Het stopt ook meestal vrij snel na 00.00 en volgens mij is het pas 4 december.quote:Op woensdag 4 december 2019 05:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb afgelopen uren nachtwandeling gemaakt (doe ik altijd) door diverse ''beruchte'' wijken afsluitend stukje natuur voor de nachtelijke rust en heb totaal geen knal, vuurtje of ook maar wat vreemds gehoord of gezien, alleen maar twee voorbij rijdende auto's en een voetganger die zijn hond uitliet. Terwijl in mijn stad best wel probleem wijken waren waarvan er in het verleden zelfs twee op de beruchte Vogelaars lijst stond van de 50 probleemwijken van Nederland.
Wat kunnen mariniers wat een paar extra pelotons ME met sjambok en schild niet kunnen? Behalve met scherp schieten.quote:Op woensdag 4 december 2019 06:07 schreef Pek het volgende:
Vroegah had je nog Mariniers die de boel schoon kwamen vegen, maar daar is blijkbaar ook geen geld meer voor
Wel het park gecheckt?quote:Op woensdag 4 december 2019 05:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb afgelopen uren nachtwandeling gemaakt (doe ik altijd) door diverse ''beruchte'' wijken afsluitend stukje natuur voor de nachtelijke rust en heb totaal geen knal, vuurtje of ook maar wat vreemds gehoord of gezien, alleen maar twee voorbij rijdende auto's en een voetganger die zijn hond uitliet. Terwijl in mijn stad best wel probleem wijken waren waarvan er in het verleden zelfs twee op de beruchte Vogelaars lijst stond van de 50 probleemwijken van Nederland.
Ik denk eerder 70% blank. Er wonen best veel halfbloedkindertjes in Duindorpquote:Op woensdag 4 december 2019 03:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het klopt. Duindorp is 90% blank. Door jarenlange inteelt is daar een volk ontstaan met een bijzonder laag IQ. Het gaat te ver om van een andere mensensoort te spreken, maar het zit daar wel dicht tegenaan.
wel wat meer hoor...quote:Op woensdag 4 december 2019 08:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk eerder 70% blank. Er wonen best veel halfbloedkindertjes in Duindorp
Staan hier cijfers in die ik niet zie?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:46 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
wel wat meer hoor...
zo blank is Duindorp
https://nos.nl/artikel/63(...)est-in-duindorp.html
Ik vermoed dat het ook maar een klein gedeelte is dat aan het rellen is..quote:Op woensdag 4 december 2019 08:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Staan hier cijfers in die ik niet zie?![]()
En ja, dit is dus exact de reden dat omroep West zo gehaat is in Duindorp.
Tuurlijk zijn er racisten, maar dat is echt niet het overgrote deel. Nogmaals, er wonen zat halfbloedkindjes in Duindorp. De (veelal) Marokkaanse vaders wonen er echter niet
Als ik dit over het Midden-Oosten zeg is de post binnen 5 tellen weg.quote:Op woensdag 4 december 2019 03:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het klopt. Duindorp is 90% blank. Door jarenlange inteelt is daar een volk ontstaan met een bijzonder laag IQ. Het gaat te ver om van een andere mensensoort te spreken, maar het zit daar wel dicht tegenaan.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:04 schreef gniffie het volgende:
We weten iig in welke wijk we de IS-gangers kunnen droppen én dat de buurt er op vooruit gaat.
Daar zijn ze ook niet grotendeels blank. Over blanken mag je alles zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik dit over het Midden-Oosten zeg is de post binnen 5 tellen weg.
Nee, die keuren het niet af, er zijn ook mensen die achter de rellen staan. Die redeneren zo van "daar heeft de burgemeester zelf om gevraagd."quote:Op woensdag 4 december 2019 08:54 schreef Messina het volgende:
Dat is ook zo, maar de ouders keuren het niet af.
Als mijn kind zou gaan rellen zou 'ie de avonden erop niet meer buiten komen. Kan 'ie 10 of 21 zijn, zo lang je bij mij woont: Normaal doen.
Dan snappen ze vast ook dat ze zo zelf om de knuppel van de ME hebben gevraagd.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, die keuren het niet af, er zijn ook mensen die achter de rellen staan. Die redeneren zo van "daar heeft de burgemeester zelf om gevraagd."
Die mensen zijn meestal niet zo heel erg van het "vreedzaam demonstreren." Of ' laten we even aan tafel gaan zitten om erover te praten." Ik denk ook eigenlijk niet dat ze dat hebben geleerd.
Misschien de oplossing. Een stuk of tien terroristen een flink bedrag bieden en ze daar relaxed rond laten lopen met een bomgordel. Dan blijven de rellers vanzelf wel binnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:33 schreef Hoogslaper het volgende:
Is er nog 'allahu akbar' geschreeuwd..?
quote:Op woensdag 4 december 2019 03:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
ME weer uitrusten met sabels zoals vroegah dat er doden bij charges vielen.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan snappen ze vast ook dat ze zo zelf om de knuppel van de ME hebben gevraagd.
quote:Op woensdag 4 december 2019 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Publiekelijk gevierendeeld op het op het dorpsplein dit weekend.
Net de Marokkanen waar ze zo'n hekel aan hebben.quote:Op woensdag 4 december 2019 03:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
82,7% autochtoon, 10,4 westerse allochtonen, 6,9 niet-westers.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk eerder 70% blank. Er wonen best veel halfbloedkindertjes in Duindorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |