abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 8 december 2019 @ 13:33:29 #26
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190326919
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190326938
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief, die van ons zou dat ook wel verdienen. Heb hem ooit wel zelfgebakken koekjes meegegeven.
pi_190327013
Wat tof Fles! Zal zeker gewaardeerd worden!

(Ik heb wel eens een chocoladeletter gekregen toen ik nog post bezorgde O+ )
pi_190327019
Wij zijn even aan het experimenteren met vlees vervangers. Totaal ongevraagd zal ik jullie even mijn uitslag delen, ik had het zelf niet verwacht.

1. Vivera (2,40 euro voor 175 gram) gewoon het beste van smaak, komt het meest in de buurt van kip.
2. AH Stukjes als van kip (2,70 euro voor 160 gram) vond ik eerst overduidelijk de lekkerste, maar heeft een vervelende nasmaak
3. Vegetarische Slager kipstuckjes (3,80 euro voor 160 gram) heeft voor mij een te sterke sojasaus smaak.

Allemaal zouden ze overigens dikke prima zijn in een gerecht. Maar zo puur zou ik het niet snel eten, terwijl ik wel graag gewoon simpele kipfilet eet.

En dan heb ik ook nog de filet americain van Kips en van de Vegetarische Slager geprobeerd, daar vond ik de Vegetarische Slager wel lekkerder, maar beide zijn lekkerder dan echte filet americain, van de supermarkt tenminste.
pi_190327048
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super lief die gasten hebben geen leuk leven qua werken vaak en zitten dan ook vaak nog eens onder een sub co dus geen cao etc
pi_190327075
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ontzettend lief gebaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190327082
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:39 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn even aan het experimenteren met vlees vervangers. Totaal ongevraagd zal ik jullie even mijn uitslag delen, ik had het zelf niet verwacht.

1. Vivera (2,40 euro voor 175 gram) gewoon het beste van smaak, komt het meest in de buurt van kip.
2. AH Stukjes als van kip (2,70 euro voor 160 gram) vond ik eerst overduidelijk de lekkerste, maar heeft een vervelende nasmaak
3. Vegetarische Slager kipstuckjes (3,80 euro voor 160 gram) heeft voor mij een te sterke sojasaus smaak.

Allemaal zouden ze overigens dikke prima zijn in een gerecht. Maar zo puur zou ik het niet snel eten, terwijl ik wel graag gewoon simpele kipfilet eet.

En dan heb ik ook nog de filet americain van Kips en van de Vegetarische Slager geprobeerd, daar vond ik de Vegetarische Slager wel lekkerder, maar beide zijn lekkerder dan echte filet americain, van de supermarkt tenminste.
Qua vegakip is Vivera ook mijn favoriet :Y
Coop heeft regelmatig 3 vleesvervangers voor ¤5. Dat is eigenlijk de enige keer dat ik vleesvervangers koop die niet tofu/tempeh/bonen zijn, en een van de dingen die ik dan kies is vegakip.
pi_190327181
Vivera vind ik ook vaak het lekkerste :Y

Ik ben weer eens niet vooruit te branden. En das heeul niet handig. Dus ok, bij deze ga ik mijn haar eens doen, de was uit de auto halen, en boodschappen doen. En daarna eens verder aan een samenvatting. (Door een groepspresentatie gooit heel die uni mijn werk/leervolgorde door elkaar. Ik schiet nu van de schouder, naar de pols, en dan weer terug naar de bovenarm en de tenen en de hals }:| )
  zondag 8 december 2019 @ 13:54:43 #34
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190327256
Ik zit de kerstwensen te knutselen. Zag net wel dat ik nog kaarten van vorig jaar had, dus 16 geadresseerden krijgen een knutsel en de rest krijgt mooi een kaart van vorig jaar. ^O^
pi_190327262
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:42 schreef Tele6 het volgende:
Qua vegakip is Vivera ook mijn favoriet :Y
Coop heeft regelmatig 3 vleesvervangers voor ¤5. Dat is eigenlijk de enige keer dat ik vleesvervangers koop die niet tofu/tempeh/bonen zijn, en een van de dingen die ik dan kies is vegakip.
Ik ben dus niet zo'n bonen-mens. En tofu moet ik misschien nog leren eten/klaarmaken, want tot nu toe vind ik dat elke keer verschrikkelijk. Plan is ook niet elke keer vleesvervangers te eten, maar voor nu wel leuk om te proberen en het maakt mijn vriend wel blij. We hebben ook de vega hotdog en balletjes bij de IKEA gekocht.

Ik vind het wel leuk om te merken dat ik sommige dingen gewoon écht lekkerder vind dan de echte versie. Filet Americain, smeerworst en de saucijzenbroodjes ook.
pi_190327323
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben dus niet zo'n bonen-mens. En tofu moet ik misschien nog leren eten/klaarmaken, want tot nu toe vind ik dat elke keer verschrikkelijk. Plan is ook niet elke keer vleesvervangers te eten, maar voor nu wel leuk om te proberen en het maakt mijn vriend wel blij. We hebben ook de vega hotdog en balletjes bij de IKEA gekocht.

Ik vind het wel leuk om te merken dat ik sommige dingen gewoon écht lekkerder vind dan de echte versie. Filet Americain, smeerworst en de saucijzenbroodjes ook.
Ik ben erg bezig om op mijn budget te letten en bonen (zeker nu ik ze zelf week en kook) zijn een stuk goedkoper dan vleesvervangers. Ik denk dat ik anders meer vleesvervangers had gegeten.
A had een To Good To Go pakketje gehaald bij een fabriek van vleesvervangers en daar zaten o.a. meer dan 20 vegaburgers in :o dus als ik daar ben eten we die regelmatig :D

Ik gebruik tofu wel eens als vervanger voor gehakt, door het te verkruimelen en een tijdlang te bakken met kruiden en een beetje sojasaus. Als ik het door curry of zo heen doe, bak ik het eerst een hele tijd met flink olie in een hete pan totdat de randjes knapperig/hard zijn, en daarna gaat het pas in de saus/marinade. Van tevoren marineren lukt me ook nooit fatsoenlijk :')

Die vega hotdog bij Ikea is lekker ja :Y
pi_190327380
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:59 schreef Tele6 het volgende:
A had een To Good To Go pakketje gehaald bij een fabriek van vleesvervangers en daar zaten o.a. meer dan 20 vegaburgers in :o dus als ik daar ben eten we die regelmatig :D
Dat is wel echt perfect. _O_ _O_ Zo'n locatie wil ik ook van TGTG, want normaal kun je er toch wel vanuit gaan dat er vaak iets met vlees bij zit.
pi_190327388
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel echt perfect. _O_ _O_ Zo'n locatie wil ik ook van TGTG, want normaal kun je er toch wel vanuit gaan dat er vaak iets met vlees bij zit.
We hebben ook wel eens goede buit gehad bij een groenteboer. Dat kun je ook nog proberen :)
pi_190327398
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super tof! Laat je weten hoe zijn reactie was?
pi_190327434
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:03 schreef Tele6 het volgende:
We hebben ook wel eens goede buit gehad bij een groenteboer. Dat kun je ook nog proberen :)
Ohja, dat zou ook chill zijn. Hier doen alleen bakkers en supermarkten mee, maar qua brood wil ik gewoon alleen volkoren, dus dat schiet ook niet op. Voor TGTG moet je eigenlijk gewoon een makkelijke eter zijn.

Ik heb wel bij supermarkten gehaald, en dan nam mijn vriend gewoon alles wat ongezond was mee naar zijn werk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 december 2019 @ 14:07:19 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190327442
Lekker druk in de stad. Uiteindelijk behalve een broodje kip en een glühwein niks gekocht :+
De kerstmarkt is wel weer leuk :Y. Volgende week in de herhaling maar dan Santpoort :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190327583
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief! :Y

Ik maak elk jaar een kerstpakket voor de schoonmaakster, dus dank voor de reminder, ik ben meteen wat mensen gaan mobiliseren hiervoor.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190327691
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben dus niet zo'n bonen-mens. En tofu moet ik misschien nog leren eten/klaarmaken, want tot nu toe vind ik dat elke keer verschrikkelijk. Plan is ook niet elke keer vleesvervangers te eten, maar voor nu wel leuk om te proberen en het maakt mijn vriend wel blij. We hebben ook de vega hotdog en balletjes bij de IKEA gekocht.

Ik vind het wel leuk om te merken dat ik sommige dingen gewoon écht lekkerder vind dan de echte versie. Filet Americain, smeerworst en de saucijzenbroodjes ook.
Ik ben tegenwoordig fan van de Hema groentehotdog :9
Vind die lekkerder dan die van IKEA eigenlijk, hoewel je dan niet de uitjes e.d. hebt. (Wel de Hema-saus)

Tofu kan erg lekker zijn, maar ik ben er ook nooit een ster in het klaar te maken. Ik gebruik eigenlijk vaker tempeh, maar dat is wel een gevalletje love it/hate it geloof ik :D .
(Tofu gebruik ik wel in 'eiersalade', voor de structuur. Met een beetje zwart zeezout. )
  zondag 8 december 2019 @ 14:26:45 #44
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190327796
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat lief! :Y

Ik maak elk jaar een kerstpakket voor de schoonmaakster, dus dank voor de reminder, ik ben meteen wat mensen gaan mobiliseren hiervoor.
Goed bezig, @Dr_Flash en Clubsoda. ^O^
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 8 december 2019 @ 14:28:42 #45
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190327823
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 14:04 schreef Aure het volgende:

[..]

Super tof! Laat je weten hoe zijn reactie was?
Uiteraard :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190327833
Dank voor de reminder, hulp komt donderdag en daarna waarschijnlijk pas weer in t nieuwe jaar
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 8 december 2019 @ 14:31:13 #47
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190327847
Kerstkaartjes zijn ook geschreven *O* Zo even afgeven bij Sandd punt en bij de buren in de bus douwen. Dan hebben we dat maar weer gehad :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 14:31:23 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190327850
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:40 schreef liedetector het volgende:

[..]

super lief die gasten hebben geen leuk leven qua werken vaak en zitten dan ook vaak nog eens onder een sub co dus geen cao etc
En dan moet je, om een beetje weg te komen qua planning/tijden, je bus constant overbeladen en rijden als een mongool
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 december 2019 @ 14:31:29 #49
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190327853
Ik begin ineens te twijfelen of ik de strijkmevrouw niet ook wat zal toestoppen.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 8 december 2019 @ 14:36:08 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190327895
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat lief! :Y

Ik maak elk jaar een kerstpakket voor de schoonmaakster, dus dank voor de reminder, ik ben meteen wat mensen gaan mobiliseren hiervoor.
Oh die gaf ik altijd een banketletter en 20 eurie in een envelop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')