Tuurlijk hoef je je er niet schuldig om te voelen maar ik vind ook dat je het niet je hele leven kan "gebruiken"quote:Op donderdag 5 december 2019 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk gesteld. Omdat jij toevallig ermee om kunt gaan, het een plek hebt kunnen geven, wil dat dus niet zeggen dat dat voor een ieder geldt.
Alsof je je schuldig moet voelen als je nog wel mee zit ( zo breng jij het)
Neequote:Op donderdag 5 december 2019 22:31 schreef shiitake het volgende:
Even een vraag. Ik heb sinds vandaag dat wanneer ik wissel tussen pagina's er zo'n irritante melding van privacy en cookiebeleid verschijnt, maar voordat ik iets kan aanklikken is het weer verdwenen. Is daar iets aan te doen?
gebruiken nogal liefsquote:Op donderdag 5 december 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je je er niet schuldig om te voelen maar ik vind ook dat je het niet je hele leven kan "gebruiken"
Ook gewoon voor jezelf trouwens. Waarom zou je die mensen zoveel macht over je geven
Ik ontken niet dat het effect heeft. Maar er zijn ook mensen die het altijd als een soort excuus blijven gebruiken.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
gebruiken nogal liefs
ik vind dergelijke uitspraken kwalijk.
Je kunt niet voor iemand beslissen of ze het achter zich moeten kunnen laten. Het gepest zijn kan je hele leven beinvloeden, je zelfbeeld, je zelfvertrouwen, het vertrouwen in de mensen om je heen.
ik stop maar met deze discussie, vind het tenenkrommend en denigrerend.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het effect heeft. Maar er zijn ook mensen die het altijd als een soort excuus blijven gebruiken.
Dan vat je het denk ik niet niet op zoals ik het bedoel maar dat is het nadeel van internet discussies.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik stop maar met deze discussie, vind het tenenkrommend en denigrerend.
Of een verkeerde woordkeuze.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dan vat je het denk ik niet niet op zoals ik het bedoel maar dat is het nadeel van internet discussies.
Dit. Er zijn mensen die er nooit helemaal overheen komen. Pesten en de gevolgen ervan worden nog wel eens onderschat. Want pesten gaat soms zó ver. Mensen worden kapot gemaakt en ik denk dat het voor iedereen anders ligt of je er overheen komt of niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal voor ieder mens anders zijn denk ik. Er zijn mensen die daar flinke trauma's van op hebben gelopen.
Trek je te veel aan van wat anderen van je denken en je wordt hun slaaf .........het vraagt natuurlijk wel enige mentaliteit en discipline, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je je er niet schuldig om te voelen maar ik vind ook dat je het niet je hele leven kan "gebruiken"
Ook gewoon voor jezelf trouwens. Waarom zou je die mensen zoveel macht over je geven
en die "gebruiken" het niet dat ze gepest zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Er zijn mensen die er nooit helemaal overheen komen.
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
en die "gebruiken" het niet dat ze gepest zijn.
Ja. Dat kan helpen denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:11 schreef Laysa het volgende:
Als je er zo gebukt onder gaat dan moet je hulp zoeken om wel verder te kunnen
edit : ik zou me terugtrekken uit deze discussie, reactie dus weggehaaldquote:Op donderdag 5 december 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Trek je te veel aan van wat anderen van je denken en je wordt hun slaaf .........het vraagt natuurlijk wel enige mentaliteit en discipline, maar ik snap wat je bedoelt.
Eerlijk, ik heb het allemaal meegemaakt. En ik ontken echt niet hoe zwaar dat is. Maar om als volwassene een beetje gelukkig te kunnen worden moet je dat ooit echt een plek geven. En vooral niet vergeten dat ook die anderen kinderen waren, en domme dingen deden.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een brugpieper, of aan een basisschoolleerling
Pesten en gepest worden kan een enorm probleem zijn wat je nog jarenlang, zo niet je levenlang met je meedraagt
en dan heb ik het niet over uitschelden voor rooie, of dikke of schele, maar het (heel stoer met een groep) uitsluiten, kleineren enz,
Dit.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Trek je te veel aan van wat anderen van je denken en je wordt hun slaaf .........het vraagt natuurlijk wel enige mentaliteit en discipline, maar ik snap wat je bedoelt.
Het gaat niet om mij persoonlijk. Het gaat om het bagataliseren wat je deed. Maar ik had mijn reactie al gewijzigd. ik ga hier liever niet meer over in discussie.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eerlijk, ik heb het allemaal meegemaakt. En ik ontken echt niet hoe zwaar dat is. Maar om als volwassene een beetje gelukkig te kunnen worden moet je dat ooit echt een plek geven. En vooral niet vergeten dat ook die anderen kinderen waren, en domme dingen deden.
De kans is groot dat zij zelf er nooit meer aan denken. Waarom zou jij ze dan zo'n groot deel van jouw leven laten uitmaken? Ik zeg overigens niet dat iedereen er misbruik van maakt maar ze zijn er echt wel bij
Te laatquote:Op donderdag 5 december 2019 23:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij persoonlijk. Het gaat om het bagataliseren wat je deed. Maar ik had mijn reactie al gewijzigd. ik ga hier liever niet meer over in discussie.
Vreselijk, keihard aanpakken dat gedrag bij koters, maar dan ook keihard, meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik had het dan ook vooral over het met je mee blijven dragen als je eenmaal volwassen bent.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een brugpieper, of aan een basisschoolleerling
Pesten en gepest worden kan een enorm probleem zijn wat je nog jarenlang, zo niet je levenlang met je meedraagt
en dan heb ik het niet over uitschelden voor rooie, of dikke of schele, maar het (heel stoer met een groep) uitsluiten, kleineren enz,
Geloof dat we het zowaar met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 5 december 2019 23:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk, keihard aanpakken dat gedrag bij koters, maar dan ook keihard, meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik had het dan ook vooral over het met je mee blijven dragen als je eenmaal volwassen bent.
Yup, maar ontkurk de champagne nog maar niet vóór Oud en Nieuw .....quote:Op donderdag 5 december 2019 23:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geloof dat we het zowaar met elkaar eens zijn
Er was ooit eens een programma dat pesters keihard geconfronteerd werden met wat ze zelf deden.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk, keihard aanpakken dat gedrag bij koters, maar dan ook keihard, meen ik uit de grond van mijn hart, maar ik had het dan ook vooral over het met je mee blijven dragen als je eenmaal volwassen bent.
Pesten met Johnnyquote:Op donderdag 5 december 2019 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ooit eens een programma dat pesters keihard geconfronteerd werden met wat ze zelf deden.
De pester ging de met een verborgen camera de pestacties filmen en kregen dat later te zien.
Was wel apart om te zien hoe ze schokken van zichzelf.
Ik weet zo niet meer hoe dat heette.
Volgens mij alleen een deel van een uitzending.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow dat programma mag niet meer zie ik.
Die indruk krijg ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een deel van een uitzending.
Mee eens.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Pesters hebben recht op een vuist op hun teffesneusje, niets geen privacy. Als je niet met je pokdalige visage op tv wil moet je geen klasgenoten terroriseren.
Onzin, godverdomme.
Echt he? De logicaquote:Op donderdag 5 december 2019 23:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens.
Vooral de reden dat ze recht hebben op een veilige omgeving.
Nou nee, ik heb het over de logica. Want die veiligheid gaat schijnbaar niet op voor de gepeste kinderen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zozeer logica, maar woordkeuze.
Dat bedoel ik, de woordkeuze is beroerd. Niet zozeer de logica.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het over de logica. Want die veiligheid gaat schijnbaar niet op voor de gepeste kinderen.
Nooit!quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
Niet doen alsof jullie een leven hebben
quote:
quote:
quote:
Je post en je haalt zelf alles weer weg. Wat heeft dat nu voor nut? Wat zit je nou zo dwars, je hebt nu een eigen forum begreep ik, (fukjoe.actieforum) samen met een club van gelijkgestemde volgelingen. Waarom ga je daar dan niet gewoon je ongenoegen spuien. Je krijgt er daar alle ruimte voor neem ik aan. Je kan daar heerlijk aanschoppen tegen FOK en bepaalde fokkers en ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar deze Fokker gunt jou dat. Succes ermee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |