https://www.gall.nl/balvenie-caribbean-cask-70cl-705632.htmlquote:
bedanktrquote:Op woensdag 4 december 2019 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/balvenie-caribbean-cask-70cl-705632.html
Ik vind deze gruwelijk lekker.
Willem II kan het nu wel vergetentwitter:vtbl twitterde op woensdag 04-12-2019 om 18:04:19Nelom onzeker bij Willem II voor duel met Ajax https://t.co/c8RsIVQh3H #VTBL reageer retweet
Wat is er met de lordquote:Op woensdag 4 december 2019 18:05 schreef Caland het volgende:
Willem II kan het nu wel vergetentwitter:vtbl twitterde op woensdag 04-12-2019 om 18:04:19Nelom onzeker bij Willem II voor duel met Ajax https://t.co/c8RsIVQh3H #VTBL reageer retweet
Echt walgelijk dit soort mensen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Goed bezig @:GGMM !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/amersfo(...)dus-rot-op~a0deb03f/
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even liggen
Ik snap het allemaal niet al die zelfmoordpogingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:46 schreef Coco. het volgende:
[..]Zou jij een dergelijk Koreaans popje willen naaien, Coco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:46 schreef Coco. het volgende:
[..]Keihard neuken die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het begint te rotten houdt het voor mij op ja.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei een beetje he
Het kan nog wel, maar hij moet wel echt opschieten.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:41 schreef Coco. het volgende:
Privacy- en cookiebeleid
Fok.nl is wettelijk verplicht om u toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en/of vergelijkbare technieken, en u te informeren over het gebruik daarvan op onze website.
Fok.nl gebruikt cookies, JavaScript en/of vergelijkbare technieken voor de volgende doeleinden: het optimaliseren van de website; de integratie van social media; het verzamelen en analyseren van statistieken en het gebruik, beheer en gericht kunnen tonen van advertenties. Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk.
Door op de knop 'Ja, ik geef toestemming' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies en daarmee het verzamelen van (persoonlijke) informatie en door derden op onze website.
Wordt zoiets niet heel snel koud? Ik steek 'm liever in een warme grot.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het begint te rotten houdt het voor mij op ja.
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet heel snel koud? Ik steek 'm liever in een warme grot.
Bedankt, aangezet nu je papzak Van Gelder op Ziggo hebt.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe 2 Doc is uit.![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.tvgids.nl/tv/2doc-ons-moederland/77673591
@:caland
@:jancees
@:doublepain
@:coco.
Sieg Heil.
Gekeken, te kort, zou het niet aanraden.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe 2 Doc is uit.![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.tvgids.nl/tv/2doc-ons-moederland/77673591
@:doublepain
@:coco.
Sieg Heil.
Niet meer geld uitgeven dan wat er binnenkomt lijkt hogere wiskunde voor bepaalde mensen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)f-failliet~abea501f/
(lol)
Zonder te investeren is niemand groot geworden.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:59 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet meer geld uitgeven dan wat er binnenkomt lijkt hogere wiskunde voor bepaalde mensen.
Om te beginnen met investeren in een Q7 levert alleen niet zoveel op.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder te investeren is niemand groot geworden.
Alles op rekening van de bv. Lekker man.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)f-failliet~abea501f/
(lol)
Je verwacht het niet. NPO aids.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gekeken, te kort, zou het niet aanraden.
3,7/10
Een Audi Q7 halen (lekker op rekening van de BV iddquote:Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder te investeren is niemand groot geworden.
lompe bak sowiesoquote:Op donderdag 5 december 2019 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om te beginnen met investeren in een Q7 levert alleen niet zoveel op.
twitter:FatimaEzhar5 twitterde op donderdag 05-12-2019 om 10:34:27Cyclon B werd voor ontluizen van kleding gebruikt,niet feiten verdraaien.Zij mochten douchen logisch he als je hen gezond wilde houden voor slavenarbeid, vandaar ook het kaal scheren om luizen tegen te gaan. Waarom anders zoveel moeite doen als je anders van plan bent. https://t.co/Jxn399Dto2 reageer retweet
zo die Fatima, vast een incognitootjequote:Op donderdag 5 december 2019 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
Toch wel leerzaam dat twitter, hier was ik anders bijvoorbeeld nooit achtergekomen.twitter:FatimaEzhar5 twitterde op donderdag 05-12-2019 om 10:34:27Cyclon B werd voor ontluizen van kleding gebruikt,niet feiten verdraaien.Zij mochten douchen logisch he als je hen gezond wilde houden voor slavenarbeid, vandaar ook het kaal scheren om luizen tegen te gaan. Waarom anders zoveel moeite doen als je anders van plan bent. https://t.co/Jxn399Dto2 reageer retweet
Niet gekliktquote:Op donderdag 5 december 2019 17:04 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:onlogisch
@:zipportal
@:ifrane
Rotterdamgod
Niet je eerste keer. Je bent gewoon een enorme teringdebiel.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:16 schreef KingRoland het volgende:
ik bedoel de erasmusbrug
sjonge jonge een lidwoord het is wat
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 5 december 2019 17:16 schreef KingRoland het volgende:
ondertussen gaan er mensen in Afrika dood
Dat is gemeen van jou.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet je eerste keer. Je bent gewoon een enorme teringdebiel.
Elan oogt een beetje gefrustreerd.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is gemeen van jou.
Jammer. Ik ga nu naar het Feyenoordtopic.
Als Feyenoordsupporter zou hij er toch aan gewend moeten zijn dat het slecht gaat.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elan oogt een beetje gefrustreerd.
Ik vind het Feyenoordtopic wel het leukste clubtopicquote:Op donderdag 5 december 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, het PSV topic is net wat te gemoedelijk.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het Feyenoordtopic wel het leukste clubtopic
De laatste maanden kun je je in het PSV topic ook af en toe rotlachen.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het Feyenoordtopic wel het leukste clubtopic
Ik zal er een oogje op houdenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste maanden kun je je in het PSV topic ook af en toe rotlachen.
Welk topic?quote:
Je moeder ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meltdown.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Al valt dat ergens wel billijken na het uitpoepen van zo'n lelijk gezwel.
Ze had zich ongetwijfeld iets anders voorgesteld van het moederschap.
quote:Op donderdag 5 december 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV, hij vond Caland zijn opmerking niet zo leuk.
Bakkes papzak.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
'al valt dat ergens wel billijken'.
Druk met werk, school en een verbouwing. Gelukkig (helaas voor jou) nu weer iets meer tijd.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Bakkes papzak.
Waar heb je eigenlijk uitgehangen de afgelopen paar maanden?
Niet dat ik je gemist heb, maar je afwezigheid viel wel op.
vooortaan url plaatsenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV, hij vond Caland zijn opmerking niet zo leuk.
Ah ja dat is belangrijkerquote:Op donderdag 5 december 2019 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Druk met werk, school en een verbouwing. Gelukkig (helaas voor jou) nu weer iets meer tijd.
Mooi op tijd voor de mooiste weken van het jaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Druk met werk, school en een verbouwing. Gelukkig (helaas voor jou) nu weer iets meer tijd.
Dat zal niet veel veranderen denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ja dat is belangrijker
Nee man gezellig. De SC was bijna dood en begraven.
Genot, het einde van een era.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor de mooiste weken van het jaar.
DRT / 2020 PDC World Darts Championship #4: Potentieel genot!
Hij zal niet ver komen, al heeft hij af en toe nog wel een goede wedstrijd er tussen zitten.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal niet veel veranderen denk ik.
[..]
Genot, het einde van een era.
WTFquote:Op donderdag 5 december 2019 17:29 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bnr.nl/podcas(...)n-terug-in-nederland
@:Lenny_Leonard
Sint is hier afgesloten na afgelopen zaterdag. Maar ze kreeg een baby born pop met bijbehorende accessoires. Leuk he, ahwwwwwww. Jeetjequote:Op donderdag 5 december 2019 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Homofiel.
Wat heb je je dochter cadeau gegeven voor Sinterklaas?
Assecoiresquote:Op donderdag 5 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sint is hier afgesloten na afgelopen zaterdag. Maar ze kreeg een baby born pop met bijbehorende assecoires. Leuk he, ahwwwwwww. Jeetje
En je 2 zoons?quote:Op donderdag 5 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sint is hier afgesloten na afgelopen zaterdag. Maar ze kreeg een baby born pop met bijbehorende assecoires. Leuk he, ahwwwwwww. Jeetje
Wtf maakt mijn mobiel er vanquote:Op donderdag 5 december 2019 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Assecoires
Hahahahahahaha
@:elan
@:onlogisch
@:kingroland
@:ggmm
@GGMM @Wereldgozer @Zipportal en ik trappen hier niet in.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf maakt mijn mobiel er van
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 5 december 2019 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:ggmm @:wereldgozer @:zipportal en ik trappen hier niet in.
Doe toch niet zo raar man.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd maat. Jij hebt namelijk een GROOT PROBLEEM
@:zipportal
Is het alweer wat rustig in Den Haag?quote:Op donderdag 5 december 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe toch niet zo raar man.
Op dit moment (nog) wel. Gisteravond ook in Duindorp maar dat was aangekondigd, toen begon het gezeik in wat andere wijken.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het alweer wat rustig in Den Haag?
Zal nog wel even doorgaan dat gezeik lijkt mij.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op dit moment (nog) wel. Gisteravond ook in Duindorp maar dat was aangekondigd, toen begon het gezeik in wat andere wijken.
Ja drukke maand voor politie/brandweer en ME.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal nog wel even doorgaan dat gezeik lijkt mij.
quote:Op donderdag 5 december 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo tegen Lenny hequote:Op donderdag 5 december 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hadden ze misschien toch beter die fik kunnen houden, al dan niet wat beter gereguleerd.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja drukke maand voor politie/brandweer en ME.
Geklikt. Carnaval, lekker maat.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:50 schreef JanCees het volgende:
@:lenny_leonard
@:lange_lans
@:knutdeijsbeer
Dat was een bijzonder domme zet ja. Helemaal omdat ze ook de vreugdevuren in Laak en Escamp hebben verboden. Die waren er niet voor niets. Maar Remkes moet zijn poot nu wel stijf houden om geen gezichtsverlies te lijden.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden ze misschien toch beter die fik kunnen houden, al dan niet wat beter gereguleerd.
limburgs carnaval > brabants qua muziekquote:Op donderdag 5 december 2019 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Carnaval, lekker maat.
Nog paar maandjes
drukwerk hiervoor uitgezet en gekliktquote:
Van spanning loopt de stront mij dun langs mijn benen om te weten te komen wat jij er van denkt.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
drukwerk hiervoor uitgezet en geklikt
ik ben benieuwd
Die kan geen kant meer op nee.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was een bijzonder domme zet ja. Helemaal omdat ze ook de vreugdevuren in Laak en Escamp hebben verboden. Die waren er niet voor niets. Maar Remkes moet zijn poot nu wel stijf houden om geen gezichtsverlies te lijden.
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo GGMM, vier je ook pakjesavond?
Het Nida stelde gister in gesprek met Remkes in de gemeenteraad voor om van Duindorp op 31 december een vuurwerkvrije zone te maken. Hier heb ik keihard om moeten lachen.quote:
Idem hier ja.quote:
Ik wens ze veel succes.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het Nida stelde gister in gesprek met Remkes in de gemeenteraad voor om van Duindorp op 31 december een vuurwerkvrije zone te maken. Hier heb ik keihard om moeten lachen.
Opzich wel, maar Limburgs carnaval < (oost) Brabants carnaval voor de rest.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
limburgs carnaval > brabants qua muziek
eens?
leuk plaatje welquote:Op donderdag 5 december 2019 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van spanning loopt de stront mij dun langs mijn benen om te weten te komen wat jij er van denkt.
jullie verkleden je alsnog helemaalquote:Op donderdag 5 december 2019 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich wel, maar Limburgs carnaval < (oost) Brabants carnaval voor de rest.
Limburgers met hun vreemde taaltje. Beter gewoon lekker zuipen en niet zo moeilijk doen, ja toch?
deze vind ik iets minderquote:
Ik vind carnaval toch leuker.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
jullie verkleden je alsnog helemaal
beter kermisgod waar dat niet nodig is
het is hetzelfde alleen dan verkleed en maar 1x per jaarquote:Op donderdag 5 december 2019 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind carnaval toch leuker.
De hele stad gewoon bezopen, hele dag door.
En ik ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:ggmm @:wereldgozer @:zipportal en ik trappen hier niet in.
Ik kom net op tijd binnenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Kapiteintje opent het vuur op Elan.
Jazekerquote:Op donderdag 5 december 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog Sinterklaas gevierd met de kleine?
Sinds dit jaar?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
Hij weet inmiddels dat zijn vader cadeautjes in zijn schoen stopt maar dat mocht de pret verder niet drukken
''Sinterklaas is een hoax, beste jongen''?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
Hij weet inmiddels dat zijn vader cadeautjes in zijn schoen stopt maar dat mocht de pret verder niet drukken
Yep. Sinds vorige week. Heel stoer vertelde hij me 'dat hij het allang wist'. Maar ik zag toch de teleurstelling in zijn ogenquote:
Haha mooi man, ik zei toen precies hetzelfde. Met dezelfde teleurstelling in de ogen.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Sinds vorige week. Heel stoer vertelde hij me 'dat hij het allang wist'. Maar ik zag toch de teleurstelling in zijn ogen![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hem verteld dat het een grote mensen geheim is voor kleine kindjes. Dat maakte hem toch weer een soort van trots, zodat hij nu bij de grote mensen hoort.
Als hij maar niet naast zijn schoenen gaat lopenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hem verteld dat het een grote mensen geheim is voor kleine kindjes. Dat maakte hem toch weer een soort van trots, zodat hij nu bij de grote mensen hoort.
Adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Waarom krijg ik op elke pagina een cookie melding die na een seconde weer weggaat
@:Danny
Ik hoorde het op school, en toen maar voor de zekerheid aan mijn moeder gevraagd of het wel waar was en ze zei ook nog meteen JAquote:Op donderdag 5 december 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Sinds vorige week. Heel stoer vertelde hij me 'dat hij het allang wist'. Maar ik zag toch de teleurstelling in zijn ogen![]()
TR meegepakt.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht ie willen, zet dat never nooit uit
Wat heb je hem gegeven?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
Ik verwacht eerder dat hij die schoen zo onhandig volgepropt heeft dat zelfs een klein kind gelijk doorhad dat het wel door @onlogisch gedaan moest zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
Wie verklapt dat nou een week voor pakjesdag
Dat is de beste tijd, heb ik laatst in een artikel van de VK gelezen.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
Onlogisch verklapte dat vorige week.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
Mijn ouders zeiden het op pakjesavondquote:Op donderdag 5 december 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is de beste tijd, heb ik laatst in een artikel van de VK gelezen.
Dat is gewoon gemeen.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden het op pakjesavond
Ik heb het ze nooit vergeven
Draag jij wel eens zwarte nagellak?quote:
Wat is dit nou voor vraag?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draag jij wel eens zwarte nagellak?
Ik zag vandaag onderstaande foto en wilde graag van een social influencer weten of je dit tegenwoordig moet doen om er nog bij te horen, toen dacht ik natuurlijk gelijk aan jou!quote:Op donderdag 5 december 2019 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor vraag?
link mij die tweetquote:Op donderdag 5 december 2019 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag vandaag onderstaande foto en wilde graag van een social influencer weten of je dit tegenwoordig moet doen om er nog bij te horen, toen dacht ik natuurlijk gelijk aan jou!
[ afbeelding ]
quote:
twitter:chenicepinas twitterde op donderdag 05-12-2019 om 16:04:14Yall are not gonna tell me this man doesn’t look racist https://t.co/eI4QcVaXpf reageer retweet
Getweetquote:Op donderdag 5 december 2019 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:chenicepinas twitterde op donderdag 05-12-2019 om 16:04:14Yall are not gonna tell me this man doesn’t look racist https://t.co/eI4QcVaXpf reageer retweet
gereageerdquote:Op donderdag 5 december 2019 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:chenicepinas twitterde op donderdag 05-12-2019 om 16:04:14Yall are not gonna tell me this man doesn’t look racist https://t.co/eI4QcVaXpf reageer retweet
Jij hebt wel iets met kanker op twitter.quote:
Niet geklikt.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag vandaag onderstaande foto en wilde graag van een social influencer weten of je dit tegenwoordig moet doen om er nog bij te horen, toen dacht ik natuurlijk gelijk aan jou!
[ afbeelding ]
Sgatju draait vanwege kerstmis zo'n beetje elke dag diensten van 08:00 tot 21:00, dus stuk chagrijn bij thuiskomst.quote:
Haha Niek heeft een zware maandquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sgatju draait vanwege kerstmis zo'n beetje elke dag diensten van 08:00 tot 21:00, dus stuk chagrijn bij thuiskomst.
Dus nee.
leuk!quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:36 schreef Caland het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)olished_2020_lineup/
[ afbeelding ]
Flinke beuktechno.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:36 schreef Caland het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)olished_2020_lineup/
[ afbeelding ]
Wees lief voor haarquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sgatju draait vanwege kerstmis zo'n beetje elke dag diensten van 08:00 tot 21:00, dus stuk chagrijn bij thuiskomst.
Dus nee.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe ik, gisteren haar prakkie bewaard.
Mag ze nu met een rietje opslurpen zekerquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe ik, gisteren haar prakkie bewaard.
Pas na de feestdagen gaat ze aan de shakes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ze nu met een rietje opslurpen zeker
Geklikt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
https://twitter.com/Nieuwsuur/status/1202702178802122753
Jiskefet.
Ok boomer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook die kneuzen die roepen 'mensen van mijn generatie'.
Flikker toch op man. Ik wil niks met je te doen hebben.
Ik bedoelde meer dat ze mijn generatie vertegenwoordigen he.quote:
Niet mijn millenialsquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze mijn generatie vertegenwoordigen he.
Ach weet je wat? Ik haal er een expert in boomers bij @:doublepain
Sneeuwvlokjes hebben het zwaar anno 2019quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Jiskefet.
Gelachen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Jiskefet.
Merkelquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Merkel in Auschwitz: ’Ik schaam mij diep’
https://www.telegraaf.nl/(...)z-ik-schaam-mij-diep
[ afbeelding ]
Gereageerd maat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:35 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Racisme Ajax
Graag steun jongens
HitlerGod.gifquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Merkel in Auschwitz: ’Ik schaam mij diep’
https://www.telegraaf.nl/(...)z-ik-schaam-mij-diep
[ afbeelding ]
Gereageerd makker.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:35 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Racisme Ajax
Graag steun jongens
KingRolo dit weekend uit je naad in Roffa of gewoon Damsco naar Koreaanse meisjes kijken maar verder niets doen?quote:
Goed verhaal manquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:35 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Racisme Ajax
Graag steun jongens
Auschwitz is een legende.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind persoonlijk dat Auschwitz slecht en goed was. goed vanwege het bestrijden van overbevolking.
Morgen Rotterdam. vandaag is regenquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
KingRolo dit weekend uit je naad in Roffa of gewoon Damsco naar Koreaanse meisjes kijken maar verder niets doen?
Paar keer geweest, niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:25 schreef KingRoland het volgende:
wat vinden jullie van Maassilo? @:wereldgozer @:ifrane
Heerlijk rauw stampen tijdens keiharde techno raves.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:25 schreef KingRoland het volgende:
wat vinden jullie van Maassilo? @:wereldgozer @:ifrane
Pan nasi.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:01 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al dat er hachee op het menu staat
Laat je wel wat voor je vriendin over.quote:
Nee. Smeert maar een boterham vanavond.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat je wel wat voor je vriendin over.
Gezien wat je hierboven postte lijkt dat me niet handig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee. Smeert maar een boterham vanavond.
Na 11 jaar moet je beter je best doen dan een pannetje nasi.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gezien wat je hierboven postte lijkt dat me niet handig.
#DATWORDTOPDEBANKSLAPEN
Thank God 4 Leiden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Politie opent jacht op aanrander die onrust zaait onder jonge vrouwen in Leiden: ‘Hoge prioriteit’
https://www.ad.nl/binnenl(...)prioriteit~ad5ed42a/
Dit ben jij toch niet he, @:el-stinho ?
Anders heb je EEN GROOT PROBLEEM. @:lenny_leonard
Lekker manquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga een eitje bakken, maar heb ook nog hamburgers in de kast liggen die eigenlijk vandaag op moeten. Misschien dat ik daarmee ga ontbijten.
Pics?!quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent zelf een ei.
De hamburgers liggen in de pan te sissen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik mij al op heb afgetrokken.
Doublepain post graag een tussenstand van de Eredivisie om het verschil tussen PSV en Willem II duidelijk te maken.quote:
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doublepain post graag een tussenstand van de Eredivisie om het verschil tussen PSV en Willem II duidelijk te maken.
En we zijn voor niemand bangquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:33 schreef Caland het volgende:
NIET DE BESTE
MAAR WEL DE GEKSTE
@:lenny_leonard
Donder op.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, dit is toch nergens voor nodig?
Ga wegquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al weinig vrienden, maar Haags heeft me ook al verlaten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, werken die mentions wel tussen haakjes?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van mij part (@:kingroland) zetten ze heel die stad in de fik.
Wat heeft ie geflikt dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb al weinig vrienden, maar Haags heeft me ook al verlaten.
Niet gekliktquote:
Woedendquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor straf verneuk ik een mogelijke v-v-v-v-v-vier op een rij voor je.
Oh, goed bezig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor straf verneuk ik een mogelijke v-v-v-v-v-vier op een rij voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |