Mijn as is uit balans.quote:Op maandag 9 december 2019 11:03 schreef fietsie het volgende:
Je verwacht dat de huisarts je profieldiepte onvoldoende vindt?
Waarom wil je persé arachide olie?quote:
JachtORENquote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Daar waar Dora geen jachtinstinct had, werden vogels toch wel superinteressant. Die moeten beslopen worden en dan opgejaagd cq gevangen...
Ook muizen(gaatjes) werden ineens HEEL boeiend.
We hebben een volgende stap bereikt, geloof ik:
[ afbeelding ]
Lekker uur gewandeld, afspraak gemaakt voor de APK (RIP), afspraak gemaakt bij de huisarts (RIP) en nu even zitten.
Nieuwe rubbers, dan komt alles goedquote:
Nieuw naaldlagertje erin persen is nare kwestie natuurlijk.quote:
Nieuwe rubbers ben ik soberso wel voorstander van.quote:Op maandag 9 december 2019 11:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nieuwe rubbers, dan komt alles goed
En een beetje (arachide) olie erin. Schijnt populair te zijn.
En ik denk niet afdoende.quote:Op maandag 9 december 2019 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nieuw naaldlagertje erin persen is nare kwestie natuurlijk.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kater sprong vanmorgen op de salontafel. Dacht hij. Hij sprong op het kerstlot wat een beetje uitstak. PLOF![]()
Kater sprong vanmorgen ook op de eettafel. Dacht hij. Hij sprong op een stapel papieren en een AH kerstgroepje (don’t ask..) wat daar lag. PLOF.![]()
Nu loopt hij boos te miauwen en zijn moeder uit te schelden en ik denk dat ik hem maar eens meeneem naar de oogarts.
Elin ook . Die schat afstanden ook verkeerd in en mist nogal eens een tafel/bed/bank etc. Is wel komisch (vind ik).quote:Op maandag 9 december 2019 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had samen met mijn ex nog een Bengaal (of naja, samen, dat was die van hem, Ziva is van mij) waarmee we naar de DA zijn geweest omdat we dachten dat er wat mis wat met d'r ogen. Ze had dit soort ongelukjes heel vaak. Ze schatte ook afstanden vaak verkeerd in en knalde dan tegen de rand van de tafel of haakte NET met d'r nageltjes aan de rand van de kast. Om dan vervolgens ter aarde te storten.
Conclusie: Lomp en onhandig. Ogen waren prima.
Hoop dat HA iets kan betekenen, en wellicht een, via de verzekeraar vergoedde, schoen aanpassing oid je een eind kan helpen?quote:Op maandag 9 december 2019 11:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een behoorlijk beenlengteverschil, en daar kwam ik meestal goed mee weg. Anderhalf jaar geleden ooit een aantal maanden gekloot met pijn, fysio's en dryneedling omdat alles vast zat. Langzaam werden hele heftige/zware workouts een probleem (met bijv. veel squats), maar gisteren heb ik in totaal 8 km gelopen en daarna superveel pijn. Vandaag ook nog.
Ik denk dat er toch een podotherapeut ofzo aan te pas moet komen. En steunzolen ofzo.
Ja, als koor. In Dickens jurkenquote:Op maandag 9 december 2019 11:30 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...hebben jullie als koor op een kerstmarkt gecarol’led?
Welke liedjes doen jullie?
Wij zingen vnl. amerikaanse liedjes volgende week Buitentweemaal op lichtjesavond in Vreeswijk. Nog wat rep’s te gaan.
Wél droog - even - én donker.
Potverdrie: het licht aan in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fokwetquote:Op maandag 9 december 2019 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ja godverdomme. Ziva is aan het mauwen en etteren. Neemt een aanloop en springt ZO in 1 van mijn planten. Knak zei de plant. wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zoiets. En dat kan ik dan mooi uitzoeken voor ik van verzekeraar overstap.quote:Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoop dat HA iets kan betekenen, en wellicht een, via de verzekeraar vergoedde, schoen aanpassing oid je een eind kan helpen?
Slim!quote:Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En dat kan ik dan mooi uitzoeken voor ik van verzekeraar overstap.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fokwet![]()
Met een “behoorlijk beenlengteverschil” BLVis er dan ook sprake van scoliose in de rug? laag of hoger (—> nekklachten !).
BBLV dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor zover ik weet is mijn ruggewervel recht. Mijn bekken/heupen staan wel scheef.
Sterkheidsbaas van alles.
Zeg dat ook even tegen de huisarts zodat er niet eventueel een verwijzing ontstaat van -voor- jouw overstappen...quote:Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En dat kan ik dan mooi uitzoeken voor ik van verzekeraar overstap.
Ik denk gewoon lui.quote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Slim!
En vervelend, die verschillende benen![]()
Is er een oorzaak bekend of was eentje gewoon lui met groeien?
quote:Op maandag 9 december 2019 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen de huisarts zodat er niet eventueel een verwijzing ontstaat van -voor- jouw overstappen...
Dan hebben ze aan heupdysplasie gedacht denk ik? Want je been zelf wordt zeker niet minder lui (juist luier) als je hem inpakt en niet meer laat bewegen.quote:Op maandag 9 december 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk gewoon lui.Als dreumes hebben ze zelfs nog een gipsen broek overwogen.
neem aan het goeie been inpakken, net zoiets als met een lui oog de andere afplakken (doen ze dat nog steeds? vroeger zag ik dat echt veelquote:Op maandag 9 december 2019 11:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan hebben ze aan heupdysplasie gedacht denk ik? Want je been zelf wordt zeker niet minder lui (juist luier) als je hem inpakt en niet meer laat bewegen.
Dat hebben ze bij mij OOK niet gedaan (want niet gemerkt dat lui oog) dus nu heb ik ook nog een lui oog. Kinderartsenquote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
neem aan het goeie been inpakken, net zoiets als met een lui oog de andere afplakken (doen ze dat nog steeds? vroeger zag ik dat echt veel
Weet ik het.quote:Op maandag 9 december 2019 11:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan hebben ze aan heupdysplasie gedacht denk ik? Want je been zelf wordt zeker niet minder lui (juist luier) als je hem inpakt en niet meer laat bewegen.
-flauw-quote:Op maandag 9 december 2019 11:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik het.Het enige wat ik weet is dat het dus wel al iets is dat speelt sinds klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een medisch wonderquote:Op maandag 9 december 2019 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
BBLV dan he?![]()
Voor zover ik weet is mijn ruggewervel recht. Mijn bekken/heupen staan wel scheef.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
-flauw-
Oow zo recent?
(Want klein)
Nee.quote:Op maandag 9 december 2019 11:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een medisch wonder![]()
BBLV 🤪 Scheefstand bekken én een wervelkolom die, dat rechtstaat![]()
Staan de schouders even hoog als je nú naar de spiegel loopt?
quote:Op maandag 9 december 2019 11:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.![]()
Misschien is alles wel scheef hoor. Da kan.Maar mijn linkerheup (lange kant) is het voornaamste wat echt pijn doet.
Flink wat jaren geleden, toen ik net in Apeldoorn woonde leerde ik m kennen via Apeldoorn-topic. Wel wat gemeet, destijds.quote:Op maandag 9 december 2019 11:58 schreef AnneX het volgende:
Boe, dat relativeert.
Sprak je diegene nog wel eeen? buiten fok dus.
hmm klinkt heel vervelend.quote:Op maandag 9 december 2019 12:14 schreef golfer het volgende:
Er kwam net iemand nogal ziekjes thuis van het werk. B. kwakkelde al het hele weekend en nu is het dus echt raak. Geen echte griepverschijnselen, wel duizelig, raar gevoel in de buik, pijn in de schouders en vooral: ondertemperatuur. 35,0
HA maar even gebeld. Nu eerst met 2 pcm's naar bed en straks om 13:00 uur weer opnieuw even de de HA bellen.
Hopelijk valt het mee. Klinkt ook helemaal niet als griep (wat schijnt te heersen). Beterschap voor Bluesquote:Op maandag 9 december 2019 12:14 schreef golfer het volgende:
Er kwam net iemand nogal ziekjes thuis van het werk. B. kwakkelde al het hele weekend en nu is het dus echt raak. Geen echte griepverschijnselen, wel duizelig, raar gevoel in de buik, pijn in de schouders en vooral: ondertemperatuur. 35,0
HA maar even gebeld. Nu eerst met 2 pcm's naar bed en straks om 13:00 uur weer opnieuw even de de HA bellen.
quote:Op maandag 9 december 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Net een berichtje op feestboek, iemand die ik ken (ik geloof zelfs van FOK!), 36, vocht al een tijd tegen kanker. Vannacht is ie overleden.
Troost je. Mij verdachten ze ook van een lui oog. Dus het goede werd afgeplakt.quote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij OOK niet gedaan (want niet gemerkt dat lui oog) dus nu heb ik ook nog een lui oog. Kinderartsen
quote:Op maandag 9 december 2019 11:46 schreef AnneX het volgende:
@:Cat - want er kwam nog wat tussendoor posts-
Altijd in Dickens japonnen?
Mn.X heeft met de fanfare / muziekvereniging een Kerstig optreden in de giga R.K. dorpskerk. Ook in Dickens kledij en met een professionele verteller.
De verhuur in het dorp verderop was er blij mee.
Wij staan in het donker, ws. met lichtjes omhangen.
Repertoire:LichtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Mary did you know en Santa Clause is Coming zingen wij ook! Alleen niet op de kerstmarkten want die is a capella een beetje te lastig.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 9 december 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Net een berichtje op feestboek, iemand die ik ken (ik geloof zelfs van FOK!), 36, vocht al een tijd tegen kanker. Vannacht is ie overleden.
Beterschap voor Blues. Kan me voorstellen dat het schrikken is, zo na haar vorige ziekzijn.quote:Op maandag 9 december 2019 12:14 schreef golfer het volgende:
Oops.quote:Op maandag 9 december 2019 12:14 schreef golfer het volgende:
Geen hinder, beetje moeite met diepte, soms. En een nieuwe bril is altijd lastig en moet ook wat vlotter omdat dat luie oog amper wat doet. 'deze beter of deze beter' 'allebei wazig'quote:Op maandag 9 december 2019 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Troost je. Mij verdachten ze ook van een lui oog. Dus het goede werd afgeplakt.
Resultaat: peuterCat die opeens niet meer half, maar 95% blind was en niets anders kon dan huilend in een hoekje staan. Het was een kort experiment
Heb je hinder van je luie oog of neemt de ander het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |