abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 december 2019 @ 18:11:44 #201
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190331064
Die van Danny Vera heeft een bepaalde tijdloosheid die aan veel muziek van lang geleden doet denken.

Het zou best kunnen dat vooral veertigplus-luisteraars hebben 'gehapt'.
pi_190331088
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 16:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Als ESF fan ga ik toch ook niet ineens op Woki mit dem Popo stemmen om meer sympathie voor het festival te krijgen.
Meer Trackshittaz in de lijst zou anders niet misstaan. *O*
  ESF Reporter zondag 8 december 2019 @ 18:13:29 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_190331096
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Offtopic, maar over 90s muziek gesproken: zijn er hier mensen die in die tijd ook altijd MTV/TMF of The Box aan hadden staan?

Ontdekte laatst de XITE app op mn Ziggobox. Als je daar 90s kiest, zit je écht in een trip down memory lane. Wel iets meer TMF/The Box dan MTV, dat wel.
Oh :o
Ik ga meteen checken. Had in de ‘90s zo ongeveer non-stop TMF en MTV opstaan.
The Box konden we in mijn durp niet ontvangen. ;(
pi_190331194
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:13 schreef Cee het volgende:

[..]

The Box konden we in mijn durp niet ontvangen. ;(
Als troost dan maar wat Box-klassiekers uit die tijd
  FOK!fotograaf zondag 8 december 2019 @ 18:42:21 #205
842 Zorro
Z
pi_190331555
Nou, ik ken Juice Wrld of zoiets niet, maar sympathiek dat ie nu is overleden en niet vorige week.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport zondag 8 december 2019 @ 18:57:18 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190331800
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:53 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Iig vanaf dat het in mijn woonplaats te ontvangen was tot de vroege 00's.

Daarna nam het aanbod op het web bezit van me, en ging de oppervlakkigheid knagen. De vj's waren rond 2000 ook gewoon slecht (o.a. Johnny de Mol die daar z'n eerste presenteer-stapjes mocht zetten). Nog erger werd het toen er allemaal van die sms-balken e.d. in beeld kwamen. Weer later werd je doodgegooid met ringtone-reclames, zoals die met dat kuiken.
Crazy FrogGod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190332247
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Crazy FrogGod
Ik genoot echt van die ringtonereclames als een koter louter en alleen omdat die vent zo'n zelfde standaardzinnetje in zowat iedere taal die de EU had, uitsprak
I'm postively god's favorite one
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 december 2019 @ 20:12:31 #208
426493 crew  PippenScottie
pi_190333119
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:21 schreef MielMonteur het volgende:

[..]

Ik genoot echt van die ringtonereclames als een koter louter en alleen omdat die vent zo'n zelfde standaardzinnetje in zowat iedere taal die de EU had, uitsprak
Portugees: “quatroeee zeroeee zeroeee quatroeee”
  zondag 8 december 2019 @ 21:00:05 #209
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190334173
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:11 schreef Quasimoto het volgende:
Als ze zo sturen zou je toch denken dat ze eens een andere nummer 1 regelen? Al 18 jaar die meuk van Queen. :')
Wie zijn 'ze'?
  zondag 8 december 2019 @ 22:17:27 #210
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190335904
Ik merk dat ik sinds de top 10 bekend is weinig zin meer heb in de Top 2000. Meer mensen die daar last van hebben?
pi_190335950
Ja.

De boeren verneuken alles vandaag de dag.
  zondag 8 december 2019 @ 22:20:20 #212
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190335966
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik merk dat ik sinds de top 10 bekend is weinig zin meer heb in de Top 2000. Meer mensen die daar last van hebben?
Totaal geen last van, ik kijk er zoals elk jaar weer reikhalzend naar uit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190336076
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 21:00 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?
Als ik dit topic moet geloven de boze mensen van de radio2 redactie.
pi_190336079
Het geklaag is begonnen *O*
pi_190336080
Die top 10 is een grap maar verder zal er niet veel veranderen denk ik hoor. Menig persoon hier zal uiteraard op nummers zeiken maar dan ook des te harder genieten op de goeie nummers :7
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  ESF Reporter zondag 8 december 2019 @ 22:25:26 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_190336086
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik merk dat ik sinds de top 10 bekend is weinig zin meer heb in de Top 2000. Meer mensen die daar last van hebben?
Ik kan me er nog niet op verheugen maar dat heb ik eigenlijk elk jaar wel. Druk op het werk, nog andere dingen en verplichtingen om naar uit te kijken voordat het begint. Uiteindelijk zal het bij mij thuis toch de hele dag aan staan en voor ik het weet zit ik er toch weer helemaal ‘in’. En wat ik eerder zei, ik merk van dat laatste uur toch amper iets en met een beetje geluk ontwijk ik die andere boerenkeuzes (alleen Ede Staal toch?).

Ik hoop overigens dat ze bij radio 2 nu ook de ballen tonen om Slayer niet “toevallig” weer midden in de nacht te zetten. En gooi dat vreselijke Echoes eens midden op de dag, kijken wat er gebeurt.
Als ze de nummer 9 accepteren, ga dan ook niet met de andere opvallende keuzes rommelen om de luisteraars overdag te sparen. Ben ook wel nieuwsgierig naar de reacties van de dagjesmensen. :)

(Alhoewel, was Echoes vorig jaar niet nog redelijk vroeg in de avond? Kan me Stassen op een bezemwagentje herinneren _O- ).
pi_190336122
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 22:25 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik hoop overigens dat ze bij radio 2 nu ook de ballen tonen om Slayer niet “toevallig” weer midden in de nacht te zetten. En gooi dat vreselijke Echoes eens midden op de dag, kijken wat er gebeurt.
Als ze de nummer 9 accepteren, ga dan ook niet met díe keuzes rommelen om de luisteraars overdag te sparen.
Ik kan je nu al voorspellen dat deze nummers midden in de nacht zullen worden gedraaid wanneer er bijna niemand wakker is.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_190337096
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 22:27 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ik kan je nu al voorspellen dat deze nummers midden in de nacht zullen worden gedraaid wanneer er bijna niemand wakker is.
Nou in dit topic blijft ook in de nacht druk gepost worden hoor _O_ _O_
  Redactie Sport zondag 8 december 2019 @ 23:24:40 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190337178
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik merk dat ik sinds de top 10 bekend is weinig zin meer heb in de Top 2000. Meer mensen die daar last van hebben?
Geen last van. Top 9 ziet er goed uit. Wel jammer dat Pink Floyd naar plaats 9 is gezakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190337248
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:

[..]

Nou in dit topic blijft ook in de nacht druk gepost worden hoor _O_ _O_
Weet ik, ik ben gewoon wakker gebleven om deze twee genotsplaten te luisteren de laatste twee edities :7
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  Redactie Sport zondag 8 december 2019 @ 23:31:49 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190337272
Echoes in de nacht is altijd wel prettig. Dat is zoals douchen bij The Count of Tuscany tijdens de Verrukkelijke 500.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190337285
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 23:29 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Weet ik, ik ben gewoon wakker gebleven om deze twee genotsplaten te luisteren de laatste twee edities :7
Probleem is alleen dat er bijna altijd wel genotsplaten zijn, midden in de nacht, om
7 uur in de morgen, smiddags,

Geen tijd om te slapen bijna
pi_190337300
Is het DJ team al bekend gemaakt?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_190337308
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:32 schreef alopio het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat er bijna altijd wel genotsplaten zijn, midden in de nacht, om
7 uur in de morgen, smiddags,

Geen tijd om te slapen bijna
Ik sla meestal de ochtend over, gewoon omdat ik liever opblijf om een nummer nog mee te pikken dan mijn wekker te moeten zetten om met een slaapdronken kop andere nummers weer mee te krijgen. :O
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_190337522
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het DJ team al bekend gemaakt?
Staat in de op
pi_190337530
Ik ga zelf waarschijnlijk vooral s'nachts luisteren
pi_190337561
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 23:34 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ik sla meestal de ochtend over, gewoon omdat ik liever opblijf om een nummer nog mee te pikken dan mijn wekker te moeten zetten om met een slaapdronken kop andere nummers weer mee te krijgen. :O
Eens, zelfde hier. Maar meer omdat ik een avondmens ben en überhaupt de avonden/nachten van de top2000 iets specialers en meer sfeer vind hebben, ook in dit topic altijd gezellig dan. In de morgen slaap ik lekker uit, als ik dan wakker wordt wel de radio aan.

Dit jaar niet trouwens, ben op vakantie tussen kerst en oud en nieuw, zal heel weinig top2000 meekrijgen, en alhoewel en leuk vooruitzicht baal ik ook wel een beetje dat ik het mis.
pi_190337674
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:54 schreef alopio het volgende:

[..]

Eens, zelfde hier. Maar meer omdat ik een avondmens ben en überhaupt de avonden/nachten van de top2000 iets specialers en meer sfeer vind hebben, ook in dit topic altijd gezellig dan. In de morgen slaap ik lekker uit, als ik dan wakker wordt wel de radio aan.

Dit jaar niet trouwens, ben op vakantie tussen kerst en oud en nieuw, zal heel weinig top2000 meekrijgen, en alhoewel en leuk vooruitzicht baal ik ook wel een beetje dat ik het mis.
Eens, ik vind de nacht ook altijd heel gezellig hier. Het scheelt ook dat er geen reclame is, waardoor het in een lekker tempo gaat.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  maandag 9 december 2019 @ 00:09:14 #229
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190337725
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2019 00:04 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Eens, ik vind de nacht ook altijd heel gezellig hier. Het scheelt ook dat er geen reclame is, waardoor het in een lekker tempo gaat.
Ik moet helaas werken tussen Kerst en Oud en Nieuw, dus dan kan ik 's nachts niet zoveel luisteren als ik zou willen. Dus ik hoop dat er ook mensen zijn 's ochtends vroeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_190337727
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2019 00:04 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Eens, ik vind de nacht ook altijd heel gezellig hier. Het scheelt ook dat er geen reclame is, waardoor het in een lekker tempo gaat.
Ook dat ja, en toch het idee dat er dan meer verborgen pareltjes voorbijkomen, al zal dat ook meer het gevoel zijn natuurlijk
pi_190337734
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 00:09 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik moet helaas werken tussen Kerst en Oud en Nieuw, dus dan kan ik 's nachts niet zoveel luisteren als ik zou willen. Dus ik hoop dat er ook mensen zijn 's ochtends vroeg.
Zijn altijd mensen hier. Topics vliegen voorbij hier en zijn al vol als je even pissen bent _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 00:25:34 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190337822
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik merk dat ik sinds de top 10 bekend is weinig zin meer heb in de Top 2000. Meer mensen die daar last van hebben?
Ik vind bepaalde dingen behoorlijk jammer (paar pagina's terug al besproken), maar heb nog steeds wel zin in de Top2000. Lekker bankhangen en beetje posten op FOK!
  maandag 9 december 2019 @ 05:46:17 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190338683
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 00:10 schreef alopio het volgende:

[..]

Zijn altijd mensen hier. Topics vliegen voorbij hier en zijn al vol als je even pissen bent _O-
Nou, vorig jaar was ik vaak helemaal alleen rond 06.00 's ochtends.
Maar ik bedenk me nu dat er een weekend tussen zit, dus dat het uiteindelijk wel meevalt met de werkdagen

[ Bericht 7% gewijzigd door livelink op 09-12-2019 05:52:16 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_190338739
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:

Geen belachelijke en opgezette stemacties om bepaalde nummers in de lijst te krijgen > Geen Normaal die op nummer 9 binnenkomt met een nummer die niemand kent. En sindsdien altijd hoog gestaan.

Kleinere acties zoals Slayer/Nightwish kan ik mij minder aan ergeren, maar die komen dan ook niet binnen in de fucking top 10.
Wat een kut posts zie ik hier voorbij komen ... :')

Zonder Henk Westbroek's actie was One van Metallica nooit vanuit het niks in twee jaar op nummer 1 gekomen van de toenmalige Top 100 aller tijden... Ook zo'n ondergeschoven kindje in dit land ... Hardrock / Metal. En dat een bandje als Nightwish nu eindelijk wat aandacht krijgt ... gun het Floor wel ... Nu Iron Maiden nog

En die zooi van Borsato, Jan Smit en wat hebben we nog meer ... Blof ... :') Dat is minder dan de koeienstront onder de laarzen van Normaal ...

Ben niet eens fan van ze, als puber wel ... maar als je denkt dat Normaal onbekend is ... het is in bepaalde streken legendarisch. .. Ze hadden alleen de pech dat je er destijds nog niet rijk mee kon worden, in de piratentijd ...

Had alleen liever dit nummer gewild, maar je kan niet alles hebben:
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 08:58:51 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190339411
Ik vind Bløf stukken beter dan Normaal.

Al is het allebei een beetje inteeltmuziek natuurlijk ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 09:07:13 #236
18653 crew  D.
pi_190339466
Tijd om me even in te lezen :Y

Ik was te laat met stemmen :@
pi_190339556
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 09:07 schreef D. het volgende:
Tijd om me even in te lezen :Y

Ik was te laat met stemmen :@
eeejjj :)
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 09:21:58 #238
18653 crew  D.
pi_190339564
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 09:20 schreef cafca het volgende:

[..]

eeejjj :)
eejjjjjjjj 8-)

Ik zit een beetje geschokt te lezen :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 10:54:34 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190340378
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 06:21 schreef Bonken het volgende:

[..]

Wat een kut posts zie ik hier voorbij komen ... :')

Zonder Henk Westbroek's actie was One van Metallica nooit vanuit het niks in twee jaar op nummer 1 gekomen van de toenmalige Top 100 aller tijden... Ook zo'n ondergeschoven kindje in dit land ... Hardrock / Metal. En dat een bandje als Nightwish nu eindelijk wat aandacht krijgt ... gun het Floor wel ... Nu Iron Maiden nog

En die zooi van Borsato, Jan Smit en wat hebben we nog meer ... Blof ... :') Dat is minder dan de koeienstront onder de laarzen van Normaal ...

Ben niet eens fan van ze, als puber wel ... maar als je denkt dat Normaal onbekend is ... het is in bepaalde streken legendarisch. .. Ze hadden alleen de pech dat je er destijds nog niet rijk mee kon worden, in de piratentijd ...

Had alleen liever dit nummer gewild, maar je kan niet alles hebben:
Zucht.

Ik heb zelf meegedaan aan actie om Nightwish in de Top2000 te krijgen. Daar vind ik ook niks mis mee, want dat was ogpezet door FANS en gaat het daadwerkelijk om MUZIEK.

Ik zeg nergens dat Normaal onbekend is. Er is helemaal niks mis met Normaal en het is beter dan vele andere bands/artiesten die in de Top2000 staat. Waar ik over val is dat deze actie niks met muziek te maken had. Team Agro NL dacht niet "hey, dit is een gaaf nummer, die moet in de Top2000". Nee ze wilden gewoon een statement maken en stemden een willekeurig nummer over boeren de Top2000 in.

Snap gewoon niet hoe ik het nog beter kan uitleggen, zonder dat mensen weer tussen de regels in gaan lezen.

Van mij mogen er ook fan acties komen om wat meer diversiteit in de lijst te krijgen. Enige wat ik zeg en fijn zou vinden als acties die niks met muziek te maken hebben worden geweerd. Anders krijgen we straks Turken die op Tarkan stemmen (niet omdat het mooie muziek is, maar omdat het Turks is), Christenen halen dan één of ander gelovig bandje/artiest naar voren, buschauffeurs gaan op Busje Komt Zo stemmen om een statement te maken als het even tegen zit, LGBT-community zorgt er dan voor dat YMCA op 1 komt ofzo. Ik noem maar wat.

Daar zit ik persoonlijk niet echt op te wachten :P Verder gewon best eens met je post over Smit, Borsato en meestal ook Blof :P

Edit: Volgens Stasse is Iron Maiden met Run to the Hills een nieuwe binnenkomer trouwens. Als Fear of the Dark (stemplaat!) en Can I Play with Madness er nog inzitten zouden dat drie platen zijn voor Maiden wat prima is! Als snap ik nooit echt wat CIPwM er in doet, want zelf vind ik die behoorlijk matig.
  maandag 9 december 2019 @ 10:59:18 #240
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190340451
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zucht.

Ik heb zelf meegedaan aan actie om Nightwish in de Top2000 te krijgen. Daar vind ik ook niks mis mee, want dat was ogpezet door FANS en gaat het daadwerkelijk om MUZIEK.

Ik zeg nergens dat Normaal onbekend is. Er is helemaal niks mis met Normaal en het is beter dan vele andere bands/artiesten die in de Top2000 staat. Waar ik over val is dat deze actie niks met muziek te maken had. Team Agro NL dacht niet "hey, dit is een gaaf nummer, die moet in de Top2000". Nee ze wilden gewoon een statement maken en stemden een willekeurig nummer over boeren de Top2000 in.

Snap gewoon niet hoe ik het nog beter kan uitleggen, zonder dat mensen weer tussen de regels in gaan lezen.

Van mij mogen er ook fan acties komen om wat meer diversiteit in de lijst te krijgen. Enige wat ik zeg en fijn zou vinden als acties die niks met muziek te maken hebben worden geweerd. Anders krijgen we straks Turken die op Tarkan stemmen (niet omdat het mooie muziek is, maar omdat het Turks is), Christenen halen dan één of ander gelovig bandje/artiest naar voren, buschauffeurs gaan op Busje Komt Zo stemmen om een statement te maken als het even tegen zit, LGBT-community zorgt er dan voor dat YMCA op 1 komt ofzo. Ik noem maar wat.

Daar zit ik persoonlijk niet echt op te wachten :P Verder gewon best eens met je post over Smit, Borsato en meestal ook Blof :P

Edit: Volgens Stasse is Iron Maiden met Run to the Hills een nieuwe binnenkomer trouwens. Als Fear of the Dark (stemplaat!) en Can I Play with Madness er nog inzitten zouden dat drie platen zijn voor Maiden wat prima is! Als snap ik nooit echt wat CIPwM er in doet, want zelf vind ik die behoorlijk matig.
Het moet je wel heel diep zitten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 11:02:07 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190340497
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:59 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Het moet je wel heel diep zitten.
Nee hoor :) Het is maar 1 nummer uit de 2000 :D Dat ik er een uitgesproken mening over heb wil niet zeggen dat het zo diep zit. Al eerder gezegd. Ik kijk gewoon uit naar de lijst en ga er zoals altijd van genieten :P

... duuus nice try, carry on :)
  maandag 9 december 2019 @ 11:05:13 #242
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190340548
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee hoor :) Het is maar 1 nummer uit de 2000 :D Dat ik er een uitgesproken mening over heb wil niet zeggen dat het zo diep zit. Al eerder gezegd. Ik kijk gewoon uit naar de lijst en ga er zoals altijd van genieten :P

... duuus nice try, carry on :)
Je zegt wel dat het je niets uitmaakt en het maar een nummer uit de Top 2000 zit. Ondertussen zie ik je er hier al twee dagen een en al over zeuren. Schijnbaar zit het je toch iets dieper dan gedacht.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 9 december 2019 @ 11:07:46 #243
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190340584
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
Nou, vorig jaar was ik vaak helemaal alleen rond 06.00 's ochtends.
Ik heb dat op de meeste uren van de dag.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 11:07:59 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190340590
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je zegt wel dat het je niets uitmaakt en het maar een nummer uit de Top 2000 zit. Ondertussen zie ik je er hier al twee dagen een en al over zeuren. Schijnbaar zit het je toch iets dieper dan gedacht.
Oh, een forum wordt gebruikt om te discusseren. Wat een eng idee.

Ik post iets, er komt een reactie op, ik reageer daar weer op. Echt heel gek systeem zo'n discussie/forum.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 december 2019 @ 11:10:13 #245
426493 crew  PippenScottie
pi_190340622
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je zegt wel dat het je niets uitmaakt en het maar een nummer uit de Top 2000 zit. Ondertussen zie ik je er hier al twee dagen een en al over zeuren. Schijnbaar zit het je toch iets dieper dan gedacht.
Zeuren hoort erbij. Dat is 83% van wat er in dit topic gebeurt.
Deal ermee en stel je niet zo aan.
  maandag 9 december 2019 @ 11:21:20 #246
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190340829
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 11:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Zeuren hoort erbij. Dat is 83% van wat er in dit topic gebeurt.
Deal ermee en stel je niet zo aan.
Driepuntertje Pippen!
  Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 11:22:58 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190340862
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je zegt wel dat het je niets uitmaakt en het maar een nummer uit de Top 2000 zit. Ondertussen zie ik je er hier al twee dagen een en al over zeuren. Schijnbaar zit het je toch iets dieper dan gedacht.
Zou het wat uitmaken wat een user ervan vindt? Nee.

Het is best leuk om een beetje te zeiken op wat je allemaal niet goed vindt, zolang je elkaars smaak maar respecteert. Zo blijft het ook leuk om Gijs Staafmans de grond in te boren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 december 2019 @ 11:24:03 #248
426493 crew  PippenScottie
pi_190340885
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 11:21 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Driepuntertje Pippen!
Meer Pippen over Ewing.
Kenners weten.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 december 2019 @ 11:24:31 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190340898
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken wat een user ervan vindt? Nee.

Het is best leuk om een beetje te zeiken op wat je allemaal niet goed vindt, zolang je elkaars smaak maar respecteert. Zo blijft het ook leuk om Gijs Staafmans de grond in te boren.
Gijs "ik praat alle intro's vol" Staafmans bashen is een vereiste toch _O_

Kijk al uit naar alle "HOU JE BEK GIJS" posts als hij weer door een prachtige intro zit te tetteren.
  maandag 9 december 2019 @ 11:25:16 #250
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190340921
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 11:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Zeuren hoort erbij. Dat is 83% van wat er in dit topic gebeurt.
Deal ermee en stel je niet zo aan.
Ik ben niet degene die zich aanstelt hier.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')