Wat vind je van David tonizzaquote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
ONZ / Vreemde alien geluiden Youtube video
Vote je?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:14 schreef TTSS het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)we-zijn-alles-kwijt/
Dit is toch ongelofelijk, wat een land man.
Daar voel ik mij niet prettig bijquote:Op woensdag 4 december 2019 22:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Neuk haar gewoon dan man, fucking beta. Zo kom je nooit ergens.
Ja. Ik zie die muur wel zitten. Zou ook wat zijn om de massa migratie in NL te stoppen. Sluit de sluizenquote:Op woensdag 4 december 2019 22:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Echt? Vind je daar niet 't tiep voor? Echt?
Kende hem niet. Maar zag dat hij Spa in 1:41.7 aflegt. Dan kan je wel een potje sturen dacht ik zo.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat vind je van David tonizza
Pffff, als ik daar 2 seconden erboven zou kunnen rijden dan zou ik mij de gelukkigste man op aarde wanen.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kende hem niet. Maar zag dat hij Spa in 1:41.7 aflegt. Dan kan je wel een potje sturen dacht ik zo.
Gl? Want dit is sarcastisch.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Ik zie die muur wel zitten. Zou ook wat zijn om de massa migratie in NL te stoppen. Sluit de sluizen
Mij lukte het ooit in 1:44. Alleen al die eerste bocht is zo cruciaal.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pffff, als ik daar 2 seconden erboven zou kunnen rijden dan zou ik mij de gelukkigste man op aarde wanen.
Niet echt broer. Ben riel met jequote:Op woensdag 4 december 2019 22:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Gl? Want dit is sarcastisch.
Zijn van die momenten waar je 10 later nog op terug bliktquote:Op woensdag 4 december 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mij lukte het ooit in 1:44. Alleen al die eerste bocht is zo cruciaal.
Trump wil de Mexicanen buiten sluiten en jij probeert juist bij een mexicaanse naar binnen te komen. Dat matcht ook nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik kan niet eens op Trump voten
vroeg me af waar je hier op zou vote maar dbz begon toen over usa. Vote je rem en op wie?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik kan niet eens op Trump voten
Ik stem alleen op Thierryquote:Op woensdag 4 december 2019 22:48 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
d66? want anders zou je niet riel zegge.
Dwars door de muur heenquote:Op woensdag 4 december 2019 22:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trump wil de Mexicanen buiten sluiten en jij probeert juist bij een mexicaanse naar binnen te komen. Dat matcht ook niet
Ik vond de Japanse dbz altijd beter. De voice overs zit meer beleving in tegenover de Engelse voice over. Al is het wel gek dat een oud vrouwtje de stem inspreekt van Gokuquote:Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vroeg me af waar je hier op zou vote maar dbz begon toen over usa. Vote je rem en op wie?
Oh in dat geval vote ik nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vroeg me af waar je hier op zou vote maar dbz begon toen over usa. Vote je rem en op wie?
omg manquote:Op woensdag 4 december 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kende hem niet. Maar zag dat hij Spa in 1:41.7 aflegt. Dan kan je wel een potje sturen dacht ik zo.
o dacht dat lag aan japanse taal. Verder oneens, dbz in English is nostalgie.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond de Japanse dbz altijd beter. De voice overs zit meer beleving in tegenover de Engelse voice over. Al is het wel gek dat een oud vrouwtje de stem inspreekt van Goku
Bewust? En als je in usa zat?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh in dat geval vote ik niet
Het is nostalgie, maar de belevenis is heel anders in het Japans. De Engelse variant is Europa League en Japans is Champions Leaguequote:Op woensdag 4 december 2019 22:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o dacht dat lag aan japanse taal. Verder oneens, dbz in English is nostalgie.
Oh. Ja zag er wel wat van.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omg man
Wat een sukkelnoob ben je
Niet te geloven
Hij is zojuist official F1 2019 esports kampioen geworden
Hoezo keek niet naar de livestream ze deden 3 races deze avond man
Cell is wel op een bazenmanier verslagen. Ik zie Goku nog die senzu been naar hem gooien. Laatste keer dat ik zo geschokt werd was de dag dat ik ter aarde kwamquote:
'mannen' die voetbal watche.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is nostalgie, maar de belevenis is heel anders in het Japans. De Engelse variant is Europa League en Japans is Champions League
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speeltquote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omg man
Wat een sukkelnoob ben je
Niet te geloven
Hij is zojuist official F1 2019 esports kampioen geworden
Hoezo keek niet naar de livestream ze deden 3 races deze avond man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |