Dat zijn de betere vragen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben jij eigenlijk een draak die ijs spuwt ipv vuur, of een draak die vuur spuwt maar op t ijs leeft ofzo?
Kan wat aan gedaan wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, vrijdag pas weer borrel. Anders weeg ik straks weer honderd kilo.
Denk aan zoiets:quote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben jij eigenlijk een draak die ijs spuwt ipv vuur, of een draak die vuur spuwt maar op t ijs leeft ofzo?
De borrels tot het weekend beperken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wat aan gedaan worden
Daarom is het altijd zo koud als jij hier bent.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom is het altijd zo koud als jij hier bent.
Stiekem vergeet ik gewoon steeds om de deur dicht te doen.quote:
Daarom word mijn koffie zo snel koudquote:Op woensdag 4 december 2019 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vergeet ik gewoon steeds om de deur dicht te doen.
Maar draakjes zijn liev.quote:
Die zijn leuk.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch die films maar eens gaan kijken.
Hoe tem je een draak...
Ik wil het.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef Karzai het volgende:
Lekker hoor de hele dag onder een warmte lamp liggen af en toe je tong uitsteken voor een paar rondhupsende krekels
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef Karzai het volgende:
Lekker hoor de hele dag onder een warmte lamp liggen af en toe je tong uitsteken voor een paar rondhupsende krekels
Volgensmij heeft mijn zoontje ze ook gezien ja. Dochtertje kijkt nu ook iets met draakjes of zo. maar dan voor de kleine kinderen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn leuk.![]()
Deel 2 en deel 3 in de bios gezien zelfs.
En dan maar hopen dat je niet een nog niet veroordeelde pyromaan(e) treft.....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar eens tinderen voor een draak.
“Zet jij mij in vuur en vlam?”
kunnen ze ook vliegen?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik kom in het echte leven vaak wel draken tegen.
Als ze een jerrycan benzine meeneemt op de eerste date is het wel even oplettenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet een nog niet veroordeelde pyromaan(e) treft.....
"Nee, ik wil het alleen maar wat spannender maken door je handen in deze boeien te doen buda...."
Whoooshquote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar eens tinderen voor een draak.
“Zet jij mij in vuur en vlam?”
Ja begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Net 1 man op site van nos. Ton schuld. Huwelijk kapot. autos in beslag genomen, loon beslag, ontslagen en dit is al 10 jaar gaande. Ondertussen lopen je andere rekeningen door die ook niet meer betaald kunnen wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:32 schreef Karzai het volgende:
ja echt schandalig, mensen diep in de schulden
Moet je in een keer onterecht tienduizenden euro's terug betalen
kan ook niet in termijnen, krijg je een deurwaarder op je dak, nog meer kosten
Haha nee, diepvries kantine zat volquote:Op woensdag 4 december 2019 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk de afslag naar Lapland genomen?
ja ga maar procederen tegen de overheid, kost jaren van je levenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Net 1 man op site van nos. Ton schuld. Huwelijk kapot. autos in beslag genomen, loon beslag, ontslagen en dit is al 10 jaar gaande. Ondertussen lopen je andere rekeningen door die ook niet meer betaald kunnen worden![]()
Hoop dat ze alles terug krijgen plus schadevergoeding.
O, da’s kut. Ik moet die van mij ook eens ontdooien. Tijdje geleden per ongeluk een weekend op een kier laten staanquote:Op woensdag 4 december 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee, diepvries kantine zat vol
Ze hebben het al over een schadevergoeding gehad toch?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ga maar procederen tegen de overheid, kost jaren van je leven
En dan krijg je misschien een gedeelte terug
Ja word je daar mee gepaktquote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Karzai het volgende:
je bent dan echt de lul, zou gewoon gaan coke dealen ofzo. fuck it!
De wachtgeldregeling van Klaas moet ook ergens van betaald wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ga maar procederen tegen de overheid, kost jaren van je leven
En dan krijg je misschien een gedeelte terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |