Heb je verdiendquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 01:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ongeveer wel, kan nog een weekje mee.
Soms minder hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 02:42 schreef mario390 het volgende:
wat zijn hier vor afstanden? 4 0 minutt?![]()
Bijna nooit. DrMikey woont hier om de hoek en doet soms een briefje door de brievenbus (hij durft niet aan te bellen en ik zou de deur niet durven open doen)quote:Op donderdag 5 december 2019 02:45 schreef mario390 het volgende:
wat doen jullie hoor?? sprek je dat af?
ja ja denk je dat ik elke mest geloof?quote:Op donderdag 5 december 2019 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna nooit. DrMikey woont hier om de hoek en doet soms een briefje door de brievenbus (hij durft niet aan te bellen en ik zou de deur niet durven open doen)
is echt waar.quote:Op donderdag 5 december 2019 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja denk je dat ik elke mest geloof?
Ik wil niets van jouw mest weten!quote:Op donderdag 5 december 2019 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja denk je dat ik elke mest geloof?
Hij kijkt wel Portugese tv programma's'quote:Op donderdag 5 december 2019 02:54 schreef hemarookworst het volgende:
Maar deze heeft volgens mij wel Duitstalige achtergrond
Ohja, is dat morgen? Ik heb al 1,5 zak pepernoten op gegetenquote:Op donderdag 5 december 2019 02:59 schreef hemarookworst het volgende:
Wat gaan jullie doen met Sinterklaas
Heb je dat daaro over de plas?quote:Op donderdag 5 december 2019 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, is dat morgen? Ik heb al 1,5 zak pepernoten op gegeten
Nee. Ik heb connectiesquote:Op donderdag 5 december 2019 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je dat daaro over de plas?
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is jouw roe?quote:Op donderdag 5 december 2019 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga lekker mijn zak leegschudden terwijl haags zusje mijn harde staf vasthoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |