Moest even naar de link van de foto kijken of dit niet misschien echt een foto was van Greta in haar jongere jarenquote:
Dat wint hij. Ziet een blinde ook.quote:
Hoogstens bij zijn wedstrijd gehandicaptenvolleybal.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
@:pausnicolaas
Nog iets gescoord vanavond?
ok..quote:
Topscoorder @PausNicolaasquote:Op donderdag 5 december 2019 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoogstens bij zijn wedstrijd gehandicaptenvolleybal.
Verrekte hommo, ze lult jouw greta finaal onder de tafelquote:
Slimmer dan je ex iigquote:Op donderdag 5 december 2019 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verrekte hommo, ze lult jouw greta finaal onder de tafel
https://nl.metrotime.be/2(...)et-zwijgen-opgelegd/
Wat heeft Greta er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 5 december 2019 22:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
@:pausnicolaas
Nog iets gescoord vanavond?
Wat heeft die hier nou weer mee te maken?quote:
Boer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 03:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onterechte klacht.
Greta!![]()
![]()
![]()
Klimaatontkenners, mensen die geloven in een platte aarde, agressieve boeren en domme Duindorpers (pleonasme), olielobby![]()
![]()
![]()
Moeder Aarde.![]()
![]()
![]()
Mooie hoe je jezelf tegenspreekt in deze post.quote:Op vrijdag 6 december 2019 03:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onterechte klacht.
Greta!![]()
![]()
![]()
Klimaatontkenners, mensen die geloven in een platte aarde, agressieve boeren en domme Duindorpers (pleonasme), olielobby![]()
![]()
![]()
Moeder Aarde.![]()
![]()
![]()
Een beetje maar?quote:Op vrijdag 6 december 2019 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kots altijd een beetje als ik die kop zie
Klimaatjihadist?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Greta de klimaatjihadist, wie kent haar niet. Ze reist de hele wereld over om haar klimaatreligie op te dringen. En iedereen die niet meedoet is een racist. How dare you!
[ afbeelding ]
Maar gelukkig is daar nu Naomi![]()
Met haar IQ van 157 en d'r snoeiharde feitenkennis verkondigd ze een verhaal van ratio en redelijkheid tegenover dat rasperige emo gepredik van gekke Greta.
[ afbeelding ]
Klacht is helder.
Wat een slecht geschreven artikel, lijkt wel een of ander kinderboekje.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar gelukkig is daar nu Naomi![]()
Jawel, want dat is leuk en daar leven we voor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Klimaatjihadist?
Die normaal man.
Je hoeft het niet eens met haar te zijn, niks mis mee. Maar drijf het niet op de stang naar zwart-wit uitspraken.
Ik ben bang van niet. Die bitch is inmiddels op zo'n voetstuk gehesen dat ze bij elk klimaathysterie vraagstuk dat ze erdoor willen drammen van stal gehaald wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kunnen we deze klimaatsmurf nu eindelijk links laten liggen? Kom op, dit teefje is inmiddels passé.
Geeft niet, hangen we jou apart op.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef KreKkeR het volgende:
Oke leuk VD!
Maar wat precies zijn die echte problemen waar ze het over heeft dan?
Pferdelulquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Kansloos en domme post weer. VD je bent echt de grootste mongool die er rondloopt hier. Lekker afgeven op haar omdat ze geen mooi popje is. Typisch rechts, bekrompen kereltjes die vroeger enorm veel gepest zijn en daardoor zichzelf een enorm minderwaardigheidscomplex hebben aangemeten.
Wees gewoon slim voor een keer en houd je achterelijke muil.
Idioot.
Pferdelulquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Zelfde geldt voor TS. Ondertussen hebben jullie 2 losers echt helemaal niks bereikt in het leven. Maar het is wel lekker makkelijk om af te geven op een kind die ergens voor staat.
Pferdelulquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:00 schreef pferdfahrer het volgende:
Aluminiumjihadisten zijn jullie 2.
Wat een achterlijke pislul is het toch ook hèquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Aldus de pferdelul die een vervuilende pickup wil, hoogstwaarschijnlijk ook om iets te compenseren
Wat is jouw mening over Greta?quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Kansloos en domme post weer. VD je bent echt de grootste mongool die er rondloopt hier. Lekker afgeven op haar omdat ze geen mooi popje is. Typisch rechts, bekrompen kereltjes die vroeger enorm veel gepest zijn en daardoor zichzelf een enorm minderwaardigheidscomplex hebben aangemeten.
Idioot.
Is dat zo? Volgens mij valt dat mee. Ze wordt als een soort billboard naar voren geschoven maar heeft inhoudelijk weinig kennis van zaken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Zelfde geldt voor TS. Ondertussen hebben jullie 2 losers echt helemaal niks bereikt in het leven. Maar het is wel lekker makkelijk om af te geven op een kind die ergens voor staat.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Idioot.
Kijk deze mongool praten dan. Kowed, dit is FOK!quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Idioot.
Beter hou je je bek en ga je je tanden poetsen vieze Naziquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mag ik namens fatsoenlijk rechts overigens verzoeken om vogeltjesdans gewoon bij het linkse kamp te houden. Dank
Jij hebt niks te willen, ga lekker koken en/of poetsen en hou je bek.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dus Greta is een vrijbrief om elkaar totaal af te zeiken hier?
On topic graag.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
On topic graag.
Opzich mag die Greta dr mening hebben (al dan niet gestuurd en beïnvloed door anderen), maar wat ik kwalijk vind is dat zo'n 16-jarige die autisme, een obsessief-compulsieve stoornis, selectief mutisme en ADHD heeft, tegen de wereld verkondigd dat ze haar dromen hebben verwoest. De onwetende bevolking kan je dit niet kwalijk nemen, als het al zo zou zijn. En daarnaast: ze lijkt me nogal beïnvloedbaar en dus zal ze dit wel ingefluisterd hebben gekregen door die gekke moeder van haar, die claimt dat ze fijnstof kan zien.
Jij snapt het niet. Ik weet vrij zeker dat ik meer hersencellen heb dan die hele boerenlullenfamilie van haar bij elkaar. Ik ben alleen een beetje zat van proberen te discussiëren met dat soort klaploperhippies. Apart dat je mij verwijt hetzelfde te reageren als zij ook doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Toch is Greta met haar hoge IQ een stuk slimmer dan paupers zoals Vogeltjesdans. Die denken niet verder dan "Door de klimaatwet moet ik straks meer belasting gaan betalen, daar heb ik geen zin in. Thierry Baudet zegt dat het allemaal onzin is: laat ik dat maar blind geloven, want dat pakt voor mij het meest voordelig uit. Dus ik ben rechts. Maar dan alleen voor FvD en de PVV en niet voor de VVD, want die doen niet alles wat mij het beste uitkomt."
quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen, ga lekker koken en/of poetsen en hou je bek.
Bedankt.
@:girlnextdoor
Als je je als een klein verontwaardigd stampvoetend kutkind gedraagt, moet je niet raar opkijken dat mensen daar ook zo op reageren. En je al helemaal niet verschuilen achter 'het is maar een kind', want dan had je ook gewoon niet met de grote mensen mee moeten willen praten, met als enig doel je gespeelde verontwaardiging op een kunstmatig podium bot te vieren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
On topic graag.
Opzich mag die Greta dr mening hebben (al dan niet gestuurd en beïnvloed door anderen), maar wat ik kwalijk vind is dat zo'n 16-jarige die autisme, een obsessief-compulsieve stoornis, selectief mutisme en ADHD heeft, tegen de wereld verkondigd dat ze haar dromen hebben verwoest. De onwetende bevolking kan je dit niet kwalijk nemen, als het al zo zou zijn. En daarnaast: ze lijkt me nogal beïnvloedbaar en dus zal ze dit wel ingefluisterd hebben gekregen door die gekke moeder van haar, die claimt dat ze fijnstof kan zien.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter hou je je bek en ga je je tanden poetsen vieze Nazi
Ja in ieder geval in dit clipje leest ze alles op. In hoeverre heeft ze het zelf geschreven?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
On topic graag.
Ik kan me nog herinneren dat toen ik in groep acht zat, de leraar op het prikbord een krantenartikel had hangen over klimaatverandering. Dat is nu zo'n zeventien jaar geleden. Toen heb ik er niets meer over gehoord, totdat de klimaathysterie begon.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Toch is Greta met haar hoge IQ een stuk slimmer dan paupers zoals Vogeltjesdans. Die denken niet verder dan "Door de klimaatwet moet ik straks meer belasting gaan betalen, daar heb ik geen zin in. Thierry Baudet zegt dat het allemaal onzin is: laat ik dat maar blind geloven, want dat pakt voor mij het meest voordelig uit. Dus ik ben rechts. Maar dan alleen voor FvD en de PVV en niet voor de VVD, want die doen niet alles wat mij het beste uitkomt."
Beetje het zelfde als met die 15-jarige gastjes die spullen uit een politie-auto probeerden te stelen, vervolgens de agent in elkaar te beuken en ook nog eens zijn pistool probeerden af te pakken. "Huuhuuhuu!quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je je als een klein verontwaardigd stampvoetend kutkind gedraagt, moet je niet raar opkijken dat mensen daar ook zo op reageren. En je al helemaal niet verschuilen achter 'het is maar een kind', want dan had je ook gewoon niet met de grote mensen mee moeten willen praten, met als enig doel je gespeelde verontwaardiging op een kunstmatig podium bot te vieren.
Das wel een goeie, die houden we erin!quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als met die 15-jarige gastjes die spullen uit een politie-auto probeerden te stelen, vervolgens de agent in elkaar te beuken en ook nog eens zijn pistool probeerden af te pakken. "Huuhuuhuu!Het zijn maar kinderen! Huuhuuhuu!
Die agent had ze niet zo bang moeten maken door te schieten!"
Misschien dat "Ok Greta" de nieuwe "Ok boomer" gaat worden trouwens?(Bij verhitte milieudiscussies?)
Ze is wat mij iets te over the top, maar ik vind het wel goed wat ze doet. Ze bereikt er een breed publiek mee en protesten. Zo lang niemand wat doet gebeurt er ook niks, zij offert zichzelf op. Dat is heldhaftig. Niet als een schuimende kktokkie gaan lopen afgeven op haar en als je argumenten op zijn haar op het uiterlijk te pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Greta?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Idioot.
Pferdelulquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ze is wat mij iets te over the top, maar ik vind het wel goed wat ze doet. Ze bereikt er een breed publiek mee en protesten. Zo lang niemand wat doet gebeurt er ook niks, zij offert zichzelf op. Dat is heldhaftig. Niet als een schuimende kktokkie gaan lopen afgeven op haar en als je argumenten op zijn haar op het uiterlijk te pakken.
Maar van vogeltjesdans zijn we inmiddels wel gewend dat het een mongooltje eerste klasse is.
Dagolulquote:
Is het enige wat je kunt verzinnen? Elke username verbasteren tot-lul?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het enige wat je kunt verzinnen? Elke username verbasteren tot-lul?
Poeh de intelligentie zit inderdaad wel hoog bij jou ja
Haha fok-lulquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Vd is nou eenmaal een amoebe in mensvorm.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pferdelulquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Vd en pz zijn net Robert Jensen en Jan Papparazi, vd die dikke Robert die totaal niet grappig is en uitgekotst wordt door alle omroepen en BNers en pz is zn sidekick Jan Papparazi, die continue maar zichzelf belachelijk laten maken en het maar accepteert omdat het nou eenmaal een debieltje is.
Aldus de lowlife die de hele dag tijdens het pallets sorteren kansloos op FOK! zit te schuimbekken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Degene die hier schuimt ben jij anders hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aldus de lowlife die de hele dag tijdens het pallets sorteren kansloos op FOK! zit te schuimbekken.
Ok Gretaquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
ik vind het wel goed wat ze doet. Ze bereikt er een breed publiek mee en protesten. Zo lang niemand wat doet gebeurt er ook niks, zij offert zichzelf op. Dat is heldhaftig.
Ik heb niks tegen buitenlanders, enkel tegen zandbakvolk dat hier de boel komt verzieken met hun inferieure cultuur en hun criminele gedrag. En tegen mensen zoals jij die dat soort schooiers de hand boven het hoofd houden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Degene die hier schuimt ben jij anders hoorschuimtopic na schuimtopic. Hebben ze je baantje gestolen de buitenlanders?
Pferdelulquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Degene die hier schuimt ben jij anders hoorschuimtopic na schuimtopic. Hebben ze je baantje gestolen de buitenlanders?
Haha, nou het is eigenlijk wel zo!quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:14 schreef TLC het volgende:
Door zulke lui als Greta heb ik veel minder moeite om al het vuilnis gewoon in 1 vuilniszak te doen, net als vroeger
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou het is eigenlijk wel zo!
Rupsje nooitgenoeg krijgt vroeg of laat wel een dikke middelvinger te zien. En zeker als het rupsje zo'n attitude heeft.
Kijk ook maar naar newsitems over dat Wakker Dier weer eens loopt te miepen tegen Appie of whatever. "Vanavond weer een extra stukje vlees in de pan dus".quote:
Je mag haar geen 'klimaatontkenner' noemen omdat het woord 'ontkennen' volgens haar geassocieerd is met de holocaust?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar gelukkig is daar nu Naomi
Ik vraag me hoe ze denkt over het feit dat ze een Duitser is/ ermee'geassocieerd' word.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Je mag haar geen 'klimaatontkenner' noemen omdat het woord 'ontkennen' volgens haar geassocieerd is met de holocaust?Wat een sneeuwvlokje. En dan zijn er hier op fok mensen die denken dat negers teerdere zieltjes hebben dan blanken
Ah, Arnold Schwarzenegger die tientallen jaren elke fucking dag meer dan een halve kilo steak, bacon, kip, 5 eieren, allerlei dierlijke eiwitten en groenten vrat, de hele wereld overvloog ter promotie van zijn films, als gouverneur elke dag een privéjet vloog naar zijn werk en heerlijk rondreed in zijn Hummer?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:10 schreef dagobertE6 het volgende:
Gelukkig zijn echte mannen zoals Arnold Schwarzenegger in haar vriendenkring.
De pedofielen en sensitieve babyboomers mogen gauw een spuitje krijgen.
Wow wat ben jij dom.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ah, Arnold Schwarzenegger die tientallen jaren elke fucking dag meer dan een halve kilo steak, bacon, kip, 5 eieren, allerlei dierlijke eiwitten en groenten vrat, de hele wereld overvloog ter promotie van zijn films, als gouverneur elke dag een privéjet vloog naar zijn werk en heerlijk rondreed in zijn Hummer?
Die heeft inderdaad erg veel recht van spreken.
Nee, hij zegt hoe het is. Uitgeluld?quote:
Anders jij wel, zielepoot.quote:
Sinds wanneer ben jij mod???quote:Op zondag 8 december 2019 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Help! Iemand spreekt de waarheid! Snel! Frame hem als dom!
Waarheidquote:Op zondag 8 december 2019 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Help! Iemand spreekt de waarheid! Snel! Frame hem als dom!
Okee, heb je bewijzen voor dat Schwarzenegger dit allemaal niet deed dan?quote:Op zondag 8 december 2019 09:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Waarheid
Tokkie-beschuldigingen waar Wilders ook mee aankwam om Jetten met zijn klimaat-maatregelen in een hoek te drijven.
En domrechts Nederland vond het maar wat prachtig. "Hahahahaha! Hai hep geleik. Jetten is hiepokriet. En dankzij onse messias Geertjuh Wilders gaat die kliemaatwet lekkur nie doar! Nanananaaaanaaaa!"
Wat is je punt?quote:Op zondag 8 december 2019 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, heb je bewijzen voor dat Schwarzenegger dit allemaal niet deed dan?
Tokkie... domrechts... Messias...quote:Op zondag 8 december 2019 09:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Waarheid
Tokkie-beschuldigingen waar Wilders ook mee aankwam om Jetten met zijn klimaat-maatregelen in een hoek te drijven.
En domrechts Nederland vond het maar wat prachtig. "Hahahahaha! Hai hep geleik. Jetten is hiepokriet. En dankzij onse messias Geertjuh Wilders gaat die kliemaatwet lekkur nie doar! Nanananaaaanaaaa!"
Nou ga je toch iets te kort door de bocht. Hij wilde best een tientje extra betalen om het klimaat te redden.quote:Op zondag 8 december 2019 09:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tokkie... domrechts... Messias...
Probeer eens normaal te discussiëren.
En jetten, is dat de man die iedereen de maat neemt qua milieu en zelf de hele wereld rond vliegt?
Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:Op zondag 8 december 2019 09:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tokkie... domrechts... Messias...
Probeer eens normaal te discussiëren.
En jetten, is dat de man die iedereen de maat neemt qua milieu en zelf de hele wereld rond vliegt?
Maar ze vinden Jetten pas geloofwaardig als hij de wereld afreist door met een roeibootje de oceaan over te steken.quote:Op zondag 8 december 2019 09:57 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Nou ga je toch iets te kort door de bocht. Hij wilde best een tientje extra betalen om het klimaat te redden.
Mij maakt het niet uit hoe hij oversteekt, als hij maar nooit meer terugkomt.quote:Op zondag 8 december 2019 10:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Maar ze vinden Jetten pas geloofwaardig als hij de wereld afreist door met een roeibootje de oceaan over te steken.
Of in Venezuela als mensen geloven in de linkse heilstaat.quote:Op zondag 8 december 2019 10:10 schreef dagobertE6 het volgende:
Misschien moeten mensen hier eens lekker in Fukusima of Tsjernobyl leven als ze geloven in het rechtse sprookje dat je niets aan het milieu kan veranderen als mens.
Oh tuurlijk. Dus omdat ik het belang ervan inzie dat er maatregelen worden getroffen om de CO2-uitstoot te kunnen verminderen, ben ik meteen een linkse hippie?quote:Op zondag 8 december 2019 10:13 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Of in Venezuela als mensen geloven in de linkse heilstaat.
Als mensen een wat gematigdere view hebben op de klimaathysterie worden het vaak klimaatontkenners, facisten etc. genoemd.quote:Op zondag 8 december 2019 10:17 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Dus omdat ik het belang ervan inzie dat er maatregelen worden getroffen om de CO2-uitstoot te kunnen verminderen, ben ik meteen een linkse hippie?
Valt wel mee. Tenzij je met gematigd "Dit rapport zegt dat we met 50% moeten reduceren, dus 0,02% is ook wel goed & dan doen we keihard ons best" bedoelt. Dan gaan mensen je idd aankijken alsof je gek bent. Of wereldleider.quote:Op zondag 8 december 2019 10:24 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Als mensen een wat gematigdere view hebben op de klimaathysterie worden het vaak klimaatontkenners, facisten etc. genoemd.
Dat jij je er op een typisch domlinkse manier uit probeert te draaien.quote:
God wat ben jij intens domquote:Op zondag 8 december 2019 10:10 schreef dagobertE6 het volgende:
Misschien moeten mensen hier eens lekker in Fukusima of Tsjernobyl leven als ze geloven in het rechtse sprookje dat je niets aan het milieu kan veranderen als mens.
quote:Op zondag 8 december 2019 10:17 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Dus omdat ik het belang ervan inzie dat er maatregelen worden getroffen om de CO2-uitstoot te kunnen verminderen, ben ik meteen een linkse hippie?
Dan moet jij wel een heel grote baas zijn!quote:
Ik uitte geen beschuldigingen, ik somde uitsluitend wat feiten op uit zijn leven. Die hele gedramatiseerde aanklacht van Thunberg was gericht tegen de generatie van Schwarzenegger. En dan is iemand als hij ook nog eens een voorbeeld van extreme consumptie en gebruik van fossiele brandstoffen.quote:Op zondag 8 december 2019 09:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Waarheid
Je begrijpt nog steeds niet dat milieu en klimaat twee verschillende zaken zijn. Iets dat echt al tot in den treure is uitgelegd.quote:Op zondag 8 december 2019 10:10 schreef dagobertE6 het volgende:
Gematigde view?quote:Op zondag 8 december 2019 10:24 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Als mensen een wat gematigdere view hebben op de klimaathysterie worden het vaak klimaatontkenners, facisten etc. genoemd.
Mensen nemen zelf helemaal geen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 9 december 2019 06:25 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Maar het is wel zwak om dit aan te grijpen om zelf geen verantwoordelijkheid ervoor te hoeven nemen.
Domme dagolul daarentegen.quote:
Vooral omdat ik nu op het toilet zit.quote:
Tjaquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Je mag haar geen 'klimaatontkenner' noemen omdat het woord 'ontkennen' volgens haar geassocieerd is met de holocaust?Wat een sneeuwvlokje. En dan zijn er hier op fok mensen die denken dat negers teerdere zieltjes hebben dan blanken
Kakka na die kappa knoffoquote:Op maandag 9 december 2019 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vooral omdat ik nu op het toilet zit.
Ik ben absoluut niet tegen energietransitie en andere maatregelen hoor, maar bedenk wel dat het grootste probleem de komende 20jaar waar jij het over hebt de extreme bevolkingsexplosie in combinatie met toenemende welvaart in Afrika, India en China gaat worden. Waarmee ik overigens niet zeg dat we niks moeten doen hier, in tegendeel. Maar ik denk wel dat het een druppel op een gloeiende plaat is, en ik zie helaas niet hoe we deze situatie kunnen omkeren.quote:Op maandag 9 december 2019 06:25 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Gematigde view?
Het wordt ontkend dat het bestaat. FvD roept dat het allemaal leugens en bangmakerij is. En mensen willen dat het liefst geloven omdat het iets is waar ze zelf (op korte termijn) geen persoonlijk belang bij hebben.
Waar ik het wel mee eens ben, is dat die maatregelen vooral weer bij de burger terechtkomen en dat de grootste vervuilers bijvoorbeeld Shell er nogal onderuit kunnen komen omdat ze macht hebben.
Maar het is wel zwak om dit aan te grijpen om zelf geen verantwoordelijkheid ervoor te hoeven nemen.
Het lijkt allemaal nogal mee te vallen met het milieu, maar dat is absoluut niet het geval. De populatie mensen neemt toe en ook hoe wij de aarde consumeren zoals het kappen van oerwouden en het delven van aardgas en aardolie neemt toe. Dit gaat echt veel verder dan het uitsterven van een bepaalde zeldzaam plantje of dier. Ik vrees dat wij hoe dan ook over pak 'm beet 20 jaar al behoorlijk kunnen merken wat wij op aarde aanrichten en dat wij daar ook persoonlijk veel last van krijgen.
Ik wel. Gewoon CO2 heffingen inzetten tegen afrika per geboorte boven het Europees gemiddelde.quote:Op maandag 9 december 2019 15:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet tegen energietransitie en andere maatregelen hoor, maar bedenk wel dat het grootste probleem de komende 20jaar waar jij het over hebt de extreme bevolkingsexplosie in combinatie met toenemende welvaart in Afrika, India en China gaat worden. Waarmee ik overigens niet zeg dat we niks moeten doen hier, in tegendeel. Maar ik denk wel dat het een druppel op een gloeiende plaat is, en ik zie helaas niet hoe we deze situatie kunnen omkeren.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wel. Gewoon CO2 heffingen inzetten tegen afrika per geboorte boven het Europees gemiddelde.
Dus als het Europees geboortegemiddelde bijvoorbeeld 1,6 is, en dat in Nigeria is 7,4, dan stel je een CO2 heffing in voor 5,8 kind, en het liefst nog gestaffeld. Gewoon aftrekken van de ontwikkelingshulp. Moet je eens kijken hoe snel ze van het prijsneuken voor pensioen af gaan.
Hetzelfde moet dan natuurlijk ook gelden voor migranten, die hier met hun hele gezin CO2 naartoe komen brengen. Laat ze maar betalen. Of minder aan uitkering ontvangen.
Men noemt idee dit ook wel de neukstop.
Krijgen FOK!-maagden dan een niet-neuksubidie?quote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wel. Gewoon CO2 heffingen inzetten tegen afrika per geboorte boven het Europees gemiddelde.
Dus als het Europees geboortegemiddelde bijvoorbeeld 1,6 is, en dat in Nigeria is 7,4, dan stel je een CO2 heffing in voor 5,8 kind, en het liefst nog gestaffeld. Gewoon aftrekken van de ontwikkelingshulp. Moet je eens kijken hoe snel ze van het prijsneuken voor pensioen af gaan.
Hetzelfde moet dan natuurlijk ook gelden voor migranten, die hier met hun hele gezin CO2 naartoe komen brengen. Laat ze maar betalen. Of minder aan uitkering ontvangen.
Laten we hopen dat types als pferdelul zich nooit voortplanten.quote:Op maandag 9 december 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgen FOK!-maagden dan een niet-neuksubidie?
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 9 december 2019 15:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet tegen energietransitie en andere maatregelen hoor, maar bedenk wel dat het grootste probleem de komende 20jaar waar jij het over hebt de extreme bevolkingsexplosie in combinatie met toenemende welvaart in Afrika, India en China gaat worden. Waarmee ik overigens niet zeg dat we niks moeten doen hier, in tegendeel. Maar ik denk wel dat het een druppel op een gloeiende plaat is, en ik zie helaas niet hoe we deze situatie kunnen omkeren.
Vergeet niet je lithium in te nemen. Als je wat rustiger bent, valt het minder op dat je zo'n achterlijke mongool bent.quote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt dat dit precies dé oplossing is tegen de overbevolking, en dat je het met een voorgaande poster die hetzelfde zei roerend eens was?quote:Op dinsdag 10 december 2019 02:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Vergeet niet je lithium in te nemen. Als je wat rustiger bent, valt het minder op dat je zo'n achterlijke mongool bent.
Overbevolking is een rechtse leugenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt dat dit precies dé oplossing is tegen de overbevolking, en dat je het met een voorgaande poster die hetzelfde zei roerend eens was?
Achterlijke luldebiele troglodiet.
Jij bent een vleesgeworden leugen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:55 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Overbevolking is een rechtse leugen
Je kan ook op een normale manier zoiets zeggen. Qua inhoud zei je best wat zinnigs, maar als je meteen dat soort tokkietaal uitslaat kan ik je niet bepaald serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt dat dit precies dé oplossing is tegen de overbevolking, en dat je het met een voorgaande poster die hetzelfde zei roerend eens was?
Achterlijke luldebiele troglodiet.
quote:Op woensdag 11 december 2019 11:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Quote of the Week: Greta Thunberg claims to be able to “see” carbon dioxide in the air
https://wattsupwiththat.c(...)-dioxide-in-the-air/
En daar luisteren die klimaatschreeuwers naar
Klakkeloos alles geloven wat op radicale websites staat...quote:This is of course a metaphor from a book taken out of its context, taken from a German newspaper. No one has said that I can literally see CO2… that is beyond stupid.
Haar hele act is natuurlijk 'beyond stupid'. Meest pijnlijk vond ik wel die cringy speech die ze gaf waar ze zogenaamd heel betrokken is. Vervolgens is er een soort persconferentie, wordt er een inhoudelijke vraag gesteld en na 10x uhm/aaah vraagt maar een collega activist om het juiste antwoordquote:Op woensdag 11 december 2019 12:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Klakkeloos alles geloven wat op radicale websites staat...
Krwv
twitter:TIME twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:44:19.@GretaThunberg is TIME's 2019 Person of the Year #TIMEPOY https://t.co/YZ7U6Up76v https://t.co/SWALBfeGl6 reageer retweet
Doe nou niet zo hysterisch steeds, je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 11 december 2019 17:36 schreef pferdfahrer het volgende:
Person of the year. SCHUIM ZAL VLOEIEN
Ziedend mad
HET STAAT IN HET BOEK VAN HAAR MOEDER, ZANDHARK.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Klakkeloos alles geloven wat op radicale websites staat...
Krwv
Ach, in 2017 was het nog de metoo bewegingquote:Op woensdag 11 december 2019 17:36 schreef pferdfahrer het volgende:
Ziedend mad
Ik denk dat Greta oprecht betrokken is met haar strijd voor een beter klimaat, maar dat degenen die haar daarin 'steunen' dat niet zijn. Ze gebruiken het alleen maar om Donald Trump en de Republikeinen in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haar hele act is natuurlijk 'beyond stupid'. Meest pijnlijk vond ik wel die cringy speech die ze gaf waar ze zogenaamd heel betrokken is. Vervolgens is er een soort persconferentie, wordt er een inhoudelijke vraag gesteld en na 10x uhm/aaah vraagt maar een collega activist om het juiste antwoordMijn god.
Ok greta.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik denk dat Greta oprecht betrokken is met haar strijd voor een beter klimaat, maar dat degenen die haar daarin 'steunen' dat niet zijn. Ze gebruiken het alleen maar om Donald Trump en de Republikeinen in een kwaad daglicht te zetten.
Helaas is het wel zo dat het nodig is om dit soort shows in te zetten, want als je het wil bereiken met informatieve en oplossingsgerichte communicatie bereik je te weinig mensen. Door al deze bombarie om op het gevoel en de angst in te spelen bereik je wel dat bijvoorbeeld Shell nu ook maatregelen treft om het milieu minder te belasten. Shell doet dit alleen maar omdat hun macht mede afhankelijk is van hun reputatie - maar ze doen tenminste iets.
Je hoeft van mij niet als een hippie te gaan leven. (De vraag is of je daar uberhaupt iets mee bereikt.) Maar je kan niet meer blijven hangen in de illusie dat wij op aarde alles kunnen doen zonder dat dat consequenties heeft voor het milieu. Het is hetzelfde als met geld: als je het onverstandig uitgeeft kom je vroeg of laat in de schulden en in de problemen.
En als Vogeltjesdans iets meer gaat opletten op hoe hij het verwoordt, kan hij zowaar nog met heel zinnige dingen komen.
Ok gretaquote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
En je hebt jezelf weer belachelijk gemaakt
Jij ook denkende dat er in welke vorm dan ook iets zinnigs uit vogeltjeskanker kan komenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
En je hebt jezelf weer belachelijk gemaakt
Met die geboortestop in Afrika heeft hij wel een punt. Los van of dat realiseerbaar is, is het wel zo dat vermindering van het aantal mensen de ENIGE manier is om de milieuschade te kunnen herstellen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook denkende dat er in welke vorm dan ook iets zinnigs uit vogeltjeskanker kan komen
Lekker janken vdtje. Je de hele dag opwinden over dit soort zakenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach, in 2017 was het nog de metoo beweginghttps://nos.nl/artikel/22(...)n-weekblad-time.html Lekker gezaghebbend
Pferdelul
De enige die hier steeds loopt te schuimbekken ben jij hoor.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:36 schreef pferdfahrer het volgende:
Ziedend mad
Ok boomerquote:Op woensdag 11 december 2019 21:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De enige die hier steeds loopt te schuimbekken ben jij hoor.
Dat kind spoort niet, net als de mensen die haar aanmoedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |