Bus 12?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:19 schreef 00wildchild het volgende:
Voor wie het iets zegt, bus 12 gaat weg. Waar slaat dit op.
zegt me niksquote:Op donderdag 5 december 2019 09:19 schreef 00wildchild het volgende:
Voor wie het iets zegt, bus 12 gaat weg. Waar slaat dit op.
Ja bij uitstek DE bus van Nederland waar dagelijks velen Fokkers mee reizen en naar studentes gluren. Iedere paar minuten vertrekt er een en die zit altijd stampesvol. Gaan ze de lijn opheffen watwat.quote:
Ga je nu actie voeren?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja bij uitstek DE bus van Nederland waar dagelijks velen Fokkers mee reizen en naar studentes gluren. Iedere paar minuten vertrekt er een en die zit altijd stampesvol. Gaan ze de lijn opheffen watwat.
Is dit zo jaquote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja bij uitstek DE bus van Nederland waar dagelijks velen Fokkers mee reizen en naar studentes gluren. Iedere paar minuten vertrekt er een en die zit altijd stampesvol. Gaan ze de lijn opheffen watwat.
hoezo? Veel hete studente?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat die wordt vervangen door lijn 22, duh.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee eerst het alternatief maar afwachten. Ze hebben heus wel iets bedacht om die stroom mensen te hanteren lijkt mij. Er stappen per paar minuten meer dan 100 mensen in die bus. Daar hebben ze heus wel over nagedacht.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nu actie voeren?
Ja die rijdt niet langs mijn school duh en daar stappen ook best veel mensen uit duhquote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat die wordt vervangen door lijn 22, duh.
Lekker voor jequote:Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja die rijdt niet langs mijn school duh en daar stappen ook best veel mensen uit duh
Ik moet vaker naar buitenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2019 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stond een keer in een bus waar ik me vasthield aan een paal. Aan de andere kant van die paal stond een meisje.
Bij een rotonde drukte ze expres haar tieten tegen m’n hand aan.
Sindsdien hou ik van het openbaar vervoer.
Nee van die geflipte kunstacademie ria’squote:
Die zijn vaak wel het geilst om te zienquote:Op donderdag 5 december 2019 09:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee van die geflipte kunstacademie ria’s
Serieus waar. Was nog een best knappe chick ook.quote:
Hoe heet ze?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Serieus waar. Was nog een best knappe chick ook.
We geloven je Chevyquote:Op donderdag 5 december 2019 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Serieus waar. Was nog een best knappe chick ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |