhaven.
als je stront aanlengt met water krijg je diarree hahaquote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier veel watjes, maar door mijn eigen schuld ook watjes die teveel van mij weten. Daardoor moet ik wel een met water aangelengde versie van me laten zien hier
Dat doe ik zeker vriendquote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel dom, ja. Verder gewoon lekker jezelf zijn ipv posen als een loser toch
boksquote:
Ja over drie jaar stop ik daarmee en dan ga ik doen alsof ik een baan heb goed.quote:Op maandag 9 december 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan niet eeuwig blijven doen alsof Myrr
Een huwelijk met zijn eigen nichtquote:
dat is eerder verliezenquote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een huwelijk met zijn eigen nicht
ik hoop dat dit geen serieuze vraag is.quote:
hem kennende...quote:Op maandag 9 december 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat dit geen serieuze vraag is.
Even nadenken voordat je postquote:
#FreeSimone wat jijquote:
Hihiquote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een huwelijk met zijn eigen nicht
Invite mij Discordquote:
mulitatie of mutilatie?quote:Op maandag 9 december 2019 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Wie wil bij mijn groepsmulitatie-clubje
bouillonquote:Op maandag 9 december 2019 14:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik trek boullion van je schedel ja porverdorie
kom helpen dan.quote:
Hhahhha wat een domme gans die myrrquote:
Je moederquote:Op maandag 9 december 2019 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hhahhha wat een domme gans die myrr
Ho hootjes hahahquote:
Omdat de echte mannen weg zijnquote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Allang niet meer. Zitten hier veel watjes
Pardonquote:Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen weg zijn
Omdat de echte mannen behalve Catkiller weg zijnquote:
Dikke diss naar @Kidd met zijn grijze nichtenkapselquote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen behalve Catkiller weg zijn
Als dat hetgeen is wat jij moet doen moet jij dat doen.quote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoho hoooohohoho ik ga even eten zodat ik weer normaal doe.
jezus, heeft die dat echt gedaan?quote:Op maandag 9 december 2019 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dikke diss naar @:Kidd met zijn grijze nichtenkapsel
Ja dat heeft hij echt gedaan.quote:Op maandag 9 december 2019 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, heeft die dat echt gedaan?
Amaranthaquote:Op maandag 9 december 2019 15:00 schreef 00wildchild het volgende:
Wat krijg je als je een nijlpaard combineert met junkie van Centraal?
hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 9 december 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij echt gedaan.
Eigenlijk geen idee. Maar ik beantwoordde je vraag maar omdat die zo specifiek aan mij gericht was.quote:
Rookworstquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Wil vragen wat jullie gaan eten maar zal vast weinig inspiratievol zijn.
Met zuurkoolquote:
geen idee, het is maandag, dus ik ga bij mn pa etenquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Kut met peren. Al kan je die peren beter weglaten want daar ben ik allergisch voorquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Geen idee. Merk ik wel als ik thuiskom vanavond.quote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Een echte Hollander maakt het niet uit. Boerenkool met spekjes boh heerlijk man.quote:Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef 00wildchild het volgende:
Heb ff geen zin in Hollandse pot daar krijg je Hollandse poten van.
Klopt daarom zitten ze ook met van die dikke Ria’s uiteindelijk een beetje af te trekken op 0906 reclames.quote:Op maandag 9 december 2019 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echte Hollander maakt het niet uit. Boerenkool met spekjes boh heerlijk man.
Iets met wokgroenten en sambalquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Ik doe IF dus ik eet niet in de avondquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Gaan ze ook niet vreemd.quote:Op maandag 9 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt daarom zitten ze ook met van die dikke Ria’s uiteindelijk een beetje af te trekken op 0906 reclames.
Maar sport je daar ook bij of ben je gewoon graag een ecto?quote:Op maandag 9 december 2019 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe IF dus ik eet niet in de avond
Zo dan koekkoekjes.quote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het liefst met kleine kinderen.
Wie was hetquote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Iemand zei dat je een ban van een maand had en nu ben ik teleurgesteld
Waarom zou je seksueel onaantrekkelijk willen zijn?quote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je geen ecto willen zijn?
GADVERDAMMEquote:Op maandag 9 december 2019 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echte Hollander maakt het niet uit. Boerenkool met spekjes boh heerlijk man.
Ecto staat toch niet gelijk daaraan?quote:Op maandag 9 december 2019 15:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zou je seksueel onaantrekkelijk willen zijn?
Als ik dat lek dan kickt hij mij uit de Discordquote:
je zegt vaak domme dingen, maar dit slaat alles.quote:Op maandag 9 december 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige lekkere bij boerenkool is de rookworst.
Smaken verschillen, dat kan, maar boerenkool is echtquote:Op maandag 9 december 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt vaak domme dingen, maar dit slaat alles.
Ben geen ecto. Heb jarenlang gefitnessed. Zou het eigenlijk weer moeten doen maar ben nu luier dan eerstquote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar sport je daar ook bij of ben je gewoon graag een ecto?
Zalmquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Ik probeer onze naam hoog te houden maar valt niet mee in zijn eentje inderdaadquote:Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen weg zijn
Lekker man. Doorgebakken spekjes erdoor, lekkere grote rookworst ernaastquote:Op maandag 9 december 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, dat kan, maar boerenkool is echt
Een bak poep met slagroomquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Doorgebakken spekjes erdoor, lekkere grote rookworst ernaast
De echte mannen zijn er zeker vandoor met de echte vrouwenquote:Op maandag 9 december 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer onze naam hoog te houden maar valt niet mee in zijn eentje inderdaad
Die zit hele dag in een cabine met zijn knuppel te spelenquote:Op maandag 9 december 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
Maar gelukkig hebben we excavator nog
Ja.quote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Is het tegen de policy om een filmpje te posten waarin iemand schijt aan het eten is??
Neequote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Is het tegen de policy om een filmpje te posten waarin iemand schijt aan het eten is??
Wat lijkt me dat een gemis zeg.quote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Nee kun je gewoon doen hoorquote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Eigen werk?quote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
dat ie zijn handtekening er in zet...quote:
Normale poepseks?quote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind ik nooit echt opwindend om naar te kijken. Normale poepseks kan er nog wel mee door hoor, maar eten gaat me iets te ver.
Rare woordkeuze eigenlijk (lol)quote:
Beheurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rare woordkeuze eigenlijk (lol)
Feestje in het land, Lidl in de braaaaaanddddquote:Op maandag 9 december 2019 17:10 schreef Rozevla het volgende:
FEESTJES IN HET LAND VOORDEEL IN DE KRAAAAAANT
De Lidl is geen Jodenmonument hoorquote:Op maandag 9 december 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feestje in het land, Lidl in de braaaaaandddd
Oef.quote:Op maandag 9 december 2019 17:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De Lidl is geen Jodenmonument hoor
Daar is de kliekjes discordbrigade weerquote:
Rtquote:Op maandag 9 december 2019 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar is de kliekjes discordbrigade weer
Aan wie denk je nu danquote:Op maandag 9 december 2019 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De echte mannen zijn er zeker vandoor met de echte vrouwen
Is het over tussen jou en muck en poedel en muis en ja wie niet eigenlijk?quote:
Is Muck niet bezet?quote:Op maandag 9 december 2019 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het over tussen jou en muck en poedel en muis en ja wie niet eigenlijk?
Wil je me plasser zien?quote:Op maandag 9 december 2019 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar is de kliekjes discordbrigade weer
Gouden tijden voor jouquote:Op maandag 9 december 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is Muck niet bezet?
Poedel wordt het niet.
Muis wellicht ooit.
Van het drinken laatst staat bovenaan.
Dan nog een schaduwlijst met Simone en Miauw oa.
Heb je al die fok chimi's in jouw portefeuille?quote:Op maandag 9 december 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is Muck niet bezet?
Poedel wordt het niet.
Muis wellicht ooit.
Van het drinken laatst staat bovenaan.
Dan nog een schaduwlijst met Simone en Miauw oa.
Niet echt.quote:Op maandag 9 december 2019 18:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al die fok chimi's in jouw portefeuille?
Wat is je geheim? Een goede foto? Een goede kop?quote:Op maandag 9 december 2019 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik flirt maar wat met onbereikbare vrouwen.
Al worden ze steeds bereikbaarder.
Die past mooi naast de komzeklariaquote:Op maandag 9 december 2019 18:13 schreef Rozevla het volgende:
Net 2 vinger planten besteld.
Hopelijk worden ze snel bezorgd, heb er zin in.
Mijn goede kop kennen ze niet.quote:Op maandag 9 december 2019 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is je geheim? Een goede foto? Een goede kop?
quote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn goede kop kennen ze niet.
Ik heb al vrij snel iemand door, kan goed luisteren. Ik maak haar belangrijk en nat.
Omdat je een kwijlende stalker bentquote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb al vrij snel iemand door, kan goed luisteren. Ik maak haar belangrijk en nat.
Ik stalk niet meer!quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een kwijlende stalker bent
quote:Op maandag 9 december 2019 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik stalk niet meer!
Maar serieus na 1 post gelezen te hebben kan ik al mensen doorgronden.
Dat is zoeken naar een naald in een hooibergquote:Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij al weer een partner aan het zoeken?
Ik zal je tips ter harte nemen. Mijn kop kennen ze alleen wel dus dat kan beide kanten op werkenquote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil zijn leven beteren.quote:Op maandag 9 december 2019 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is zoeken naar een naald in een hooiberg
Snap je hem...naald
Je kop is voor de seks.quote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal je tips ter harte nemen. Mijn kop kennen ze alleen wel dus dat kan beide kanten op werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |