Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?quote:
Ha Remqo!quote:Op donderdag 5 december 2019 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?
Let even op je taal graag.quote:
dBZ-pers.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?
Oh, iets voor in de happy mealquote:
Heyquote:Op woensdag 4 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.
Sorry hoerenzoonquote:
Jezus, herken de dikkequote:Op donderdag 5 december 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Ff McDonald's app op werktelefoon zetten
2 keer deal van de dag
Sinds wanneer heeft hij een werktelefoon danquote:Op donderdag 5 december 2019 08:54 schreef Rozevla het volgende:
Waarom hebben jullie in jezusnaam braddie mod gemaakt
Xdquote:Op donderdag 5 december 2019 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een werktelefoon dan
I salute you.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Ff McDonald's app op werktelefoon zetten
2 keer deal van de dag
Vier jij Sint vanavond?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
En nu wil ik macdonalds. Want ik heb nog niet ontbeten en ik wil makkelijk voer. liefst ook gebracht hier naar de bank.
sorry, te ver weg.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
En nu wil ik macdonalds. Want ik heb nog niet ontbeten en ik wil makkelijk voer. liefst ook gebracht hier naar de bank.
Nee al gevierd. Blijft geen feest. Straks kerst en dan is hij jarig.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vier jij Sint vanavond?
2 cheeseburgers voor 2 euquote:
Is ongezondquote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee al gevierd. Blijft geen feest. Straks kerst en dan is hij jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |