quote:
Even op hun website gekeken. Ik heb het idee dat ze aan de linkerkant van het politieke spectrum staan. Klopt dat niet?quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de PvdO links is?
[..]
Lees Lenin, kankerliberaal.
Het is gewoon een lokale 50-plus. Die steunen linkse ideeën, zolang het ouderenverzorging betreft, en rechtse, zolang boomers er een slaatje uit kunnen slaan. Het enige spectrum waar zij zich op begeven is eigenbelang en die hebben natuurlijk een hekel aan hippe bakfiets-vegans, want dat zijn zij zelf niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:38 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Even op hun website gekeken. Ik heb het idee dat ze aan de linkerkant van het politieke spectrum staan. Klopt dat niet?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Linkse politici hebben een hekel aan lol. Zure ouwelullenpartij.
Duidelijk, goed punt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het is gewoon een lokale 50-plus. Die steunen linkse ideeën, zolang het ouderenverzorging betreft, en rechtse, zolang boomers er een slaatje uit kunnen slaan. Het enige spectrum waar zij zich op begeven is eigenbelang en die hebben natuurlijk een hekel aan hippe bakfiets-vegans, want dat zijn zij zelf niet.
Mensen met een sociaal leven, in tegenstelling tot extreemlinkse gewelddadige zolderkamerautisten die op Fok daarover beginnen te roeptoeteren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:42 schreef Ringo het volgende:
Wie gaat er dan ook naar een ʼfestivalʼ?
Ik ben nogal overgevoelig voor het onterecht toeschrijven van zaken aan 'links'. Kijk maar verder in dit topic. Linksen haten plezier, linksen zijn zuur, linkse mafklappers gunnen ons niks, blablabla.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:51 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Duidelijk, goed punt.
Overigens probeerde ik maar een grapje te maken hoorHelaas niet gelukt
Voor sommigen staat alles waar ze het niet mee eens zijn gelijk aan links. Maar goed, voor mij staat alles wat dom is dan weer gelijk aan rechts. Zo blijft het in evenwicht.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Terwijl beperkingen op festivals, uitgaanstijden, harde aanpak van drugsgebruik etc. bijna standaard van rechts komt. De newspeak is echt compleet doorgeslagen de laatste jaren.
Links is aan de macht in Amsterdam, dus het is gewoon zo. En dingen verbieden, meer overheidsbemoeienis dus, is precies de definitie van links.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor sommigen staat alles waar ze het niet mee eens zijn gelijk aan links. Maar goed, voor mij staat alles wat dom is dan weer gelijk aan rechts. Zo blijft het in evenwicht.
(Voor rechtse mensen zal ik even uitleggen dat dit een grapje is)
Oh ja, want het CDA is kneiterlinks enzo...quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Links is aan de macht in Amsterdam, dus het is gewoon zo. En dingen verbieden, meer overheidsbemoeienis dus, is precies de definitie van links.
Dit vrouwtje van 82 van de PvdO is nu ook al links?quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is het volgende uit die linkse mafklappers hoek? Een avondklok voor alle vrouwen omdat er een stijging in verkrachtingen en aanrandingen zijn?
Zo'n mensen moesten ze meteen vastzetten in een gesticht, alleen weet je dat ze in vooral linkse krijgen veel bijstand zal krijgen, de kliek die dag in dag uit zelf met hun neus in de poeder zit.
CDA: handhaven om de criminaliteit tegen te gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oh ja, want het CDA is kneiterlinks enzo...
https://www.parool.nl/ned(...)-nederland~b5968f6b/
https://eenvandaag.avrotr(...)lijk-willen-ze-niet/
En die linkse VVD ook steeds...
https://www.ad.nl/rotterd(...)-festivals~a49cb2b0/
Heerlijk, toch? Je kunt gewoon al je ongenoegen projecteren op 'links'.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit vrouwtje van 82 van de PvdO is nu ook al links?
Heeft mogelijk met haar neus in de poeder gehangen en komt nu met een dwaas voorstel. Gelukkig is het maar een mening van een persoon.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, een ouder iemand die iets wil verbieden omdat "de jeugd van tegenwoordig" teveel plezier zou hebben. Wat verfrissend.
Maar dat raadslid is niet aan de macht. Of wel soms? Als je dingen wil laten verbieden moet je overigens al eeuwenlang bij rechts zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Links is aan de macht in Amsterdam, dus het is gewoon zo. En dingen verbieden, meer overheidsbemoeienis dus, is precies de definitie van links.
CDA verbiedt het: goed dat ze de criminaliteit tegen willen gaan!quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CDA: handhaven om de criminaliteit tegen te gaan.
HANDHAVENquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
CDA verbiedt het: goed dat ze de criminaliteit tegen willen gaan!
GroenLinks wil iets verbieden: LINKS PAKT ALLES AF WAT LEUK IS!
Jij bent een jaartje of 3 weggeweest dacht ik. Wat bijzonder goed was voor de sfeer. Maar je bent weer terug dus.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven, in tegenstelling tot extreemlinkse gewelddadige zolderkamerautisten die op Fok daarover beginnen te roeptoeteren.
In de eerste link staat toch echt dat het CDA het aantal festivals wil verminderen ("overheidsbemoeienis" dus, om in jouw woorden te spreken).quote:
Ga toch lekker ergens anders polariserend doenquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In de eerste link staat toch echt dat het CDA het aantal festivals wil verminderen ("overheidsbemoeienis" dus, om in jouw woorden te spreken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |