Pesten met Johnnyquote:Op donderdag 5 december 2019 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ooit eens een programma dat pesters keihard geconfronteerd werden met wat ze zelf deden.
De pester ging de met een verborgen camera de pestacties filmen en kregen dat later te zien.
Was wel apart om te zien hoe ze schokken van zichzelf.
Ik weet zo niet meer hoe dat heette.
Volgens mij alleen een deel van een uitzending.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow dat programma mag niet meer zie ik.
Die indruk krijg ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een deel van een uitzending.
Mee eens.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Pesters hebben recht op een vuist op hun teffesneusje, niets geen privacy. Als je niet met je pokdalige visage op tv wil moet je geen klasgenoten terroriseren.
Onzin, godverdomme.
Echt he? De logicaquote:Op donderdag 5 december 2019 23:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens.
Vooral de reden dat ze recht hebben op een veilige omgeving.
Nou nee, ik heb het over de logica. Want die veiligheid gaat schijnbaar niet op voor de gepeste kinderen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zozeer logica, maar woordkeuze.
Dat bedoel ik, de woordkeuze is beroerd. Niet zozeer de logica.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het over de logica. Want die veiligheid gaat schijnbaar niet op voor de gepeste kinderen.
Nooit!quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:08 schreef mootie het volgende:
Niet doen alsof jullie een leven hebben
quote:
quote:
quote:
Je post en je haalt zelf alles weer weg. Wat heeft dat nu voor nut? Wat zit je nou zo dwars, je hebt nu een eigen forum begreep ik, (fukjoe.actieforum) samen met een club van gelijkgestemde volgelingen. Waarom ga je daar dan niet gewoon je ongenoegen spuien. Je krijgt er daar alle ruimte voor neem ik aan. Je kan daar heerlijk aanschoppen tegen FOK en bepaalde fokkers en ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar deze Fokker gunt jou dat. Succes ermee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |