Bus 12?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:19 schreef 00wildchild het volgende:
Voor wie het iets zegt, bus 12 gaat weg. Waar slaat dit op.
zegt me niksquote:Op donderdag 5 december 2019 09:19 schreef 00wildchild het volgende:
Voor wie het iets zegt, bus 12 gaat weg. Waar slaat dit op.
Ja bij uitstek DE bus van Nederland waar dagelijks velen Fokkers mee reizen en naar studentes gluren. Iedere paar minuten vertrekt er een en die zit altijd stampesvol. Gaan ze de lijn opheffen watwat.quote:
Ga je nu actie voeren?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja bij uitstek DE bus van Nederland waar dagelijks velen Fokkers mee reizen en naar studentes gluren. Iedere paar minuten vertrekt er een en die zit altijd stampesvol. Gaan ze de lijn opheffen watwat.
Is dit zo jaquote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja bij uitstek DE bus van Nederland waar dagelijks velen Fokkers mee reizen en naar studentes gluren. Iedere paar minuten vertrekt er een en die zit altijd stampesvol. Gaan ze de lijn opheffen watwat.
hoezo? Veel hete studente?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat die wordt vervangen door lijn 22, duh.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee eerst het alternatief maar afwachten. Ze hebben heus wel iets bedacht om die stroom mensen te hanteren lijkt mij. Er stappen per paar minuten meer dan 100 mensen in die bus. Daar hebben ze heus wel over nagedacht.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nu actie voeren?
Ja die rijdt niet langs mijn school duh en daar stappen ook best veel mensen uit duhquote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat die wordt vervangen door lijn 22, duh.
Lekker voor jequote:Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja die rijdt niet langs mijn school duh en daar stappen ook best veel mensen uit duh
Ik moet vaker naar buitenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stond een keer in een bus waar ik me vasthield aan een paal. Aan de andere kant van die paal stond een meisje.
Bij een rotonde drukte ze expres haar tieten tegen m’n hand aan.
Sindsdien hou ik van het openbaar vervoer.
Nee van die geflipte kunstacademie ria’squote:
Die zijn vaak wel het geilst om te zienquote:Op donderdag 5 december 2019 09:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee van die geflipte kunstacademie ria’s
Serieus waar. Was nog een best knappe chick ook.quote:
Hoe heet ze?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Serieus waar. Was nog een best knappe chick ook.
We geloven je Chevyquote:Op donderdag 5 december 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn ook lekker gek tuinbroek gekleed vaakquote:Op donderdag 5 december 2019 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zijn vaak wel het geilst om te zien
Herkenbaar. Ging laatst van P10 naar P1 op Monaco en de interviewster kwam na afloop nog net niet op schoot zitten bij mequote:Op donderdag 5 december 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom jij hem vervangen hierquote:
Geen idee. Blond krullend haar had ze.quote:
Mooi, ik lieg namelijk nooit.quote:
Oh, dat kaliber. Nee, daar houd ik niet zo van. Moeten wel ziek knap zijn anders heb ik geen interesse. Een puni is inwisselbaar, maar looks nietquote:Op donderdag 5 december 2019 09:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zijn ook lekker gek tuinbroek gekleed vaak
quote:Op donderdag 5 december 2019 09:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kleddernat zijn die wijven ook altijd hè. Maar gentlemen als wij zijn staan we ze altijd netjes te woord.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ging laatst van P10 naar P1 op Monaco en de interviewster kwam na afloop nog net niet op schoot zitten bij me
En zij maar genieten van hoe stevig je de paal vasthieldquote:Op donderdag 5 december 2019 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen idee. Blond krullend haar had ze.
Ik probeer altijd zo formeel mogelijk te blijven, maar dat valt niet altijd mee. Ik heb wel eens op minder een fapje gelegdquote:Op donderdag 5 december 2019 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kleddernat zijn die wijven ook altijd hè. Maar gentlemen als wij zijn staan we ze altijd netjes te woord.
Prima tt, Soloquote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef Solotovski het volgende:
Serieus Haags
Weer sneue naamtopic voor jezelf
Er zijn wel eens nachten waarop ik die paal het liefst door mijn hart zou willen steken.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En zij maar genieten van hoe stevig je de paal vasthield
Nee dat nietquote:Op donderdag 5 december 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap je nou waarom men snakt naar een mod zoals ik
Dit is wel waarquote:Op donderdag 5 december 2019 09:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij zou een waardeloze mod zijnquote:
Echt?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij zou een waardeloze mod zijn
Verdrietig om te horen.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn wel eens nachten waarop ik die paal het liefst door mijn hart zou willen steken.
Dat was maar goed ook want in zo’n bus verlies je gauw je evenwicht.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En zij maar genieten van hoe stevig je de paal vasthield
Ik ben zover heen dat mijn psych naar mij komt voor advies ipv andersom vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 09:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verdrietig om te horen.
Heb je wel hulp?
Behalve aandacht vragen op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |