Dat zijn de betere vragen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben jij eigenlijk een draak die ijs spuwt ipv vuur, of een draak die vuur spuwt maar op t ijs leeft ofzo?
Kan wat aan gedaan wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, vrijdag pas weer borrel. Anders weeg ik straks weer honderd kilo.
Denk aan zoiets:quote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben jij eigenlijk een draak die ijs spuwt ipv vuur, of een draak die vuur spuwt maar op t ijs leeft ofzo?
De borrels tot het weekend beperken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wat aan gedaan worden
Daarom is het altijd zo koud als jij hier bent.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom is het altijd zo koud als jij hier bent.
Stiekem vergeet ik gewoon steeds om de deur dicht te doen.quote:
Daarom word mijn koffie zo snel koudquote:Op woensdag 4 december 2019 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vergeet ik gewoon steeds om de deur dicht te doen.
Maar draakjes zijn liev.quote:
Die zijn leuk.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch die films maar eens gaan kijken.
Hoe tem je een draak...
Ik wil het.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef Karzai het volgende:
Lekker hoor de hele dag onder een warmte lamp liggen af en toe je tong uitsteken voor een paar rondhupsende krekels
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef Karzai het volgende:
Lekker hoor de hele dag onder een warmte lamp liggen af en toe je tong uitsteken voor een paar rondhupsende krekels
Volgensmij heeft mijn zoontje ze ook gezien ja. Dochtertje kijkt nu ook iets met draakjes of zo. maar dan voor de kleine kinderen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn leuk.![]()
Deel 2 en deel 3 in de bios gezien zelfs.
En dan maar hopen dat je niet een nog niet veroordeelde pyromaan(e) treft.....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar eens tinderen voor een draak.
“Zet jij mij in vuur en vlam?”
kunnen ze ook vliegen?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik kom in het echte leven vaak wel draken tegen.
Als ze een jerrycan benzine meeneemt op de eerste date is het wel even oplettenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet een nog niet veroordeelde pyromaan(e) treft.....
"Nee, ik wil het alleen maar wat spannender maken door je handen in deze boeien te doen buda...."
Whoooshquote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar eens tinderen voor een draak.
“Zet jij mij in vuur en vlam?”
Ja begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Net 1 man op site van nos. Ton schuld. Huwelijk kapot. autos in beslag genomen, loon beslag, ontslagen en dit is al 10 jaar gaande. Ondertussen lopen je andere rekeningen door die ook niet meer betaald kunnen wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:32 schreef Karzai het volgende:
ja echt schandalig, mensen diep in de schulden
Moet je in een keer onterecht tienduizenden euro's terug betalen
kan ook niet in termijnen, krijg je een deurwaarder op je dak, nog meer kosten
Haha nee, diepvries kantine zat volquote:Op woensdag 4 december 2019 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk de afslag naar Lapland genomen?
ja ga maar procederen tegen de overheid, kost jaren van je levenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Net 1 man op site van nos. Ton schuld. Huwelijk kapot. autos in beslag genomen, loon beslag, ontslagen en dit is al 10 jaar gaande. Ondertussen lopen je andere rekeningen door die ook niet meer betaald kunnen worden![]()
Hoop dat ze alles terug krijgen plus schadevergoeding.
O, da’s kut. Ik moet die van mij ook eens ontdooien. Tijdje geleden per ongeluk een weekend op een kier laten staanquote:Op woensdag 4 december 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee, diepvries kantine zat vol
Ze hebben het al over een schadevergoeding gehad toch?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ga maar procederen tegen de overheid, kost jaren van je leven
En dan krijg je misschien een gedeelte terug
Ja word je daar mee gepaktquote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Karzai het volgende:
je bent dan echt de lul, zou gewoon gaan coke dealen ofzo. fuck it!
De wachtgeldregeling van Klaas moet ook ergens van betaald wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ga maar procederen tegen de overheid, kost jaren van je leven
En dan krijg je misschien een gedeelte terug
ja dat duurt allemaal zo lang. Maar mensen krijgen hun geld terugquote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben het al over een schadevergoeding gehad toch?
Mayo is altijd een goede overgangquote:Op woensdag 4 december 2019 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was een beetje een rare overgang
Ik vind mayo eigenlijk helemaal niet op een bitterbal , sorryquote:Op woensdag 4 december 2019 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mayo is altijd een goede overgang
Waarom nou ineens zo onaardig?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind mayo eigenlijk helemaal niet op een bitterbal , sorry![]()
Mosterd wel
Ik ben graag eerlijk tegen mensen .quote:
En uitjes tochquote:Op woensdag 4 december 2019 16:00 schreef Karzai het volgende:
Frikandel wel met mayo
Bitterballen met mosterd!
Dit is ook mijn voorkeurquote:Op woensdag 4 december 2019 16:00 schreef Karzai het volgende:
Frikandel wel met mayo
Frikandel vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 4 december 2019 16:00 schreef Karzai het volgende:
Frikandel wel met mayo
Eigen saus eerstquote:Op woensdag 4 december 2019 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is ook mijn voorkeurMaar we leven in een land met vrijheid van sauskeuze gelukkig
Ik heb bij een cafetaria weleens minder minder geroepen. Had die doos mijn frietjes verzopen in de mayoquote:
Er bestaat niet zoiets als teveel mayo op je patatquote:Op woensdag 4 december 2019 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij een cafetaria weleens minder minder geroepen. Had die doos mijn frietjes verzopen in de mayo
Dat si toch Brocking hazelnootgebak?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De trots van Dordrecht niet lekker vinden
Dit was mayo met wat patatjesquote:Op woensdag 4 december 2019 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als teveel mayo op je patat
Heel je klauwen onder de mayoquote:Op woensdag 4 december 2019 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was mayo met wat patatjes
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat si toch Brocking hazelnootgebak?
Helemaal niet of specifiek van hun niet?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt.
Vind ik niet te vreten
Ja dus! Je moet ergens aan doodgaanquote:Op woensdag 4 december 2019 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel je aderen dichtgeslibt na twee happen
Ik vind hazelnootgebak sowieso niet lekker. Maar in Dordt werd ik als een stadverrader gezien als ik mensen smeekte eens wat anders mee te nemen dan die eeuwige brokkingdingenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal niet of specifiek van hun niet?![]()
Ik had regelmatig patiënten uit die omgeving die dat dan meenamen als cadeautje na het behandeltraject
Heel lief, maar ik eet geen gebak op werk dus heb het uiteindelijk nooit zelf gegeten![]()
Van Maison Kelder uit Den Haag vind ik wel lekker
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef Molo het volgende:
Vandaag trouwens de 85 kilo aangetikt![]()
(En voor de nieuwkomers, dat is enorm afvallen voor mij, niet aankomen![]()
)
Goed bezig!quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef Molo het volgende:
)
Dunne!quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef Molo het volgende:
)
Daaaaaaamnquote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef Molo het volgende:
)
Ja als je dat niet lekker vindt is dat wel naar, kom je overal tegen natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind hazelnootgebak sowieso niet lekker. Maar in Dordt werd ik als een stadverrader gezien als ik mensen smeekte eens wat anders mee te nemen dan die eeuwige brokkingdingen
Er zat vroeger een bakker met ge-wel-dige saucijzenbroodjes. Baggervet maar zķ lekkerMaar die is met pensioen
netjes hoorquote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef Molo het volgende:
)
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik at een boterham met Surinaamse eiersalade. Komt wel dichtbij zo.
Eigenlijk wel, maar wil proberen naar de 80 te komen. Is nog wel wat ruimte voor denk ik, dus gewoon lekker zo doorgaanquote:Op woensdag 4 december 2019 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed zo! Heb je daarmee je streefgewicht bereikt?
Bijna dan.quote:
Ja zo blij meequote:
Wanneer was die?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo blij mee![]()
En niet eens enorme vellen over mijn spijkerbroek aan als ik die aan heb. In maat 40![]()
En thanks allemaal![]()
Zo verschrikkelijk blij mee, beste beslissing ever die maagverkleining
Dun word ik nooit joh, maar hoeft ook niet, met mijn 1.70 zou dat betekenen dat ik 60 kilo moet wegen, dat is echt ziek weinig voor mijquote:
DerRabbit Goed!quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar wil proberen naar de 80 te komen. Is nog wel wat ruimte voor denk ik, dus gewoon lekker zo doorgaan
Minder eten, gezonde dingen eten, lekker bewegen, gaat smooth zo![]()
Laatste keer dat ik dit woog was ik tien ofzo
Genotquote:Op woensdag 4 december 2019 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een bakje met bami van gisteren
Ik had als peuter al fors overgewichtquote:Op woensdag 4 december 2019 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt?
Ik herken het wel hoor. De eerste keer dat ik weer een getal met twee cijfers voor de komma op de weegschaal zag, was ook een happening. Dat had ik sinds mijn 18e niet meer gezien![]()
Ik weeg nu 98, 95 was ooit mijn streven. Als ik daar een beetje tussenin blijf, vind ik het zelf prima.
Vast wel :pquote:Op woensdag 4 december 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond weer fik in Den Haag?
Kutpaupersquote:Op woensdag 4 december 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond weer fik in Den Haag?
Misschien heb ik geluk en steken ze mijn werk in de fik.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verspreidt zich nu als een lopend vuurtje over Den Haag
Mag hopen van nietquote:Op woensdag 4 december 2019 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien heb ik geluk en steken ze mijn werk in de fik.
Lekker toch, stabiel goed is mooiste wat er isquote:Op woensdag 4 december 2019 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit denk ik al zeker 10 jaar op het zelfde gewicht met af en toe kilo er af of er bij.
Bitterbal Lightquote:Op woensdag 4 december 2019 16:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit denk ik al zeker 10 jaar op het zelfde gewicht met af en toe kilo er af of er bij.
Hebben jullie al een burgerwacht in de buurt?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verspreidt zich nu als een lopend vuurtje over Den Haag
Geen idee.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie al een burgerwacht in de buurt?
Ja maar heb ook niet het idee dat ik er invloed op heb.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker toch, stabiel goed is mooiste wat er is
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja vergeleken met jullie wel :p
Geloof 56 kilo en ben 172. Heb geen weegschaal dus kan het niet checken :pquote:Op woensdag 4 december 2019 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hoeveel weeg jij dan? En hoe lang ben je?
Weet ik niet, erg lijf, patroon en persoonsafhankelijk iigquote:Op woensdag 4 december 2019 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb ook niet het idee dat ik er invloed op heb.
Nou nee.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker joh, lampje aan, gezelligheid. Lekker tegen mevrouw Haags aankruipen op de bank straks
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof 56 kilo en ben 172. Heb geen weegschaal dus kan het niet checken :p
Ik kan niet meer eten hoor. Dan vreet ik de hele dag. Wat ik eigenlijk al doequote:Op woensdag 4 december 2019 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]okee, dat is slank.
Vriendin van mij is ook zo’n panlat. Die moet zelfs bewust snoepen om iet naar annorexiagewicht af te zakken
Denk het ook madrileens_kwartiertjequote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen pakjesavond maar volgens mij moet ik mee in de zak
Niks mis mee.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het ook madrileens_kwartiertje
Godver, heb je een lintworm of zoquote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan niet meer eten hoor. Dan vreet ik de hele dag. Wat ik eigenlijk al doe
Misschien? Ik kan serieus elke dag bitterballen eten met een pot mayo, 2 liter cola en niets aankomenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, heb je een lintworm of zo
Pics?!quote:Op woensdag 4 december 2019 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien? Ik kan serieus elke dag bitterballen eten met een pot mayo, 2 liter cola en niets aankomen
Awwww arme jijquote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen pakjesavond maar volgens mij moet ik mee in de zak
Mijn gewicht schiet al omhoog als ik naar een wortel kijkquote:Op woensdag 4 december 2019 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien? Ik kan serieus elke dag bitterballen eten met een pot mayo, 2 liter cola en niets aankomen
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van zichzelf?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft recent toch hier een foto gepost? Heb je die gemist?
Nee die wordt eind juni pas 4quote:Op woensdag 4 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is die kleine van jou al naar school eigenlijk
Oh ja das waar ook. Dat is alleen maar goedquote:Op woensdag 4 december 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee die wordt eind juni pas 4
Exact jaar jonger dan de jouwe toch?
Ze heeft er wel heel erg veel zin in, ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden, al duurt het nog eventjes
Zekersquote:Op woensdag 4 december 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook. Dat is alleen maar goed
Heb je hier idd al een hele tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 4 december 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DerRabbit Goed!![]()
Damn ! lang geleden dat ik hier postte![]()
Hoest met jou ?
Ja, veel negers gezien daar Haags?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, toen lag jij op het strand misschien
Haha ja maar dat komt vanzelf goed. Bij mij ging de toeslag lichtelijk verkeerd haha.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers![]()
Over paar weken nog keertje kijken op haar school en zaken regelen als BSO
Lekker ingewikkeld, aangezien ik waarschijnlijk per maart een andere baan heb
Could bequote:Op woensdag 4 december 2019 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, toen lag jij op het strand misschien
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:08 schreef Molo het volgende:
)
Gevolg van een gezond leven.quote:
Ja is ook zo, hoe kwam dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja maar dat komt vanzelf goed. Bij mij ging de toeslag lichtelijk verkeerd haha.
Dat magquote:Op woensdag 4 december 2019 16:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gevolg van een gezond leven.
Ik wens nog iets minder stress te hebben.
Maar hoe iedereen er hier uitziet kan mij echt niet schelen.
Nouja je kan maximaal 275 uur per maand afnemen aan bso. En de belastingdienst rekende erop dat we 731 uur per maand afnamen. (Geen grap)quote:Op woensdag 4 december 2019 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is ook zo, hoe kwam dat dan?
Misschien leer ik er wel van![]()
Dit soort dingen gaan bij mij zelden in één keer goed.
Nog geen idee qua werkdagen en tijden, dus wat handig is
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Bitterbal is een leuke dame maar ik heb geen bookmark gemaakt
Oh shitquote:Op woensdag 4 december 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja je kan maximaal 275 uur per maand afnemen aan bso. En de belastingdienst rekende erop dat we 731 uur per maand afnamen. (Geen grap)
Dus we kregen een toeslag van 2500 euro. Wat ook niet klopte.
Nee ik hou er ook altijd rekening mee dat het niet klopt, en reserves enzoquote:Op woensdag 4 december 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vertrouw de belastingdienst verder voor geen meter.
Ze doen maar watquote:Op woensdag 4 december 2019 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik hou er ook altijd rekening mee dat het niet klopt, en reserves enzo
Ik ken een aantal softwareontwikkelaars die daar als externe werkten en was vrij bedroevend. Is ook reteingewikkeld, daar niet van, maar toch
Whehequote:Op woensdag 4 december 2019 16:54 schreef Molo het volgende:
Ik heb een beeld van Karzai dat ie half lang donkerblond haar heeft, licht vet, met wat grijze plukjes erdoor
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:54 schreef Molo het volgende:
Ik heb een beeld van Karzai dat ie half lang donkerblond haar heeft, licht vet, met wat grijze plukjes erdoor
me tooquote:Op woensdag 4 december 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs ik heb al grijze haartjes
Dit klinkt net alsof ze op je penor zittenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs ik heb al grijze haartjes
Dat mag ookquote:Op woensdag 4 december 2019 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat magen de rest interesseert het misschien wel
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt net alsof ze op je penor zitten
Lolquote:Op woensdag 4 december 2019 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of ik grijze haren heb geverfd?
Ga jij naar meets?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat mag ook![]()
Ik zie wel hoe de ander is tijdens een drankje.
Oh bizarquote:Op woensdag 4 december 2019 17:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee, mijn vader is ook niet grijs, en die is al 72, meer rood
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 4 december 2019 17:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog niet.
Duik ook liever 1vs1 ergens in.
Neequote:Op woensdag 4 december 2019 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je hier idd al een hele tijd niet meer gezien![]()
Hier gaat alles zijn gangetje.
Insgelijksquote:Op woensdag 4 december 2019 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haagsie
Ik kom jou ook overal tegen
Nee flinterdun ..maar dat weet ik pas sinds vandaagquote:
Uit myat zomaar..quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee flinterdun ..maar dat weet ik pas sinds vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:23 schreef Voxs het volgende:
Dit maakt.mij gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:23 schreef Voxs het volgende:
Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja toen wel jaquote:Op woensdag 4 december 2019 17:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanmiddag in de zon was het heerlijk om te wandelen wel!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:30 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo kijk ik nu ja
De bami ookquote:Op woensdag 4 december 2019 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De macaroni was echt heerlijk
Plintenboiler?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef Molo het volgende:
Zo, plintenboiler kapte ermee, aardlek over de zeik en alles![]()
Vijf minuten later een nieuwe besteld, wordt morgen geleverd![]()
![]()
![]()
Moderne tijd
Vond je leuke alternatieven?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, ik zat al in de Urban Dictionary te kijken welke urban slang ik nou weer niet begreep
Plintenboiler: Hele warme huid krijgen door met plintjes op je lijf geslagen te worden.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, ik zat al in de Urban Dictionary te kijken welke urban slang ik nou weer niet begreep
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is trouwens een extra platte close-in boiler die je achter de plint van je keuken kunt plaatsen.quote:
Ja dat had ik ook gezien. Die hebben wij op het werk ook, maar wist niet dat dat zo heette.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is trouwens een extra platte close-in boiler die je achter de plint van je keuken kunt plaatsen.
Ik zet geen joker in.
quote:
KSC is zo leerzaamquote:Op woensdag 4 december 2019 18:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gezien. Die hebben wij op het werk ook, maar wist niet dat dat zo heette.
Je had het vorige week al over pekingeend op donderdag toch? Das morgen pas.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde gefrituurde onzin of pekingeend, ik heb groente uit de oven. Ik ben stuk.
Ik hoor echt alleen "visjes".quote:
Wacht even, jij bent toch vegetariër? Of klopt mijn excel weer niet?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde gefrituurde onzin of pekingeend, ik heb groente uit de oven. Ik ben stuk.
Altijd woensdag. Ik eet om de week alleen dan namelijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je had het vorige week al over pekingeend op donderdag toch? Das morgen pas.
Ik flex. Vent is vegetariër, ik ben te lui om dubbel te koken.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even, jij bent toch vegetariër? Of klopt mijn excel weer niet?
https://www.youtube.com/watch?v=sM9JG-oQm1Y[quote]quote:
Where did you go wrong dan vandaag?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd woensdag. Ik eet om de week alleen dan namelijk.
Aahquote:Op woensdag 4 december 2019 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik flex. Vent is vegetariër, ik ben te lui om dubbel te koken.
Bij het plannen.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Where did you go wrong dan vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |