Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik lust frikandellen, ik lust saucijzenbroodjes, maar frikandelbroodjes.... wie heeft dat ooit verzonnen? Te ranzig voor woorden, dan nog liever een frikandel op een broodje, dan een frikandelbroodje
Oude sausquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.
Of te veel curryquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.
Vega zijn ze ook erg goed te doen trouwens
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizzaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vega zijn ze ook erg goed te doen trouwens
Ik verbrand liever helemaal nooit mijn bek als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizza
Spinazie-roomkaas diepvriespizzaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizza
Het voelt als dronken van je fiets vallen, het is vervelend op het moment, maar je gaat lachend verderquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbrand liever helemaal nooit mijn bek als je het niet erg vind
Wat serveren ze daar zo op de VU dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nog nooit een frikandelbroodje op. Geen behoefte ook.
Wtfquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nee jij steek liever andere worst in je mondquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nog nooit dronken van mijn fiets gevallenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het voelt als dronken van je fiets vallen, het is vervelend op het moment, maar je gaat lachend verder
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken van mijn fiets gevallen![]()
Ik ben wel dronken uit bed gevallen, dronken op straat in slaap gevallen en dronken van de bar afgevallen maar nog nooit van mijn fiets
Nee ik ook niet nee. Dat moet ook wel hele aparte gewaarwording zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Daarentegen ben ik nooit op een vreemde plek wakker geworden
Ik kom eigenlijk nooit meer in de mensa, ga tegenwoordig voor magnetron maaltijd naar Appie of voor dönergenot naar toko op hoek van de straat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat serveren ze daar zo op de VU dan?
Smerig dik zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in de mensa, ga tegenwoordig voor magnetron maaltijd naar Appie of voor dönergenot naar toko op hoek van de straat.
Zou het vreemd vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet nee. Dat moet ook wel hele aparte gewaarwording zijn
Ik heb wat mixed feelings hierbij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maak je vooral niet druk als je in Syrië je portemonnee verliest
Sympathiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |