Iets met wokgroenten en sambalquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Wil vragen wat jullie gaan eten maar zal vast weinig inspiratievol zijn.
Ik doe IF dus ik eet niet in de avondquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Gaan ze ook niet vreemd.quote:Op maandag 9 december 2019 15:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt daarom zitten ze ook met van die dikke Ria’s uiteindelijk een beetje af te trekken op 0906 reclames.
Maar sport je daar ook bij of ben je gewoon graag een ecto?quote:Op maandag 9 december 2019 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe IF dus ik eet niet in de avond
Zo dan koekkoekjes.quote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het liefst met kleine kinderen.
Wie was hetquote:Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Iemand zei dat je een ban van een maand had en nu ben ik teleurgesteld
Waarom zou je seksueel onaantrekkelijk willen zijn?quote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je geen ecto willen zijn?
GADVERDAMMEquote:Op maandag 9 december 2019 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echte Hollander maakt het niet uit. Boerenkool met spekjes boh heerlijk man.
Ecto staat toch niet gelijk daaraan?quote:Op maandag 9 december 2019 15:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zou je seksueel onaantrekkelijk willen zijn?
Als ik dat lek dan kickt hij mij uit de Discordquote:
je zegt vaak domme dingen, maar dit slaat alles.quote:Op maandag 9 december 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige lekkere bij boerenkool is de rookworst.
Smaken verschillen, dat kan, maar boerenkool is echtquote:Op maandag 9 december 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt vaak domme dingen, maar dit slaat alles.
Ben geen ecto. Heb jarenlang gefitnessed. Zou het eigenlijk weer moeten doen maar ben nu luier dan eerstquote:Op maandag 9 december 2019 15:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar sport je daar ook bij of ben je gewoon graag een ecto?
Zalmquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Ik probeer onze naam hoog te houden maar valt niet mee in zijn eentje inderdaadquote:Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat de echte mannen weg zijn
Lekker man. Doorgebakken spekjes erdoor, lekkere grote rookworst ernaastquote:Op maandag 9 december 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, dat kan, maar boerenkool is echt
Een bak poep met slagroomquote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Doorgebakken spekjes erdoor, lekkere grote rookworst ernaast
De echte mannen zijn er zeker vandoor met de echte vrouwenquote:Op maandag 9 december 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer onze naam hoog te houden maar valt niet mee in zijn eentje inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |