Die blijft gewoon zitten al verliezen we. Mark zit waarschijnlijk nu al op de bank in zn riante villa in Limburg smoesjes te bedenken mocht het weer misgaan. "De jongens hadden deze week erg veel last van de media en de enorme druk op hun schouders. Het was koud en Fortuna hield het compact. Dan mis je een speler als Luuk."quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok dat PSV morgen wint. Ik gok ook dat dat met de nodige moeite zal gaan.
Ik hóóp dat we eens een keer uit de startblokken vliegen, de tegenstander vanaf de eerste minuut bij de strot pakken en pas wat gas terug nemen als er 3-0 op het scorebord staat. Maar goed, dat is waarschijnlijk veel te veel gevraagd.
Niet winnen morgen lijkt me iig exit voor van Bommel.
Ik denk dat het nu wel einde oefening is als ze punten verspelen. Maar dat zie ik tegen Fortuna thuis niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die blijft gewoon zitten al verliezen we. Mark zit waarschijnlijk nu al op de bank in zn riante villa in Limburg smoesjes te bedenken mocht het weer misgaan. "De jongens hadden deze week erg veel last van de media en de enorme druk op hun schouders. Het was koud en Fortuna hield het compact. Dan mis je een speler als Luuk."
Rare ploeg dat fortuna.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu wel einde oefening is als ze punten verspelen. Maar dat zie ik tegen Fortuna thuis niet gebeuren.
Uit pakken ze bijna geen punten, ik kan me niet voorstellen dat ze dat nu opeens wel lukt.quote:
Tegen dit PSV kan elke ploeg punten pakken dat is wel gebleken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit pakken ze bijna geen punten, ik kan me niet voorstellen dat ze dat nu opeens wel lukt.
We zijn zo ver weggevallen dat het ons geen reet meer boeit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:29 schreef Arts-assistent het volgende:
Zijn jullie vandaag voor Ajax of Willem II?
In de Eredivisie voor de tegenstander van Ajax. In Europa voor Ajax.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:29 schreef Arts-assistent het volgende:
Zijn jullie vandaag voor Ajax of Willem II?
Topic van AZ is wat meer naar benedenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
gelukkig dat je dat niet van PSV krijgtquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:21 schreef Scarface88 het volgende:
Breaking news op NOS. Kreeg een pushbericht van NOS op telefoon. Je zou denken terroristische aanslag ofzo. Nope, dat Ajax had verloren. Is blijkbaar zo belangrijk dat het in een pushbericht moet.
Niets gekregen. Zal aan je instellingen liggen van de NOS appquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:21 schreef Scarface88 het volgende:
Breaking news op NOS. Kreeg een pushbericht van NOS op telefoon. Je zou denken terroristische aanslag ofzo. Nope, dat Ajax had verloren. Is blijkbaar zo belangrijk dat het in een pushbericht moet.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets gekregen. Zal aan je instellingen liggen van de NOS app
AD ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd is 13:08 trouwens vanwege waar ik woon en in t Engels.
Ja, ik geloof wel dat jij het hebt gekregen, maar je kunt dus bij de NOS app instellen waar je pushberichten voor wilt ontvangen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar welke trainer dan het seizoen afmaakt. Als PSV vanavond niet wint, lijkt me de positie van MvB toch onhoudbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV vanavond niet wint kan Toon meteen de doelstelling weer bijstellen naar 'de derde plaats' ipv de tweede.
Mij ook. Ook zeer benieuwd wie het dan gaat doen. En of het überhaupt iets uitmaakt wie er voor de groep staat. Heb eerlijk gezegd maar heel weinig vertrouwen in de selectie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke trainer dan het seizoen afmaakt. Als PSV vanavond niet wint, lijkt me de positie van MvB toch onhoudbaar.
Is gewoon Nederlands hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arco wie?quote:Op vrijdag 6 december 2019 07:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Cocu komt oorspronkelijk uit Zevenaar. Heeft nog bij DCS in de jeugd gevoetbald. En nog een tijdje na z'n carrière o.a. met Arco Jochemsen gezaalvoetbald in Zevenaar.
Edit: niet geboren dus,veel z'n jeugd doorgebracht.
AD geeft altijd een pushmelding van de uitslagen van de traditionele top drie en soms AZ.quote:
vanavond win je wel en hij zal het ook wel uitzingen dit seizoen maar het zijn de uitresultaten in 2019 onder Van Bommel die toch wel zorgen moeten baren, net 50% van de punten die je had kunnen halen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mij ook. Ook zeer benieuwd wie het dan gaat doen. En of het überhaupt iets uitmaakt wie er voor de groep staat. Heb eerlijk gezegd maar heel weinig vertrouwen in de selectie.
Precies. Bij Ajax en AZ is een verlies een incident bij PSV is het sinds de winterstop afgelopen seizoen structureel. Zelfs tegen Fortuna ga je twijfelen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV vanavond niet wint kan Toon meteen de doelstelling weer bijstellen naar 'de derde plaats' ipv de tweede.
Grrrrrrrr wint?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanavond win je wel en hij zal het ook wel uitzingen dit seizoen maar het zijn de uitresultaten in 2019 onder Van Bommel die toch wel zorgen moeten baren, net 50% van de punten die je had kunnen halen.
Ik verwacht wel winst hoor, maar mocht het toch mis gaan dan is het niet zo dat ik daar heel geschokt door benquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Bij Ajax en AZ is een verlies een incident bij PSV is het sinds de winterstop afgelopen seizoen structureel. Zelfs tegen Fortuna ga je twijfelen.
Ik win altijd broeder. #winning!quote:
Nu Philips nogquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik win altijd broeder. #winning!
Thuis Fortuna he..quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gok op 2-2. Met een 2-0 ruststand.
Hier kan user @kurk_droog alleen maar mee instemmen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis Fortuna he..
Alleen ajax verliest in eigen huis van middelmatige teams.
Emmen uit was ook te moeilijk blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis Fortuna he..
Alleen ajax verliest in eigen huis van middelmatige teams.
Emmen uit 2 dagen na een Europees uitduel kan je natuurlijk niet vergelijken met Fortuna thuis.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Emmen uit was ook te moeilijk blijkbaar.
Zelfs met deze 11 moet je toch kunnen winnen van Fortuna in eigen huis?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer precies dezelfde kutopstelling
We mogen zeker niet hopen op een blessure of rode kaart voor sadilek?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Middelmaat Thomas die Guti uit de basis heeft gespeeld op basis van wat? Markquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen die geen boerenkool met worst eet heeft die een hekel aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Middelmaat Thomas die Guti uit de basis heeft gespeeld op basis van wat? MarkHopelijk vandaag de genadeklap voor Mark.
Thomas doet het nog best aardig. Sadilek, Schwaab, Rosario en Doan moeten er wel uit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Middelmaat Thomas die Guti uit de basis heeft gespeeld op basis van wat? MarkHopelijk vandaag de genadeklap voor Mark.
Ik kan vooral Sadilek op linksback niet meer serieus nemen. Heeft al zoveel bepalende fouten gemaakt die punten kosten. Vorig weekend ook weer. Maar als een andere speler een verkeerde pass geeft of een keer balverlies heeft beland ie op de bank. Maar spelers als Sadilek en Rosario mogen week in week uit falen zonder consequenties.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Thomas doet het nog best aardig. Sadilek, Schwaab, Rosario en Doan moeten er wel uit.
Op basis van Guti die net zo meeging in de ellende. Al had ik Rosario er veel eerder uitgehaald.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alleen voor rosarioquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
We mogen zeker niet hopen op een blessure of rode kaart voor sadilek?
Haha zei hij dat?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:23 schreef Fargo het volgende:
Bommeltje weer bij Fox haha. Wat zet die man zich week in week uit voor schut zeg. Negen keer pech, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |