abonnement Unibet Coolblue
pi_190944540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:53 schreef xmichellekex het volgende:

[..]

ik ook
Heb je de rest van het raadsel ook al? Ik weet er me geen weg mee...

Maar wat ik me vooral afvraag: Staan de dieren mooi geschreven? Of zijn staan ze nog in een anagram in de rechthoek? :( het voorbeeld toont alleszins van niet, maar alles is mogenlijk in dit puzzelgedoe :D
pi_190944668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 00:41 schreef Veerle96 het volgende:

[..]

Heb je de rest van het raadsel ook al? Ik weet er me geen weg mee...

Maar wat ik me vooral afvraag: Staan de dieren mooi geschreven? Of zijn staan ze nog in een anagram in de rechthoek? :( het voorbeeld toont alleszins van niet, maar alles is mogenlijk in dit puzzelgedoe :D
De dieren staan op een normale manier geschreven
pi_190946840
Ik zit hier nu al weken met mijn 2 identieke puzzelstukken van opgave 10, maar een code uithalen blijkt moeilijker dan ik dacht.
pi_190947404
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:40 schreef xmichellekex het volgende:
Ik zit hier nu al weken met mijn 2 identieke puzzelstukken van opgave 10, maar een code uithalen blijkt moeilijker dan ik dacht.
Dus het ligt niet aan mij :)
Ps 21 dan....
pi_190947846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:40 schreef xmichellekex het volgende:
Ik zit hier nu al weken met mijn 2 identieke puzzelstukken van opgave 10, maar een code uithalen blijkt moeilijker dan ik dacht.
Haha ja he! Kwas zoo trots op dat gekke knipsel :D tis jammer dat daar gn punten voor zijn :(
pi_190948412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:04 schreef Veerle96 het volgende:

[..]

Haha ja he! Kwas zoo trots op dat gekke knipsel :D tis jammer dat daar gn punten voor zijn :(
Gericht aan de gebruiker Kalando die me een berichtje stuurde, mijn account is nog geen 7 dagen geactiveerd dus ik kan je ni antwoorde :'( maar dus: hihi oke, ik kan je zegge dat het allesins heel frustrerend is om te zoeken :D
pi_190948570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:04 schreef Veerle96 het volgende:

[..]

Haha ja he! Kwas zoo trots op dat gekke knipsel :D tis jammer dat daar gn punten voor zijn :(
Misschien kun je het gekke knipsel uitbeelden met ascii art in het commentaar vak en dan krijg je toch misschien nog een puntje!
pi_190948908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:03 schreef CarloV het volgende:

[..]

Misschien kun je het gekke knipsel uitbeelden met ascii art in het commentaar vak en dan krijg je toch misschien nog een puntje!
hahaha grapjas =) mss doe ik dat nog wel, winnen zit er voor mij toch sws niet in, ik zoek ze voort plezier. En dan kunnen de verbeteraars ook eens lachen :D
pi_190949055
Of geef een abstracte beschrijving van de vorm van je knipsel :)
pi_190950070
Is iemand zijn brein al slim gng geweest om 22b te vinden trouwens? :o

Mijn domme hoofd kan er maar niet naast kijke dat die dingskes lijken op grafstenen, en daardoor zit ik er volgens my volledig naast :D

En ook, hoezoo is dat een link met 22a?? die puzzelaarkes zijn me toch ma vreemde mense ze :p Degene die die link heeft gevonden trakteer k op een pint ze :)
pi_190950085
Oei sorry als k hier dinge zou verklappen ofzo, ben hier nieuw. Ik puzzel ook wel gwn graag! Maar wie wil mag me wel altij een pm sture :)
pi_190950470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:40 schreef xmichellekex het volgende:
Ik zit hier nu al weken met mijn 2 identieke puzzelstukken van opgave 10, maar een code uithalen blijkt moeilijker dan ik dacht.
Hey xmichellekex, ik kan je vraag ni beantwoorde, maar stuur me anders op mrrobato33@gmail.com :)
pi_190950490
Mag ook hier hoor ;-)

Ik ben ook nog op zoek naar 22b, maar heb wel a, c en d.
pi_190950530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:58 schreef xmichellekex het volgende:
Mag ook hier hoor ;-)

Ik ben ook nog op zoek naar 22b, maar heb wel a, c en d.
haha kheb schrik om mensen boos te maken omdat we hier mss dingen verklappen :D kweet dat sommige mensen liefst alles zelf kunne vinden haha, en kben nogal ne flapuit :p
pi_190950552
Maja ik zelfde putje als jij dus :) ik zie gewoon geen thema in die vraag?? :o waarom zitten die zelfs samen? :o
pi_190950589
Dit forum heeft spoilertags.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190950624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:05 schreef xmichellekex het volgende:
Dit forum heeft spoilertags.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190950691
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:29 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Bij C en D heb ik het licht al wel gezien :) Maar zo een duidelijk patroon heb ik bij A en B nog niet ontrafeld
Ik kan je wel helpen bij A, als jij me met C of D helpt :D Ik ben van A 100% zeker, en B nog maar een beetje
pi_190950739
Dat ruilen van hints vind ik maar niks, vorm dan gewoon samen een team :)
pi_190950744
Ik heb de indruk dat jij een andere opgave 22 hebt dan ik :P

Weet wel dat het domweg uitwisselen van oplossingen in gaat tegen de geest van de puzzel.
Je haalt daar zelf geen voldoening uit, en is uiteraard oneerlijk t.o.v. zij die wel alles proberen op te lossen.
pi_190950768
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Dat ruilen van hints vind ik maar niks, vorm dan gewoon samen een team :)
dat snap ik :) als je wil mag je in ons team hoor :) denk dat we wel nog enkele moeilijk te vinde dingen te bieden hebbe!
pi_190950818
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Dat ruilen van hints vind ik maar niks, vorm dan gewoon samen een team :)
akkoord, was trouwens naar jou gericht als ik me niet vergis ;)
pi_190950820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef xmichellekex het volgende:
Ik heb de indruk dat jij een andere opgave 22 hebt dan ik :P

Weet wel dat het domweg uitwisselen van oplossingen in gaat tegen de geest van de puzzel.
Je haalt daar zelf geen voldoening uit, en is uiteraard oneerlijk t.o.v. zij die wel alles proberen op te lossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190950850
Dat was een hint, maar zoals ik zei, hier zijn de hints vaak vager dan de opgave zelf ;-)
pi_190950870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:22 schreef xmichellekex het volgende:

[..]

akkoord, was trouwens naar jou gericht als ik me niet vergis ;)
Die opmerking die Veerle had gequotet ging over Opgave 6! 22b heb ik inmiddels opgegeven. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')