Die heb ik wel een paar keer voorbij zien komen, kan haast niet missenquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als de Boer is een n keerl er daarmee niet inkomt vind ik dat nog een te verdedigen compromis
Ja t is toch ook kutvolk? Distributiecentra en snelwegen willen blokkeren en dreigen met een hongerwinter a la 1944. Dan snap je er echt helemaal niks van hoor.quote:
Denk het wel en die verdient ook wel een plekje. Ergens rond plek 1000 ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef peaceman het volgende:
Bad Guy zal het toch ook wel gehaald hebben?
Kon zomaar eens de enige stem voor dit nummer zijn!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:34 schreef BobW het volgende:
Ook nog maar even snel een lijstje gemaakt
[...]
Apache Indian - Boom Shack-A-Lak
Ik word er ook wel moe van. Ze hoeven mij niet lastig te vallen met hun irrationele gejank.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja t is toch ook kutvolk? Distributiecentra en snelwegen willen blokkeren en dreigen met een hongerwinter a la 1944. Dan snap je er echt helemaal niks van hoor.
Achtbaan op Acht!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 10:
1. Bohrhap
2. Eagles
3. Piano man
4. Africa
5. Black
6. Fix You
7. Stairway
8. Rollercoaster
9. Wish You Were Here
10. Nothing Else Matters
Ze gedragen zich alsof ze de autoriteit zijn en alles voor het zeggen hebben en alles kunnen maken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
pas nou op dat je de hele boerengemeenschap niet achter je aan krijgt
als je maar een grote bek opzet krijg je alles voor elkaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze gedragen zich alsof ze de autoriteit zijn en alles voor het zeggen hebben en alles kunnen maken.
Flikker lekker op.
https://www.nporadio2.nl/(...)2000-stemfinaledag-2quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goh, Annemiek doet 2 keer een uur, Wie zal er niet komen opdagen? Zal 't Rob zijn?
Waar is deep purple?quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 10:
1. Bohrhap
2. Eagles
3. Piano man
4. Africa
5. Black
6. Fix You
7. Stairway
8. Rollercoaster
9. Wish You Were Here
10. Nothing Else Matters
Nooit een teamplayer geweest. Als enige niet komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)2000-stemfinaledag-2
Stond al niet in dit lijstje.
Je kan ook weer overdrijven. Het is vooral irritant omdat dit een precedent schept voor ieder gekwetst groepje dat dan maar ergens hun frustratie op gaat loslaten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar als ze de top 2000 verneuken dan pik ik dat niet hoor.
Dat was een meltdown-grapje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ook weer overdrijven. Het is vooral irritant omdat dit een precedent schept voor ieder gekwetst groepje dat dan maar ergens hun frustratie op gaat loslaten.
Ik niet. Anti-racisme enzo en zie t echt in heel veel lijstje voorbijkomenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik gok zelf dat Kiwanuka wat gaat dalen omdat het vorig jaar volgens mij zo hoog kwam omdat het onder andere in de top2000 quiz werd aangehaald
Vorig jaar zaten we op de stemfinaledag al in topic 6, dus we mogen ook wel opschietenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Topic begint nu op snelheid te raken trouwens.
Hij heeft waarschijnlijk al genoeg gesocialized tijdens de collecteweek. En op Oudejaarsdag zal hij vast weer in de studio dansen met Stasse en Ruud om bij de eerste Bonanza2020 weer ziek af te haken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit een teamplayer geweest. Als enige niet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |