Ik kan dat niet serieus nemen en weiger het dan ook te accepteren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Maar staat dat nummer van Normaal nu op 9?
Whut?![]()
Hadden ze m maar gefixt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Normaal op 9
Radio 2 heeft deze lijst gefixt.
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
De boer op 9 is schandalig. De lijst is nu gewoon speelbal van acties en promo tours. Kansloos kansloos kansloos. Dit kan gewoon het begin van het einde van de lijst zijn.
Dat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
De boer op 9 is schandalig. De lijst is nu gewoon speelbal van acties en promo tours. Kansloos kansloos kansloos. Dit kan gewoon het begin van het einde van de lijst zijn.
Ik ken dit nummer geeneens. Maar het is Normaal, die hebben daar echt niks te zoeken. Sneu dit, man. het top 2000 gevoel begint met dit soort onzin wel wat weg te vagen bij mij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
Toen Pokémon het deed was het nog wel soort van grappig. Vorig jaar was het keerpunt toen dj's zelf platen gingen pushen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
En het lastige is dat je die acties niet kunt tegenhouden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef alopio het volgende:
Deden DJ's dat 15 jaar terug ook al niet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen Pokémon het deed was het nog wel soort van grappig. Vorig jaar was het keerpunt toen dj's zelf platen gingen pushen.
Dat zijn ook de enige nummers van ze die nog te doen zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb weinig met Normaal, maar Oerend Hard of Deurdonderen horen er dan nog bij. Dit is lachwekkend.
Dat was dan ook net zo treurig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deden DJ's dat 15 jaar terug ook al niet?
KUCHKUCHKUCHboudewijndegrootKUCHKUCHKUCH
Wat een farce ditquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef peaceman het volgende:
Vroegah weerden ze dat soort k*t acties nog...
Ik huil met je mee op CITquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef peaceman het volgende:
Vroegah weerden ze dat soort k*t acties nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |