John de Wolfquote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wie was nou de laatste echte clubvoetballer bij ons? Zonder de terugkomst van Kuyt en Van Persie mee te tellen.
Dat eerste lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Ahmadi en Vilhena staan beiden in de top 10 meest gespeelde Eredivisie-wedstrijden bij Feyenoord 1 aller tijden, dus in principe zijn dat best wel clubspelers. vBeek zit inmiddels ook al aan zijn achtste seizoen. Toornstra en Vermeer aan hun zesde, Botteghin, vdHeijden en Tapia aan hun vijfde.
Vermeer is een eckte Feyenoorder.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Ahmadi en Vilhena staan beiden in de top 10 meest gespeelde Eredivisie-wedstrijden bij Feyenoord 1 aller tijden, dus in principe zijn dat best wel clubspelers. vBeek zit inmiddels ook al aan zijn achtste seizoen. Toornstra en Vermeer aan hun zesde, Botteghin, vdHeijden en Tapia aan hun vijfde.
Je hebt gelijk, de lijst van transfermarkt.nl is niet correct.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me heel erg sterk.
De Taap serieus aan zijn vijfde?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bart Goor past niet echt in dit lijstjequote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
Philippe Leonard
Jean
Gerson Magrao
Aleksandar Ignjatovic
Soren Larsen
Mohammed Abubakari
Bart Goor
Michael Lumb
Manteiga
Adil Auassar
Lee Chun Soo
Labinot Harbuzi
Ivan Bandalovski
Michael Brown
Michal Janota
Harmeet Singh
Krisztian Simon
Wesley Verhoek
AZ?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
Pijnlijk dat een club met amper de helft qua begroting je zo compleet voorbij heeft gestreefd.
En niemand die iets doet.
WillemIIquote:Op donderdag 5 december 2019 12:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
AZ?
Erg sneu maar ik gun het ze wel. Daar wordt wel goed beleid gevoerd in tegenstelling tot die kneuzen in het Maasgebouw.
Laten we beide clubs aanhouden. Ik kan moeilijk haten op de terechte successen van deze clubs.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ik zat eigenlijk aan Willem II te denken, maar nu je het zo zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |