We moeten eens kappen met oud-spelers terughalen. Dat lukte alleen met de legendes als Kuyt en Van Persie. Legendarische Feyenoord-aanvallers hebben we helaas niet meer actief rondlopen.quote:Op maandag 9 december 2019 12:58 schreef PIETR het volgende:
Het wordt gewoon Guidetti. Wil naar het EK en zit op de bank bij Alaves. Kent Feyenoord natuurlijk al. 1 + 1 = 2. Durf daar wel een flesje drank op te zetten. Wie durft?
We brachten Narsingh als wisselspeler, dan krijg je een boete.quote:Op maandag 9 december 2019 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Improper conduct of the team? Wat is dat dan weer?
Teveel gele kaarten?quote:Op maandag 9 december 2019 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Improper conduct of the team? Wat is dat dan weer?
quote:Op maandag 9 december 2019 15:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We brachten Narsingh als wisselspeler, dan krijg je een boete.
Ik wist niet dat dat ook een boete opleverde, weer wat geleerd.quote:
twitter:FeyenoordJuul twitterde op maandag 09-12-2019 om 12:14:15Donderdag de uitwedstrijd tegen FC Porto. En nog steeds is er geen duidelijkheid over het wel of niet toelaten van Feyenoord supporters! Ronduit asociaal van de @UEFAcom Doe eens wat joh @MichaelvanPraag !! #porFEY reageer retweet
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:42:39@FeyenoordJuul @UEFAcom Ik word op Twitter het meest door Feyenoord supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen? reageer retweet
Ik moet erom lachen maar lijkt me geen tactisch slimme tweet van Van Praagquote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef mabo11 het volgende:
twitter:FeyenoordJuul twitterde op maandag 09-12-2019 om 12:14:15Donderdag de uitwedstrijd tegen FC Porto. En nog steeds is er geen duidelijkheid over het wel of niet toelaten van Feyenoord supporters! Ronduit asociaal van de @:UEFAcom Doe eens wat joh @:MichaelvanPraag !! #porFEY reageer retweet
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:42:39@:FeyenoordJuul @:UEFAcom Ik word op Twitter het meest door Feyenoord supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen? reageer retweet
Dit kan toch niet, man man manquote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef mabo11 het volgende:
twitter:FeyenoordJuul twitterde op maandag 09-12-2019 om 12:14:15Donderdag de uitwedstrijd tegen FC Porto. En nog steeds is er geen duidelijkheid over het wel of niet toelaten van Feyenoord supporters! Ronduit asociaal van de @:UEFAcom Doe eens wat joh @:MichaelvanPraag !! #porFEY reageer retweet
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:42:39@:FeyenoordJuul @:UEFAcom Ik word op Twitter het meest door Feyenoord supporters beledigd en uitgescholden. En dan nu wat voor ze doen? reageer retweet
Nee, dit kan niet.twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 16:03:07@unforgivenrbn @FeyenoordJuul @UEFAcom In het leven moeten dingen van twee kanten komen. reageer retweet
vanpraagweetallesquote:Op maandag 9 december 2019 16:59 schreef Pistolero het volgende:
Nee, dit kan niet.twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 16:03:07@:unforgivenrbn @:FeyenoordJuul @:UEFAcom In het leven moeten dingen van twee kanten komen. reageer retweet
Hij heeft echt een hekel aan de 'gewone supporter'quote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef mabo11 het volgende:
Koorevaar? Of Troost (Tein, niet Sjaak)quote:Op maandag 9 december 2019 15:43 schreef Caland het volgende:
Zelfs die Evora is nu geblesseerd uitgevallen. Donderdag de keeper van onder 17 op de bank ofzo?
S. Kalouquote:Op maandag 9 december 2019 15:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
We moeten eens kappen met oud-spelers terughalen. Dat lukte alleen met de legendes als Kuyt en Van Persie. Legendarische Feyenoord-aanvallers hebben we helaas niet meer actief rondlopen.
De rest is gewoon net zo matig of misschien nog matiger dan Jorgensen en Vente. Ik word moe van dat blind geroep om Guidetti en Pelle. Het zal alleen maar afbreuk doen aan hun geweldige prestaties bij ons.
Ik zou moeten lachen als het niet intens triest zou zijn dat een ambassadeur dit tweet.quote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef mabo11 het volgende:
Handige tweet van Van Praag, het mongooltjequote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef mabo11 het volgende:
In het ergste geval een kaartje kopen voor het thuisvak, in Portugal worden de tickets nog zwart voor het stadion verkocht en handmatig geknipt.quote:Op maandag 9 december 2019 17:24 schreef Caland het volgende:
Er mogen toch supporters bij de wedstrijd in Porto zijn
UEFA heeft de straf verplaatstquote:Op maandag 9 december 2019 17:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
In het ergste geval een kaartje kopen voor het thuisvak, in Portugal worden de tickets nog zwart voor het stadion verkocht en handmatig geknipt.
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 09-12-2019 om 17:38:37Intussen vind ik het wel mooi dat de Feyenoord supporters naar FCPorto kunnen. Dat de club dat zelf heeft verwezenlijkt en niet de hulp van een UEFA bestuurder nodig heeft. Want dat zou klassenjustitie zijn geweest. reageer retweet
Sssst.quote:Op maandag 9 december 2019 18:06 schreef Tjacka het volgende:
Al die mensen die dan komen met gaskamer opmerkingen zijn wel sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |