echt hè, wie houdt er nou niet van koffiequote:Op zondag 8 december 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik lees het verkeerd, CK is de rare debiel in deze
Uiteraardquote:Op zondag 8 december 2019 19:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met mij zou je walhalla vinden
Kiid en 2nutz geloof ikquote:Op zondag 8 december 2019 19:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echt hè, wie houdt er nou niet van koffie
Ik snap niet waarom je dit zegt terwijl ze de taal niet spreekt en niet op fok komtquote:Op zondag 8 december 2019 19:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
'S ochtends vroeg lijkt ze op Tina Turner met haar wat alle kanten op staat, maar ook dat heeft wel iets.
Voor mij is ze knap genoeg, en net zo belangrijk op het emotionele vlak valt het prima samen.
Goed opgelostquote:Op zondag 8 december 2019 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ze ook vriend. Was een onterechte grap die ik niet had mogen maken
Oh dat weet ze gewoon hoor.quote:Op zondag 8 december 2019 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dit zegt terwijl ze de taal niet spreekt en niet op fok komt
@2NutZquote:Op zondag 8 december 2019 19:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nutz is sowieso echt een schijtventje eerste klas, kiid is wel oké
Zij kan tenminste lezen in plaats van alleen dollartekens te zienquote:Op zondag 8 december 2019 19:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh dat weet ze gewoon hoor.
Heeft jouw vriendin jouw posthistory gelezen?
Ik bedoel dit zeker niet om te stokenquote:Op zondag 8 december 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je denkt ik naai hem gelijk ipv dat je waardeert dat hij gewoon eerlijk is
Zij spreekt beter Frans dan jij ooit zal kunnenquote:Op zondag 8 december 2019 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zij kan tenminste lezen in plaats van alleen dollartekens te zien
Als ik hem zie posten dan stoor ik mij alleen aan ''seaux'' of ''seaux des jux'' verder vind ik het wel een prima gastquote:Op zondag 8 december 2019 19:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nutz is sowieso echt een schijtventje eerste klas, kiid is wel oké
Beter te pruimen dan jijquote:Op zondag 8 december 2019 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik hem zie posten dan stoor ik mij alleen aan ''seaux'' of ''seaux des jux'' verder vind ik het wel een prima gast
quote:Op zondag 8 december 2019 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik hem zie posten dan stoor ik mij alleen aan ''seaux'' of ''seaux des jux'' verder vind ik het wel een prima gast
kan het niet beter verwoorden dan ditquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welkom in de vicieuze cirkel van ironie.
Je enige houvast in welke confrontatie dan ook is het constant kaatsen van opmerkingen. Dit, samen met je voorkeur verhaspelde idiomen, Jan Modaal meningen en boerenverstand stellingen demonstreren je complete onvermogen om ook maar één eigenzinnige gedachte erop na te houden.
Steeds scherm je maar weer met je 'huispsycholoog' als men je eigenschappen probeert toe te schrijven alsof je een enorm complex binnenleven hebt dat niet valt af te leiden uit je afgezaagde, slappe aftreksels van uitspraken die je hier herhaald.
Het sneuste is dat je dit zelf weigert in te zien, maar om het wormgat verder in te duiken:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |