Dat is misschien wel de grootste angst die ik heb over de lijst.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Begreep dat er toch wel opmerkelijke dingen zijn dit jaar en verassende verschuivingen ook in de top. Misschien piano man op 1?
Egwelquote:
Jij zou overigens een aardig trio vormen met de Piano Man en de Guitar Man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn er al een paar merkwaardige binnenkomers bekend?
De top 5 om 17:45 uurquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaan ze die top 10 bekendmaken dan?
Wat de mijne betreft blijft het aangenaam stil rond Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Zorro het volgende:
Dat is misschien wel de grootste angst die ik heb over de lijst.
Bemoei je er niet mee.quote:
kan dit even niet, aub?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Begreep dat er toch wel opmerkelijke dingen zijn dit jaar en verassende verschuivingen ook in de top. Misschien piano man op 1?
Die zakt gelukkig elk jaar verder wegquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat de mijne betreft blijft het aangenaam stil rond Claudia de Breij.
Die ken ik niet. Die bestaat niet. Die heb ik nog nooit gehoord en dat is mijn doel ook weer dit jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat de mijne betreft blijft het aangenaam stil rond Claudia de Breij.
Die combinatie zou wellicht een beter lied opleveren dan Piano Man in z'n eentje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij zou overigens een aardig trio vormen met de Piano Man en de Guitar Man.
Wie?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Die bestaat niet. Die heb ik nog nooit gehoord en dat is mijn doel ook weer dit jaar.
Dat is al bijna!quote:
Mr Tambourine man mag er ook nog bij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die combinatie zou wellicht een beter lied opleveren dan Piano Man in z'n eentje.
Je hebt helemaal gelijk. Sorry sorry sorry, vergeef me...quote:
Vooruit, en Boogie Man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mr Tambourine man mag er ook nog bij.
Toch pas tussen 23.00 en 0.00 op 31-12?quote:
Die hype snap ik dus ook totaal niet. Aardig, ietwat overgeproduceerd 80s nummer, maar waar die plotselinge populariteit nou vandaan komt, is mij een mysterie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft ook niet, maar de lijst verjongt elk jaar, zie ook bv africa
Later is kennelijk allang begonnen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch pas tussen 23.00 en 0.00 op 31-12?
Nee we beginnen dit jaar bij de nr1 en eindigen met de nr 2000...nieuw coneptquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch pas tussen 23.00 en 0.00 op 31-12?
Dat maak ik helemaal zelf uitquote:
Dat krijg je tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Later is kennelijk allang begonnen.
Ik denk zelf dat het met name door de memes komt...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hype snap ik dus ook totaal niet. Aardig, ietwat overgeproduceerd 80s nummer, maar waar die plotselinge populariteit nou vandaan komt, is mij een mysterie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |