Oei, doen we dit om iets op te leveren? Ik dacht dat dit een diepgaande studie over de tabel van Mendeljev was. Foutje...quote:
Haha ja ik denk dat iedereen dat wel eens doet...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:49 schreef MarianneS het volgende:
En ik te lief ben geweest voor medepuzzelaars....
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:49 schreef MarianneS het volgende:
En ik te lief ben geweest voor medepuzzelaars....
Uiteindelijk wordt die liefde op een andere manier wel weer terugbetaaldquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:29 schreef CarloV het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat iedereen dat wel eens doet...
Haha sorry dat leeftijdsverschil is lastig te overbruggenquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:40 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk wordt die liefde op een andere manier wel weer terugbetaald
Haha ik bedoelde het in de zin van karma, maar zo kun je het ook interpreteren jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:43 schreef CarloV het volgende:
[..]
Haha sorry dat leeftijdsverschil is lastig te overbruggen
Ja sorry, ik ben te moe om nog heel scherp te zijn... zie ook het nederlandse topic...quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:46 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde het in de zin van karma, maar zo kun je het ook interpreteren ja
CarloV is terug! We missen je cryptische opmerkingen in dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:47 schreef CarloV het volgende:
Ja sorry, ik ben te moe om nog heel scherp te zijn..
Niet zo moeilijk als 2 jaar geleden, maar ik ben nog wel bezig jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:02 schreef mbo_osese het volgende:
[..]
CarloV is terug! We missen je cryptische opmerkingen in dit topic.Is de Nederlandse versie zo moeilijk dit jaar?
Ik zit er nu ook vast bij.. Het verstopte dier heb ik wel alquote:
Als je alleen bent, mag je je nog altijd met ons teampje samenvoegenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:46 schreef NieuwsgierigeBelg het volgende:
Volgend jaar misschien toch maar een vaste sparringpartner/teamgenoot zoeken... Iemand uit de buurt van Brugge? ☺️
Zit beetje vast in gedachtengangen... En géén vooruitgang is vooral heel frustrerend ...
Nuja, dit is herkenbaar voor iedereen natuurlijk! 😉
Nog een laatste duwtje en veel succes nog iedereen!
Ik heb het verstopte dier ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:59 schreef Veerle96 het volgende:
[..]
Ik zit er nu ook vast bij.. Het verstopte dier heb ik wel alMaar ik begrijp niet hoe de dieren juist versleuteld staan...
ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:42 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Ik heb het verstopte dier ook
Het verstopte dier al hebben zonder al de rest? Dat lijkt me heeeeeeel erg sterk! Maar als het gelukt is: des te beter!quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:59 schreef Veerle96 het volgende:
[..]
Ik zit er nu ook vast bij.. Het verstopte dier heb ik wel alMaar ik begrijp niet hoe de dieren juist versleuteld staan...
Haha: goeie! 👍😉quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:42 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Ik heb het verstopte dier ook
Had ik mijn kapper-studies maar afgerond!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:45 schreef xmichellekex het volgende:
het enige wat ik geleerd heb is dat ik suck in vlechten![]()
Kapper studies? Dat is te complex voor mij.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:40 schreef NieuwsgierigeBelg het volgende:
Had ik mijn kapper-studies maar afgerond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |