Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lust nog wel een bammetje zo. Ik heb Belgische abdijkaas meegenomen. Ben benieuwd
Lekker man!quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lust nog wel een bammetje zo. Ik heb Belgische abdijkaas meegenomen. Ben benieuwd
Ieuwlquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Abdijkaas kan best lekker zijn, al zijn niet alle abdijkazen lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haat je dan op mijn abdijkaas
Deze is wel lekker. Zacht en romig, iets meer uitgesproken smaak dan Goudse kaas.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Abdijkaas kan best lekker zijn, al zijn niet alle abdijkazen lekker
In Essen moet je ook gewoon naar De Caigny als je bier zoekt, daar hebben ze er duizenden verschillende.quote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haat je dan op mijn abdijkaas
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Essen moet je ook gewoon naar De Caigny als je bier zoekt, daar hebben ze er duizenden verschillende.
Ik heb eerlijk gezegd ook bijna nooit zulke soort kazen thuis. Meestal ligt hier alleen jong belegen en oude kaasquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze is wel lekker. Zacht en romig, iets meer uitgesproken smaak dan Goudse kaas.
Tegenwoordig lijkt het zelfs op een winkel ipv een kale loods vol met bierkrattenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]goeie tip. Ga ik daar de volgende keer eens kijken
Ik heb een zwak voor komijnenkaasquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook bijna nooit zulke soort kazen thuis. Meestal ligt hier alleen jong belegen en oude kaas
Komijnenkaas is ook lekker! Dat at ik bij vorige werkgever minimaal 1 tot 2 keer per week op een focaccia met sandwichspreadquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor komijnenkaas
Nu een boterham met Pain de Strasbourg
Ik ben bepaald geen bierkenner, maar het lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen. Ze hebben ook veel buitenlandse bieren, lees ikquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt het zelfs op een winkel ipv een kale loods vol met bierkratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |