Okay boomerquote:
Ik ga slapen en als je verstandig bent ...quote:
Ok boomerquote:Op donderdag 5 december 2019 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga slapen en als je verstandig bent ...
Plezier/ sterkte/ succes met wat je morgen moet gaan doen nadat je wekker vroeg gegaan is.
Trustequote:Op donderdag 5 december 2019 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga slapen en als je verstandig bent ...
Plezier/ sterkte/ succes met wat je morgen moet gaan doen nadat je wekker vroeg gegaan is.
Dankequote:
Heb je verdiendquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 01:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ongeveer wel, kan nog een weekje mee.
Soms minder hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 02:42 schreef mario390 het volgende:
wat zijn hier vor afstanden? 4 0 minutt?![]()
Bijna nooit. DrMikey woont hier om de hoek en doet soms een briefje door de brievenbus (hij durft niet aan te bellen en ik zou de deur niet durven open doen)quote:Op donderdag 5 december 2019 02:45 schreef mario390 het volgende:
wat doen jullie hoor?? sprek je dat af?
ja ja denk je dat ik elke mest geloof?quote:Op donderdag 5 december 2019 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna nooit. DrMikey woont hier om de hoek en doet soms een briefje door de brievenbus (hij durft niet aan te bellen en ik zou de deur niet durven open doen)
is echt waar.quote:Op donderdag 5 december 2019 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja denk je dat ik elke mest geloof?
Ik wil niets van jouw mest weten!quote:Op donderdag 5 december 2019 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja denk je dat ik elke mest geloof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |