Een speler speelt goed en onlogisch gebruikt zijn transfersom als argument om hem als slecht te bestempelen. Bijzonder.quote:
die gast is een 020 trol lekker laten lullen en negeren.quote:Op zondag 8 december 2019 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een speler speelt goed en onlogisch gebruikt zijn transfersom als argument om hem als slecht te bestempelen. Bijzonder.
quote:Op zondag 8 december 2019 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die gast is een 020 trol lekker laten lullen en negeren.
Ik zag op Twitter voorbij komen dat we op basis van xG de derde plek zouden moeten hebben. Als je vrijwel een hele seizoenshelft toch meer goals tegen krijgt dan verwacht en er minder maakt dan verwacht dan gaat er wel iets structureels mis.quote:Op zondag 8 december 2019 15:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa op basis van de kansen wel maar afmaken is al het hele seizoen een probleem, dus in hoeverre verdien je te winnen als je aanvallers lopen te kutten? Het is geen pech maar onkunde.
´speelt goed´quote:Op zondag 8 december 2019 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een speler speelt goed en onlogisch gebruikt zijn transfersom als argument om hem als slecht te bestempelen. Bijzonder.
Wat een onzin. Ik vind Elia juist een prima speler voor Feyenoordquote:Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Elia was niet goed genoeg voor Feyenoord
Ik Jones een flapdrol vindenquote:Op zondag 8 december 2019 17:25 schreef aTypisch het volgende:
Ik zou het verstandig vinden van onlogisch om gewoon niets meer te zeggen over het transferbeleid.Zelfs de goede/degelijke transfers kan hij niet goed beoordelen.
Jones, Senesi, welke mis ik?
Gezien het investeringsbedrag wat er in Senesi is gedaan verwacht ik meer dan wat hij nu laat zien. In een hemeltergend langzaam en slecht Feyenoord verwacht ik juist dat hij iemand is waar het team zich aan op kan trekken. Dat zie ik helemaal niet terug. Hij is een waterdrager, net als de rest.quote:Op zondag 8 december 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat moet een centrale verdediger in jouw ogen doen om zijn zeven miljoen volledig waard te zijn?
Wat een stomme weddenschap.quote:Op zondag 8 december 2019 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan wie had ik dat kratje bier beloofd als Nico geen 20 goals ging maken?
Wil graag mn belofte inlossen. Die man komt niet eens aan 6 goals dit seizoen.
quote:Op zondag 8 december 2019 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Elia juist een prima speler voor Feyenoord
Geloof dat we toen wel een aardig seizoen draaiden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:55 schreef onlogisch het volgende: Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt. Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor? Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is. En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland?
Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown. Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen. Een beetje zoals de TT al aangeeft, een tussenjaartje
![]()
Hoi.quote:Op zondag 8 december 2019 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan wie had ik dat kratje bier beloofd als Nico geen 20 goals ging maken?
Wil graag mn belofte inlossen. Die man komt niet eens aan 6 goals dit seizoen.
Ja, we werden zowaar kampioen dat jaarquote:Op zondag 8 december 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Geloof dat we toen wel een aardig seizoen draaiden.
Toch nog een beetje je totale ongelijk proberen te verzachten met die laatste zin, man man man.quote:Op zondag 8 december 2019 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, we werden zowaar kampioen dat jaar
Hoewel het seizoen geen wedstrijd langer had moeten duren
Ach met een paar duizend posts per jaar kan je wel eens wat zeggen wat niet geheel uitkomt ja. Dat is ook helemaal niet erg. Ik geef alleen de feitelijke situatie weerquote:Op zondag 8 december 2019 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch nog een beetje je totale ongelijk proberen te verzachten met die laatste zin, man man man.
quote:Op zondag 8 december 2019 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach met een paar duizend posts per jaar kan je wel eens wat zeggen wat niet geheel uitkomt ja. Dat is ook helemaal niet erg. Ik geef alleen de feitelijke situatie weer
Jij vond de transfer van Jones gek omdat we een Hansson al in de selectie hadden.quote:Op zondag 8 december 2019 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik Jones een flapdrol vinden
Volgens mij vond jij het juist niks.
[ afbeelding ]
Hij speelt de laatste tijd echt fantastisch! Hij speelde dan wel tegen RKC, Groningen, Rangers, PEC en Vitesse, maar toch.quote:Op zondag 8 december 2019 16:24 schreef Oldground het volgende:
Al dat paniekerige gezeik op 'grote aankoop' Senesi is ook wel helemaal verstomd geloof ik he?
Probeer het maar weer ergens anders jochiequote:Op zondag 8 december 2019 19:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij speelt toch ook gewoon goed de laatste weken? Ga jij nou zeggen van niet?
Ja, leuk.quote:Op zondag 8 december 2019 19:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij speelt toch ook gewoon goed de laatste weken? Ga jij nou zeggen van niet?
Waar zag je dat?quote:Op zondag 8 december 2019 18:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter voorbij komen dat we op basis van xG de derde plek zouden moeten hebben. Als je vrijwel een hele seizoenshelft toch meer goals tegen krijgt dan verwacht en er minder maakt dan verwacht dan gaat er wel iets structureels mis.
Achterin likt ondertussen aardig opgelost, maar voorin zijn we behoorlijk tandeloos.
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboardquote:
Bedankt, interessant ja. Te weinig goede afmakers dus.quote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard
We underperformen behoorlijk als je alleen naar xG zou kijken.
quote:Advocaat wil selectie versterken met scorende aanvaller
Dick Advocaat weet het zeker na de wedstrijd tegen Vitesse. De Rotterdammers creëerden opnieuw voldoende mogelijkheden, maar niemand wist het net te vinden na negentig minuten voetballen. De trainer wil in de winterstop dan ook aanvallende versterking toevoegen aan de selectie.
Feyenoord hoopt zich in de winterstop te verstreken met een spits die in de tweede seizoenshelft nog een EK-ticket moet afdwingen. Volgens het Algemeen Dagblad is de roep om een spits meer dan ooit gerechtvaardigd. "Maar die zekerheid heb ik nog niet gekregen,'' vertelt Advocaat
Is dit een slechte grap of begrijp je oprecht niet wat Dick bedoelt?quote:Op maandag 9 december 2019 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet Dickie dat hij een club coacht en niet een land?
Ik hoop dat jullie gaan voor een EL-ticket en niet voor een EK-ticket.quote:Op maandag 9 december 2019 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dit een slechte grap of begrijp je oprecht niet wat Dick bedoelt?
Lees het nog een keer.quote:Op maandag 9 december 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie gaan voor een EL-ticket en niet voor een EK-ticket.
Hij hoopt op een hongerige spits die voor zijn land nog een EK ticket moet afdwingenquote:Op maandag 9 december 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie gaan voor een EL-ticket en niet voor een EK-ticket.
ik denk een spits die zich voor zijn land in de picture moet spelen om naar het EK te mogen..quote:Op maandag 9 december 2019 09:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij hoopt op een hongerige spits die voor zijn land nog een EK ticket moet afdwingen
Ja, lijkt me ook iets logischer.quote:Op maandag 9 december 2019 09:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ik denk een spits die zich voor zijn land in de picture moet spelen om naar het EK te mogen..
jazekerquote:
Gaat dit over Lens? Die komt toch inmiddels eerder in aanmerking voor Oud-Oranje op nieuwjaarsdag?quote:Op maandag 9 december 2019 09:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij hoopt op een hongerige spits die voor zijn land nog een EK ticket moet afdwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |