quote:Op donderdag 5 december 2019 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet vanavond kloppen bij de buren ben altijd zo bang om te falen.
Altijd weer die blauwen die verzakenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet vanavond kloppen bij de buren ben altijd zo bang om te falen.
Ach, wat zieligquote:Op donderdag 5 december 2019 13:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi geworden Fiets!!
Gisteren zag ik ook suprise bij de school bij de bieb (?) van AX, prachtige dingen zaten daartussen!
Kleinzoon A. is ziek, nou net op Sinterklaas, zo sneu
ja, zie 'm net, vind het ook niet zo fijnquote:
Ik ben er inmiddels achter dat de aanwezigheid van zon uuuuren afhaalt van de opstooktijd. Wat op zich niet geheel verrassend was, omdat het er in de zomer makkelijk 35+ werd.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw wat een surprise Fiets. Voor wie is die? Vieren jullie het ook vanavond?
@:Cat, ja da's veel te langzaam. Heb hier nog wel een vergaderruimte voor je, 23 gr. is het hier. Ik zit tegenwoordig thuis met 20 gr. te bibberen terwijl dat voorheen prima was.
ik zie helemaal geen plaatjequote:
Jouw OP dus jouw plaatje. Ik ervaar zwarte Pieten als naar maar ik snap dat niet iedereen dat heeft.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is mistig buiten en het is 5 december. Ik zie niet in wat er naar is aan een sinterklaas plaatje in de mist.
Maar goed hij is eruit hoor
Dat snap ik wel ja. Doe dan op zijn minst gemengd met roetveegpieten.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
i kwam vanmorgen voorbij school precies op het moment dat sinterklaas aankwam en de pieten waren pikzwart, ik schrok er bijna van. Ik ben echt een zeur-ouder, maar ik ga er ook wat van zeggen...het kan bijna niet meer in deze tijd...
Vind je de post icons met zwarte piet van Sinterklaas ook ‘naar’ dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jouw OP dus jouw plaatje. Ik ervaar zwarte Pieten als naar maar ik snap dat niet iedereen dat heeft.
Ja, die heb ik vorig jaar al uitgeschakeld dus ik zie ze niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind je de post icons met zwarte piet van Sinterklaas ook ‘naar’ dan?
Ach. Ik vind de maatschappij een beetje doorslaat met de correctheid.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tsja, zo kan iedereen overal wel jeuk aan hebben. Ze doen het vast met het idee om een ludieke actie uit te halen. Niet van "vandaag mogen we ongegeneerd de racist uithangen en de wereld zal het weten ook!" lijkt me
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Ik vind de maatschappij een beetje doorslaat met de correctheid.
Zag dit Bv maandag in de nu.nl app
[ afbeelding ]
Jouw kind komt waarschijnlijk niet huilend thuis, en wil z'n huid witmaken om niet meer gepest te worden. (gewoon maar even één voorbeeld).quote:Op donderdag 5 december 2019 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Ik vind de maatschappij een beetje doorslaat met de correctheid.
Zag dit Bv maandag in de nu.nl app
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |